Kertokaapa millaisia seuroja suomessa on. Millaista "kuria" dojolla on: saako puhua harkkojen aikana, jos ei niin mitä seuraa jos puhuu? Miten harjoittelu painottuu noin yleensä eli miten paljon kataa, kumitea, paritekniikoita, lihaskuntoa, ketteryyttä ym.? Onko jotain enemmän kuin muuta? Mitä tyylisuuntaa harjoitat? Oletko tyytyväinen seuraasi? Mitä muuttaisit?
Millainen on seurasi?
2
734
Vastaukset
- G..O
on ainaki tosi hyvä.siellä saa puhua ja kaikkea on tasapainosesti.en vaihtas mihinkään!rento meininki.
- Ofelia_Shakespeare
Olen treenannut omassa seurassani nyt reilut 3,5 vuotta ja hyvin olen viihtynyt. Meillä on salilla semmoinen sopiva kuri. Treeneissä ei turhaan rupatella, muuten joutuu tatamilta kovalle lattialle treenailemaan rystypunnerruksia... moinen sanktiokäytäntö on kuitenkin yleensä päällä vain junnutreeneissä, aikuisten kesken tunnelma on leppoisampi, mutta kurinalainen sielläkin. Ylempiä vöitä totellaan, mutta kyllä nuorempien valmentajien kanssa voi heittää huulta pelkäämättä sanktioita. Sen sijaan sensein pitäessä treenejä koko porukka puhaltaa täysillä yhteen hiileen hetkeäkään velttoilematta, ei ole sensein ainakaan koskaan tarvinut rangaista ketään.
Meillä treenit on melko perustekniikkapainotteisia. Toiset valmentajat tykkää itse tehdä kataa enemmän kuin toiset, toisten treeneissä harjoittelu on ottelupainotteista. Ylipäätään treenien sisältö riippuu aika paljon valmentajasta.
Olen kyllä tosi tyytyiväinen sekä omaan saliini, että tyylisuuntaani. Shukokaita harrastelen. Empä muuttaisi toimintaa mihinkään suuntaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2212900
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1152064Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171691Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141635Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2891485Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471237- 471186
- 1051024
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56958- 85915