Dealshakerin alasajo alkanut

wespa.on.ahne.idiootti

Väitän että kuponkiuutisten taru alkaa olla loppu eikä kohta enää uusia tuotteita myyntiin tule vaan vähenee..Eikä se sossutukiaan sioittava ytube wespakaan saanut yhtään tuotetta ostettua tai myytyä raukkapaska kun on!!

10

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdrdtfuuhj

Mun mielestä Wespa on ihan jee. Kiva kun joku tuo esiin näitä uusii juttui. Jokainen voi sit itse kohdallaan päättää mitä tekee, mut hyvä et on tollasia wespan kaltasii tyyppei, jotka seuraa asioit, ja tuo niitä kaikille nähtäviks. Wespa rulaa, ou jee

• Luotettavatiedottaja

Onko se tositampion maximi neljä viikkoa jo mennyt, kun tämä länsimaan tietäjä tunnetulla ennustusprosentillaan sen, että parissa viikossa Dealshaker on kops, tai korkeintaan nejässä viikossa kops kops. :)

• Kopskops

Ei dealshitterilla mitään tarua ole edes ollut. Kukaan ei ole ostanut sieltä mitään.

• päiväuniapiisaa

Ei niin koska mitään dealshitteriä ei olekkaan olemassa kuin älämölöjen kaiken vääristävässä sairaissa päiväunissa. ;)

• Olipataaskerran

Voi apua nytkö tämäkin ajetaan alas. Voi hyvää päivää näitä teidän juttuja. Aloittaja on varmaan unissaan nähnyt että jotain ajetaan alas. Sitten heräsi ja oli pakko heti kirjoittaa suomi24 sivulle että olipas painajainen. Olisit katsonut vaikka jonkin lastenohjelman etkä viettänyt aikaa täällä niin olisit saanut nukuttua koko yön. Nyt meni ihan hukkaan se äitin tekemä lämmin maitokin. No kait se äitis tuli sinut uudelleen nukuttamaan sut.

• TankkaaTunkki

Just kolme lampoa lisää talliin shakerista ja lomat Elysee Palatsissa... Ihan tajuton diilipaikka!
        Tankkaa vaan tunkki OneCoinia jumankauta niin että silmissä vipittää! Muuten susta ei tuu massipäällikköä niinku esim. Kalju-Tommi ja 5cm-Wahlroos.
        Kalju-Tommin kalju on nykyään sadan karaatin platinaa ja kutiaa, siksi lännenhattu pakko pitää nukkuessakin.

• ESIMERK

EPSON Inkjet printer L565

Dealshakerin hinta: 385.00 EUR 39.49 ONE
      RDE.FIn hinta 298.62 €

• Kas, onecoinin inflaatio on jo hyvässä vauhdissa. Pientä esimakua tunkeille mitä coinin arvolle tapahtuu jos se joskus tulisi vapaasti vaihdettavaksi (mitä siis ei koskaan tietenkään tapahdu)

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• FinanssiHistoriaa

Jaha, tässä siis realistinen noteeraus OC:n arvosta.

1 ONE = (298,62 € - 385 €)/39,49 = - 2,1874 €

Vallankumouksellinen ,aluutta, jolla on siis NEGATIIVINEN arvo.

• Kiinalaisten dealeja ei enää oteta dealshitteriin ollenkaan sen jälkeen kun kävi ilmi, että autoja onecoineilla kaupanneet halusivatkin oikeata rahaa autosta!!

No, kaikki oikeat ihmiset tietenkin tiesivät että onecoin-autokaupat olivat fuulaa.

Dealshitter natisee liitoksissaan!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

Poijjaat!! Taasen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe