Hei!, olen nyt käyttänyt Argalia shampoota kuukauden verran. Hilse on hävinnyt kokonaan.Joitakin pieniä läikkiä vielä. Hiusten lähtö on vähentynyt. Pesee hiukset todella puhtaiksi. Olen huomannut myös harmauden vähentyneen.Siitä olen innoissani. Jatkan shampoonkäyttöä, koska olen tykästynyt tuotteeseen. Voin suositella toisillekin.
P.S. Ihopsori katosi kokonaan Kartalin voiteella. Olen ensimmäistä kesää 40 vuoteen oireeton.
Ihmettelen itsekin edelleen asiaa :)
Lisä tietoa www.YrttiAkatemia.fi
Argalia shampoo venäjältä vähentää hiustenlähtöä.
exkalju
1
133
Vastaukset
- lisäähiustenlähtöä
Tjaas, onkohan Putin käyttänyt sitä?
Presnev ainakin oli käyttänyt, kun ei tainnut olla hiuksia enää ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2504313- 121841
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1061100
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048- 90993
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 47872
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842