Kertokaapa millaisia seuroja suomessa on. Millaista "kuria" dojolla on: saako puhua harkkojen aikana, jos ei niin mitä seuraa jos puhuu? Miten harjoittelu painottuu noin yleensä eli miten paljon kataa, kumitea, paritekniikoita, lihaskuntoa, ketteryyttä ym.? Onko jotain enemmän kuin muuta? Mitä tyylisuuntaa harjoitat? Oletko tyytyväinen seuraasi? Mitä muuttaisit?
Millainen on seurasi?
2
750
Vastaukset
- G..O
on ainaki tosi hyvä.siellä saa puhua ja kaikkea on tasapainosesti.en vaihtas mihinkään!rento meininki.
- Ofelia_Shakespeare
Olen treenannut omassa seurassani nyt reilut 3,5 vuotta ja hyvin olen viihtynyt. Meillä on salilla semmoinen sopiva kuri. Treeneissä ei turhaan rupatella, muuten joutuu tatamilta kovalle lattialle treenailemaan rystypunnerruksia... moinen sanktiokäytäntö on kuitenkin yleensä päällä vain junnutreeneissä, aikuisten kesken tunnelma on leppoisampi, mutta kurinalainen sielläkin. Ylempiä vöitä totellaan, mutta kyllä nuorempien valmentajien kanssa voi heittää huulta pelkäämättä sanktioita. Sen sijaan sensein pitäessä treenejä koko porukka puhaltaa täysillä yhteen hiileen hetkeäkään velttoilematta, ei ole sensein ainakaan koskaan tarvinut rangaista ketään.
Meillä treenit on melko perustekniikkapainotteisia. Toiset valmentajat tykkää itse tehdä kataa enemmän kuin toiset, toisten treeneissä harjoittelu on ottelupainotteista. Ylipäätään treenien sisältö riippuu aika paljon valmentajasta.
Olen kyllä tosi tyytyiväinen sekä omaan saliini, että tyylisuuntaani. Shukokaita harrastelen. Empä muuttaisi toimintaa mihinkään suuntaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410639Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355048- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1324152Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273124