Mulla olis tollanen -00 vuoden volkkari 300 tuhatta ajettu mistä yhdestä pytystä todennäköisesti männänrenkaat mennyt. Kattelin että niitä männänrenkaita löytyy ainakin kolmea eri kokoa, 81mm, 81,5mm ja 82mm.
Jos saan inspiraatiota alkaa purkamaan konetta ja mahdollisesti vaihtamaan renkaita, niin laitanko siihen nuo 81mm renkaat mitkä siellä tälläkin hetkellä todennäköisesti on? Ajattelin itse tehdä hoonaukset ja kaiken alusta loppuun itse, harrastusmielessä.
Uudet männänrenkaat
kaara88
4
136
Vastaukset
- inetsekkiin
Vain oikean kokoiset mahtuvat sisuksiin!
- Vanha_asentaja
Ja vain oikein tehty remontti onnistuu.
- Justus4852
Ja olet varma ettei se ole venttiili ??
- renkaatonna
Kysele Audimiehiltä sillä heillä varalla männänrenkaat autojensa konepellillä ja takaluukussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869