Naurattaa jo nyt ne ylen ja kumppanien otsikot että ranska sanoi rasismille ei.
Ranskan kansa äänesti ja toiseksi tulleita nimitellään täällä suvakkianarkistien Ylessä rasisteiksi.
Empä haluaisi maksaa Yle veroa tästä touhusta mitä nämä anarkistivasurit Ylessä paasaavat.
Ylen propaganda on aloittanut taas nimitellä
AnarkistitYlessä
1
91
Vastaukset
- Anarkistivasuripaskat
Katsokaa kun kirjoittaa totuuksia niin anarkistipaska on heti poistamassa viestin.
On nääs täällä semmoset anarkistivasurit että oikein inhottaa tää touhu kun tullaan poistelee toisten kirjoituksia.
Mikä oli vasurille vaikeaa ymmärtää sitä pitää ihan kysästä?
On sentään jotain kun vasuripaska sai peukalon perseestään että pystyi painaa nappia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760