Ole irti mustista aukoista

Lotsofloveee

Pakko avautua johonkin asiasta. Olen huomannut, että olen ajautunut toistuvasti ihmissuhteisiin, joissa tulee tukahtunut olo. Jokin joissakin ihmisissä vaan hulauttaa oman energiatason miinuksen puolelle. Masentaa ja ahdistaa jo kohtalaisen lyhytkin aika tällaisessa seurassa. Juuri äsken tapasin ihmisen ja uuvahtaneena palasin kotiin. Puuh.

Nyt on tullut jo raja vastaan. En aina jaksa tyytyä huonoihin suhteisiin, joissa ammentaa omaa energiaa, mutta se ikään kuin valuu kankkulan kaivoon. On täytynyt opetella viime aikoina yksin olemista juuri tämän asian takia. Ennen sitä vain suin päin sujahti olemaan jonkun kanssa, eikä ole osannut vaatia sellaista seuraa, jossa tulisi voimaantunut olo. Nyt itsetuntemus on parempi ja intuitio herkempi sanomaan, jos joku seura ei ole minua varten. Eikä enää sekään pelota niin paljon, että jäisi yksin joksikin ajaksi. Mielummin ilman seuraa kuin huonossa seurassa energiatasot nollassa.

Luotan siihen, että jossakin ne ihmiset ovat, joiden kanssa energia pulppuaa ja vuorovaikutus on molemminpuolista ilman ponnistelua. Onneksi näitä ihmisiä on ilmaantunut jo jonkin verran näköpiiriin. Päästä sinäkin irti suhteesta, jossa et voi hyvin! Rakasta niin paljon itseäsi, että et suostu olemaan plösössä seurassa :) :D

Onko kohtalokavereita? Kerro toki kokemuksesi! Miten sinun kohdallasi energiasyöpöt ihmiset ovat vaikuttaneet? Oletko osannut päästää sellaisesta irti? Millä tavalla? Mitä siitä on seurannut?

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidetäänpintamme

Just noin koen sen. Annan itse paljon saamatta mitään takaisin, se on tosi raskasta. Hyvä kuulla, että on kohtalotovereita!

• jaksaaparemmin

Jos kunnioittaa itseään kannattaa miettiä kenen kanssa kaveeraa.

• Lotsofloveee

Näi on.

• Energianpulppuaminen

Riippuu myös ihmisten välisistä kemioista eli siitä kuinka hyvin toisen kanssa tulee toimeen ja riittääkö puhuttavaa.

• Lotsofloveee

Kyllä! Joidenkin kanssa natsaa heti kemiat ja tuntuu kivalta olla. Toisten kanssa taas ei, vaikka kuinka pyörittäisi. Ei sillä, että tarvitsisi yrittää, jos ei kemiat kohtaa :) Hyvästä kannattaa pitää kiinni silloin kun natsaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe