Pakko avautua johonkin asiasta. Olen huomannut, että olen ajautunut toistuvasti ihmissuhteisiin, joissa tulee tukahtunut olo. Jokin joissakin ihmisissä vaan hulauttaa oman energiatason miinuksen puolelle. Masentaa ja ahdistaa jo kohtalaisen lyhytkin aika tällaisessa seurassa. Juuri äsken tapasin ihmisen ja uuvahtaneena palasin kotiin. Puuh.
Nyt on tullut jo raja vastaan. En aina jaksa tyytyä huonoihin suhteisiin, joissa ammentaa omaa energiaa, mutta se ikään kuin valuu kankkulan kaivoon. On täytynyt opetella viime aikoina yksin olemista juuri tämän asian takia. Ennen sitä vain suin päin sujahti olemaan jonkun kanssa, eikä ole osannut vaatia sellaista seuraa, jossa tulisi voimaantunut olo. Nyt itsetuntemus on parempi ja intuitio herkempi sanomaan, jos joku seura ei ole minua varten. Eikä enää sekään pelota niin paljon, että jäisi yksin joksikin ajaksi. Mielummin ilman seuraa kuin huonossa seurassa energiatasot nollassa.
Luotan siihen, että jossakin ne ihmiset ovat, joiden kanssa energia pulppuaa ja vuorovaikutus on molemminpuolista ilman ponnistelua. Onneksi näitä ihmisiä on ilmaantunut jo jonkin verran näköpiiriin. Päästä sinäkin irti suhteesta, jossa et voi hyvin! Rakasta niin paljon itseäsi, että et suostu olemaan plösössä seurassa :) :D
Onko kohtalokavereita? Kerro toki kokemuksesi! Miten sinun kohdallasi energiasyöpöt ihmiset ovat vaikuttaneet? Oletko osannut päästää sellaisesta irti? Millä tavalla? Mitä siitä on seurannut?
Ole irti mustista aukoista
Lotsofloveee
5
220
Vastaukset
- Pidetäänpintamme
Just noin koen sen. Annan itse paljon saamatta mitään takaisin, se on tosi raskasta. Hyvä kuulla, että on kohtalotovereita!
- jaksaaparemmin
Jos kunnioittaa itseään kannattaa miettiä kenen kanssa kaveeraa.
- Lotsofloveee
Näi on.
- Energianpulppuaminen
Riippuu myös ihmisten välisistä kemioista eli siitä kuinka hyvin toisen kanssa tulee toimeen ja riittääkö puhuttavaa.
- Lotsofloveee
Kyllä! Joidenkin kanssa natsaa heti kemiat ja tuntuu kivalta olla. Toisten kanssa taas ei, vaikka kuinka pyörittäisi. Ei sillä, että tarvitsisi yrittää, jos ei kemiat kohtaa :) Hyvästä kannattaa pitää kiinni silloin kun natsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411413Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.961397- 1681291
- 681071
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59930Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849