Ole irti mustista aukoista

Lotsofloveee

Pakko avautua johonkin asiasta. Olen huomannut, että olen ajautunut toistuvasti ihmissuhteisiin, joissa tulee tukahtunut olo. Jokin joissakin ihmisissä vaan hulauttaa oman energiatason miinuksen puolelle. Masentaa ja ahdistaa jo kohtalaisen lyhytkin aika tällaisessa seurassa. Juuri äsken tapasin ihmisen ja uuvahtaneena palasin kotiin. Puuh.

Nyt on tullut jo raja vastaan. En aina jaksa tyytyä huonoihin suhteisiin, joissa ammentaa omaa energiaa, mutta se ikään kuin valuu kankkulan kaivoon. On täytynyt opetella viime aikoina yksin olemista juuri tämän asian takia. Ennen sitä vain suin päin sujahti olemaan jonkun kanssa, eikä ole osannut vaatia sellaista seuraa, jossa tulisi voimaantunut olo. Nyt itsetuntemus on parempi ja intuitio herkempi sanomaan, jos joku seura ei ole minua varten. Eikä enää sekään pelota niin paljon, että jäisi yksin joksikin ajaksi. Mielummin ilman seuraa kuin huonossa seurassa energiatasot nollassa.

Luotan siihen, että jossakin ne ihmiset ovat, joiden kanssa energia pulppuaa ja vuorovaikutus on molemminpuolista ilman ponnistelua. Onneksi näitä ihmisiä on ilmaantunut jo jonkin verran näköpiiriin. Päästä sinäkin irti suhteesta, jossa et voi hyvin! Rakasta niin paljon itseäsi, että et suostu olemaan plösössä seurassa :) :D

Onko kohtalokavereita? Kerro toki kokemuksesi! Miten sinun kohdallasi energiasyöpöt ihmiset ovat vaikuttaneet? Oletko osannut päästää sellaisesta irti? Millä tavalla? Mitä siitä on seurannut?

5

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidetäänpintamme

Just noin koen sen. Annan itse paljon saamatta mitään takaisin, se on tosi raskasta. Hyvä kuulla, että on kohtalotovereita!

• jaksaaparemmin

Jos kunnioittaa itseään kannattaa miettiä kenen kanssa kaveeraa.

• Lotsofloveee

Näi on.

• Energianpulppuaminen

Riippuu myös ihmisten välisistä kemioista eli siitä kuinka hyvin toisen kanssa tulee toimeen ja riittääkö puhuttavaa.

• Lotsofloveee

Kyllä! Joidenkin kanssa natsaa heti kemiat ja tuntuu kivalta olla. Toisten kanssa taas ei, vaikka kuinka pyörittäisi. Ei sillä, että tarvitsisi yrittää, jos ei kemiat kohtaa :) Hyvästä kannattaa pitää kiinni silloin kun natsaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2175
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1413
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      96
      1397
    4. 168
      1291
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1071
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      930
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe