JL:n v. 1986 näkemä uni väärästä kristuksesta

JL:n uni v. 1986

Näin v. 1986 unen, jossa olin lopunaikana jossain luolassa. Istuin lähellä oviaukkoa peiton päällä ja luin Raamattua lyhdyn valossa. Useimmat ihmiset olivat menneet peloissaan syvemmälle luolaan.

Lukiessani Raamattua valkoviittainen mies tuli luolaan ja sanoi: ”Minä olen Jeesus Kristus, palvo minua.” Katsahdin miestä lyhyesti, mutta heti mieleeni tuli ajatus, että Jumala ei koskaan pakottaisi meitä polvilleen, koska hän on antanut meille vapaan tahdon.

Luolan sisuksista alkoi tulla ihmisiä esille ja he menivät polvilleen ajatellen, että Jeesus oli palannut takaisin.

Minä menin sen sijaan jatkamaan lukemistani. Huomattuaan, että minä en hievahtanutkaan paikaltani, tämä mies tuli luokseni ja sanoi uudestaan: ”Minä olen Jeesus Kristus, palvo minua.”

Hengitin rauhallisesti syvään, suljin Raamattuni ja sanoin tuuman päässä miehen kasvoista: ”Ei!”

Lähdin sitten kohti luolan oviaukkoa ja päädyin vuoresta kauempana olevan kivipaaden päälle. Olin siinä polvillani selkä luolaan päin.

Kun käännyin sitten ympäri, näin tämän miehen kuljeskelevan ympäriinsä kuin leijona. Käänsin katseeni hänestä pois ja muistin raamatunkohdan ”Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe”.

Suljin silmäni ja rukoilin: ”Herra, minun ei tarvitse nähdä sinua uskoakseni. Minä tiedän, että se olet sinä, kun sinä tulet.”

Kun avasin silmäni, pilvet erkanivat ja Jeesus laskeutui enkeleineen alas taivaasta.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopunaikana tulee ilmestymään monia vääriä kristuksia. Heistä vaarallisin on Kristuksena esiintyvä Antikristus, joka tulee pettämään suurimman osaa ihmiskuntaa uskomaan, että hän on se luvattu ja nyt takaisin palaava Messias.

      Jeesus itse varoitti meitä tästä, että näin tulee käymään, kun hän sanoi lopunaikaa käsittelevässä puheessaan: ”Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ’Minä olen Messias’, ja eksyttävät monia.” Matt. 24:4-5.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe