Oot hieman pullukka

MuutenOletHyvä

ja perse on leveä.

Lenkillä joutuis ahkerasti käyttään sua.

29

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaisemmoista

      <3333

    • jompikumpisukupuoli

      Jos ikävöisin jotakin niin en takuuvarmalla puhuisi jotain tuollaisia.

      Siis jos pitäisin toista niin pullukkana ja persettä niin leveänä niin sellaista tuskin voisin ikävöidä, mutta jos ohittaisin nuo asiat ja ikävöisin niin en todellakaan ajattelisi niitä asioita.

      Lenkillä käyttäminen kuulostastaa ihan koiran juoksuttamiselta.

      Et sinä ikävöi häntä vaan halveksit.

      Muutenkin tällainen "olet muuten hyvä paitsi X" on aika sairaalloista ajattelua.

      • Einarsistille

        Tämä oli hyvä kommentti!! Pojot sulle!!


    • laiheliinioon

      ai? mua kiihottais jos joku miettis mun ylileveää kuljetusta ja kumpuroita ja kukkuloita <333

    • karkuunkarkuun

      Pääsisinkö flexiin vai saisinko jolkotella ihan vapaana. Karkaisin. Saisitkohan kiinni.

    • Varmastiihankiva

      Itse taidat olla vain liian ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen ihminen, mutta muuten olet...

    • selluperse

      ei se auta lenkkeily. muualta laihtuu ja jää iso perse.

    • niinmutta

      Sitä se lääkitys teettää :D

    • eisemitäänhaittais

      kyllä perse saa olla isokin kun vain kasvot ovat kauniit ;)

    • TämäYhdelleJmiehelle

      Mä lenkkeilisin sun kanssa oikeen mielelläni, koska rupeet personal trainerikseni? Seksi olis kyllä hyvä laihdutuskeino...ja sä oikein mieleinen kumppani ;) En voi olla täydellinen, minäkään. Luonne korvaa kyllä pepun pitkässä juoksussa....

    • senkinrakki

      Vaihda se bulldoggisi vinttikoiraan!

    • pysytotuudessasössöttäjä

      rektio-ongelmaisesta pikku pippelistäs sä kärsit etkä suinkaan sulle lässypaska luuserille saavuttamattoman naisen ulkonäöstä.

      • korjausedelliseen

        erektio-ongelmaisesta; selvennykseksi että aloittaja lässypaskakin tajuaa mistä sanasta oli kyse.


    • nypytänypytä

      Kelpaa tasan tarkkaan monelle muulle miehelle, sun kaltaiset vatipäät saakin tyytyä pelkkään "näppylän" nypyttelyyn ja fantasiointiin.

    • VarmastiOn

      Toivottavasti nainen ei haksahda aloittajan kaltaiseen surkioon.
      Aloittaja takuuvarmasti itse kaljamahainen, kiiltävänaamainen, turpea, hampaaton löysän pipulin omaava kuvotus , jolla ei toimi kumpikaan pää ;D ;D

    • Hyvätietääkulta

      Hyvä juttu. Eli sitten kun mulla on vihdoin ja viimein aikaa taas alkaa muokata tätä mun vartaloa niin sua ei haittaa et muutun dieetillä vittumaiseksi akaksi. Mut voin luvata et kun lopetan niin kroppa on kunnossa ja voidaan myös hankkia ne silarit jos tahdot. Anything for you baby!

    • menenitse

      Ei sun kanssa voi lenkkeillä, sulla ei kunto riitä.

    • Tämäonmulle

      No tämän on oltava minulle :D Ihan varmasti on minulle :) Olen pullukka ja peppuakin on jokinen hehtaari ja kai se lenkkikin tekisi hyvää :D

    • JosJumpataan

      Sänkyjumppa on oiva laihdutus keino ainakin mulle. On tullut koettua ennenkin tämä. Sit voisit kohta sanoa, että ole liiankin laiha...

      • ongelmanydinon

        Itsekin olen ollut tuonkaltaisessa suhteessa, jossa mies hallitsi suhdetta arvostelemalla ulkonäköäni. Mies oli 10 vuotta vanhempi ja koki varmaan jotain alemmuudentuntoa omasta ulkonäöstään sekä oli kovin mustasukkainen luonne. Heille, kun ei riitä mikään, kun he eivät riitä itselleenkään. Sehän se...


    • seksikkäältätuntus

      musta ois vaan hyvä jos joku mies sanois et sull aon kyl levee perse ;D

    • Kunnon_kaluinen

      pienellä pippelillä varustettu itsetunnoltaan heikko äijä tuo aloittaja.

    • Tykkäätkuitenkin

      Persukassa saa olla vähän täytettä. Mukavampihan sillä on istua :)

    • Palautettasaanut

      Kyllähän noita perse/ulkonäkökommentteja on saanut. Ne muistaa aina ja jää tuonne takaraivoon kummittelemaan. Ei ne lannista, mutta jättävät jäljen.

    • Trollimiehelle

      pikkunakkia kannata lämmittää isossa uunissa.

    • hyvätällaisena

      Mitä sinä turhaan käyttäisit aikaasi tällaiseen pullukkaan. Jos kerta ulkonäkö on niin tärkeä, niin valitse toisin.

    • haastettakerrassaan

      Oot hieman tyhmä ja suusta puuttuu suodatin.

      Jaa-a, millähän sen puolen saisi hoidettua kuntoon?

    • pää.kis

      Et sinä idiootinsikiö ketään käyttele

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe