JOHANNA TUKIAINEN HAUKKUU SUOMALAISET TYPERIKSI

TIVOLI-TUKIAINEN

Johanna Mia Tukiainen VALEHTELEVAT niin paljon kuin lähtee!!!! Olen saanut sydämelleni että pommi isku tai jotain muuta pahaa tapahtuu seuraavaksi Helsingissä; tai sano että seuraavaksi mutta PIAN! Ihmiset eivät enää kunioita Jumalaa, Hänen palko on poissa; rienaus, paneskelu, paholaisen pylvontå , kukoistavat. Monet suomalaiset ihmiset ovat demonisesti obsessoituneita. Turkissa on monet hotellit tyhjänä kun typerät suomalaiset pelkäävät pommi iskuja tänne!!! Pelkäisivät sitä Suomeen on tulossa! 19 min

25

2208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus-steppaa-nyt

TUKSULLA RÄNNI PÄÄLLÄ JA NÄKEE NÄKYJÄ

Johanna Mia Tukiainen Näin teitä eilen paikanpäällä; te olette ympäri kännissä olevia raukkoja; jotka haukutte minua! Olette kateuden ja katkeruuden, pahojen henkien vallassa olevia ihmisiä! Katso ”Joh Grge Devery vid” niin voit päästä vapaaksi demoneista! Jeesus on voittaja ja kuningas!!!!! Olet luuseri ja häviäjä paholainen kusipää!!!! Hetki sitten

Bira Bxx Mxxx erittäin mielenkiintoista että oot mut siel nähnyt,,sillä mä olen suomessa,,,,oot tainnu juoda pikkasen liikaa ja näät näkyjä Hetki sitten

• Daanieli

Huutomerkit ja kaksoispiste!! "Niin paljon kuin lähtee", "obsessoitunut"...

Lisäksi nuo kaikki kirjoitusvirheet. Tuon kirjoittaessaan Tuksu on ollut joko äärimmäisen kiihtyneessä tilassa tai vahvasti päihteiden vaikutuksen alaisena. Ehkä näitä molempia?

• voisentään

Voi Velli parkaa, hänen maanpäällinen helv***insä.

• IsoRoobertti
        voisentään kirjoitti:

Voi Velli parkaa, hänen maanpäällinen helv***insä.

No onhan hänen onnekseen Loviisan ja Alanyan välillä kuitenkin melko paljon välimatkaa...

Huomaattehan että mystinen "Robert A." (Tunksun amerikkalainen uskisystävä) aktivoituu aina kun Tunksu tarttee tukea teksteilleen ja muiden kirjoittajien arvostelemista.
        Yllättävän hyvin ymmärtää tämä Robert suomenkieltä ja suomenkielisistä keskusteluja. ;)
        Ei varmaan vaikea arvata, kenen alter egosta mahtaa olla kysymys...

• kamalaajosontotta

Paholaisen pylvontå kuulostaa vaaralliselta.

• skajufhfbfjghg

Minäkin olen kieltämättä ihmetellyt, miten natiiviamerikkalainen Robert ymmärtää suomen kielellä käydyn keskustelun ja osaa ottaa siihen osaa juuri oikealla teemalla? Tai miten ihmeessä Robert on facebookissa aina kun Tuksukin? Riippumatta vaikkapa aikaerosta.

Sivupersoonahan tuo on. Eikä muuten ole ainoa. Tämä Robert taisi sopivasti ilmestyä kuvioihin Lapin reissun tiimellyksessä ja on siitä lähtien ollut aina ja kaikessa Tuksun kanssa samaa mieltä.

No, eipä ainakaan tule kukaan valittamaan että käyttäisi kenenkään oikean henkilön profiilia, kun luo kokonaan uuden mielikuvitusprofiilin.

• Antalya

On suuri jumalan ihme jos koko kahden viikon matka sujuu ilman ongelmia. Eilisistä aggressiivisista teksteistä päätellen ongelmia on jo ilmaantunut.

• xdxdxdxdxdxdxd

Ihmetystä herättää myös miten huonoa amerikanenglantia Anson kirjoittaa :D
      No, Tunkki itse on tämä Anson. Kyseisen profiilin tekemiseen meni aikaa.
      Mutta kuten aina, lopulta Tunkki itse mokaa. Ei se vaan enää voi mitään huonolle muistilleen. Alkoholidementia. Ei läpäise enää muistitestejä.

• jeesus-steppaa-nyt

Vaarallista peliä pelaa tunkki, facessa haukkui muslimit ja profeetta muhamedin saatanaksi ja saatanasta lähtöisin oleva uskonto. Ei sillä ole mitään käytöstapoja edes ulkomailla. PS: Löytyy kapakan seinältä koko juttu, samalla haukkuu muita kusipäiksi. Oikeassa uskossa oleva ei toimi näin.

• kontrollia

Toivottavasti toimii vastuullisesti mahd. lääkkeiden oton kanssa ettei käy kuten Miamissa. Ehkä jotain tarkastusta voisi asialle tehdä kun on noin tuskaisa olo.

• huhohohuh

Kontrollia?
        MILLOIN tunkiolla olisi ollut MITÄÄN kontrollia?
        Siellähän se nyt on huumavien lääkkeiden ihmemaassa.
        Odotan vain lopputulemaa.
        Ei taida tän paxun leidin matka ihan hyvin päättyä.

• AmerikanRoope

Robert on mun suosikkini! Mielenkiintoista seurata milloin kulissi rapisee ja Tuksu tekee paljastavan mokan. Lähellä ollaan jo oltu.
      Ilmeisesti sillä on Turkissa mukana nyt kaksi eri laitetta? Toisessa on kirjautuneena omilla tunnuksillaan ja toisella.....niin. Silloinhan on helpompi kirjoitella lähes tulkoon samanaikaisia päivityksiä.

No, eiköhän kohta tule taas actionia kun ei-uskovainen ja ei-absolutisti ystävätär on rantautunut samoille hoodeille.

• Jdffbgvlkn

Joko on kateutta ilmoilla? En usko että Tuksu katselee myötämielisesti tanssikaverin saamaa suurempaa huomiota miehiltä ja ylipäätään suosiota...

• kuka_vedättää

Tukiainen on ryypännyt koko raittiusaikansa.

• KalleKaleviSuomi
      • LittleSmile

Linkki ei aukea, mitä siellä on?

• Bööbooo

Tukiaisen evankelioimis tapahtuma alavudella 16.5.

• Artistin.kapseli.tissi

Tuksu pelaa venäläistä rulettia yksin ja kännissä. Melko vaarallista lähteä muslimien uskontoa sekä profeettaa herjaamaan julkisella foorumilla, voi jäädä Tuksulla ennustukset näkemättä, teksti on ala-arvoista ja erittäin paheksuttavaa. Tukiaisen paikka olisi psykiatrisessa sairaalassa hoidossa ja kuntoutuksessa. Kuulostaa vakavalta toi tila.:-(

• Surkuparku

Mitä tää vajakki keuhkoo-- tosta ei oo enää normielämän eläjäks ihmeen sitkee se on kun tietää mitä kaikkea se vetää.Noi harhat vie sen ennenpitkää lataamoon tätyy vaan toivoa ettei saa mitään peruttamatonta aikaseks lähipiirissään--sääli on sairaus ton kohdalla

• suuresti.naurattaa

Omista oireistasiko tunnistat Tuksun aineet?

• Surkuparku

No onhan toi ääliö ihan itse lääkecoctaileistaan kertonu ei tarvitse mikään älynjättiläinen olla jos huomaa millä se tajuntaansa laajentaa vaikkei viinaa kertomansa mukaan enää vedäkkään ----siis kannustatko sä tota luuseria?

• mmmmssss

Mä kävin kysyyn Jolene faniclubin sivulla FB:ssä, että miten rakkaus liittyy tähän hääsuunnitelmaan ja mekkoihin. Että kun yleensä ihmiset avioituessaan ovat jo löytäneet sen puolison ja ovat rakastineita - mutta miksi tämä Morsian puhuu häiden varausmaksuista ja seuraavassa postauksessa etsii itselleen ulkomailta miestä kun suomalaiset on kateellisia.

Poistui samantien kommenttini ja mut blokattiin :) Ei taida oikeen Tuleva Tukeva Rouva ymmärtää, mitä pyhä avioliitto tarkoittaa :)

• mustasyyskuu

Siis vuoden päästä on joku paikka varattu ja maksettu ja kuiteskin se maailmanloppu on syyskuus?Ihan hullua maksaa mitään hääpaikkaa jos hänen ennustuksensa toteutuu vai eikö hänkään usko niihin? Pelottelee muita jutuillaan ja nauraa partaansa? Jos hän uskois että se maailmanloppu on silloin syyskuussa, niin kaannattaisko elää kuin viimeistä päivää? Ainiin hän on muuten elänytkin viimeiset 30 vuotta.

• reino-balaslaikka

Johanna Mia Tukiainen Kauheeta; mä tiedän liian paljon, ja Tieto lisää tuskaa! Kräääh………Kääääk. 7 t

• TERSEET

Miksi jumalat aina lähestyvät kaikkia kylähulluja ja antavat näille kaikki näkijän lahjat? Samoin kuin ainoastaan kaikki kylähullut näkevät ufoja ja muuta mukavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe