titano solutions

sr78

Heippa! kaivataan tietoa titano solutionsista, kokemuksia? hinta houkuttelisi alkavaa yrittäjää..

11

2681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt-on-hyvä-palvelu

      Mekin tilattiin Titanolta juuri niiden superhalpojen hintojen takia, ja firma vaikuttaa muutenkin tosi freeshiltä. Saatiin todella hyvää palvelua titano solutionsilta. Nyt alkoi kauppa käydä meilläkin, vaikka alkuvuosi oli hiukan hiljaista.

      Kiitokset hyvästä palvelusta teille titano solutions. Ostakaa kaikki muutkin titanolta, se kannattaa.

      terveisin
      Tyytyväinen Yritysasiakas

      • Pohjasakkaa

        Älkää ihmeessä ottako TITANOLTA mitään. Huonointa asiakaspalvelua IKINÄ!!


    • Paskaaon

      Paskaa

      • Yritysasiakasss

        Meillä Titano Solutions.
        Asiakaspalvelu kömpelöä.
        Joka kerta joutuu hermokireällä soittamaan.
        En suosittelisi.

        Tosin laiskana en jaksa vaihtaakaan. Toimeen tulee.

        Mikäli Titanon porukka lukee, niin ihmeessä panostakaa aspaan ja luotettavuuteen.
        Näin saatte uusia ja jo olemassa olevia asiakkaita tyytyväisiksi.


    • Pia.W

      Minulla on tällä hetkellä Netsin pääte, joka on järkyttävän kallis. Yrittävät pakkomyydä jatkuvasti uutta päätettä ilmoittamalla, että vanha täytyy uusia/päivittää pikaisesti. Apua kun tarvitsee, saa jonottaa puhelimessa pitkään ja kalliit maksut. Tuota titanoa olen pohtinut....jos vaihdan siihen, täytyykö kuitenkin olla korttimaksuista reitityspalvelin jonka säilyttäisin Netsin kautta?

    • paskaatuutintäydeltä

      Ei voi suositella.Aspa ei vastaa ongelma tilanteessa lainkaa, alussa vielä vastaili sit soitimme työntekijän puhelimella niin johan vastattiin.. huoh näillä mennään

    • nimii

      Maksupäätteet vanhoja tai kassalaitteisto täyttä paskaa, kiinatavaraa omien sanojensakin mukaan. "Asiakaspalvelu" ei auta ongelmatilanteissa ja näitähän tilanteitahan riittää. Toisinsanoen kukaan ei vastaa sinulle, kun kassa ei pelaa, ja sehän juurikaan ei pelaa...

    • Sekundaa

      En suosittele jatkuvasti jotain ongelmia joko ei saa varmennettua tai velottaa asiakkaalta monesti tai sitte ei ollenkaan. Todellamonesti jouduin kirjottamaan asiakkaale laskun kun maksupääte ei vain velottanut asiakkaalta. Kaverilla samoja ongelmia ja sama maksupääte. Nyt kun haluan irtisanoa sopimuksen eivät vastaa ollenkaan minulle. Olen vaihtanut Netsin vastaavanlaisen maksupäätteeseen ja ollut jo yli 2kk eikä kertaakaan mitään ongelmia. En voi suositella!!

    • Surkeaa

      Ne suosittele! Ei vastaa sähköposteihin! Puolen vuoden irtisanominen!

    • kallevrt

      Ottaako Titano provisiot korttimaksuista tai meneekö Netsille?

    • Anonyymi

      Aivan järkyttävä firma. Asiakaspalvelu todella huonoa, mitään vastuuta ei oteta mokista ja laitteen toimimattomuudesta. Viesteihin ja maileihin ei vastata, irtisanominenkin meni päin peetä ja vastoin mailitse sovittua laite suljettiin ennen aikojaan, laitteen palautus piti maksaa itse eivätkä edes noutaneet sitä postista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe