http://keskustelu.suomi24.fi/t/14821691/vast--milloin-jeesus-tulee-takaisin-kysymykseen- ei sallittu vastata.
”Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva raivoisia aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Sen kaltaisia karta. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen. Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä. ” Tämän kaltaista karta.
Toinen vastaus: Milloin Jeesus tulee
12
127
Vastaukset
- Muuten-hukumme
Aamen! tule Herra Jeesus, auttamaan meitä nyt.
- Masturtuleminen
Hyvin intiimi kysymys. Jeesus tulee silloin kun tuntee tarpeelliseksi tyydyttyä ja tulla. Eikös teillä uskovaisilla ole yleisemminkin tapana runkkailla pimeässä, ettei kukaan näkisi että te teette syntiä.
- Sana-toimii
Vapauduin tuostakin paheesta kun aloin lukea Jumalan Sanaa.
Toistamalla ajatuksissani tätä Korintolaiskijan sanoja: "Teitä ei ole kohdannut muuta kuin inhimillinen kiusaus. Jumala on uskollinen, eikä Hän salli teitä kiusata yli voimienne, vaan salliessaan kiusauksen. Hän valmistaa myös siitä pääsyn, että te sen kestäisitte.
- lohduttavaa
2.Tessalonikalaiskirje:
2:1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2:2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, >> Jakeen lisätiedot
2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
2:5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
2:13 Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
2:14 Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
2:15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
2:16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,
2:17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa. Teilläpä ei ole äitiä, eikä tytärtä.
Vain julma yksinhuoltaja isä, joka tappoi poikansa.- tulevaisia
Ylhäältä maan päälle lasketuva Jerusalem on meidän Äitimme, muuten tuota Jerusalemia Uskon Isä Aabrahamkin odotti.
Ilmestyskirja:
21:3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;- Ylistys-Jumalalle
Gal 4: "Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta. Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar; sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies." Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin.
Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa." Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan."
Laki tuli Mooseksen kautta, mutta Armo ja Totuus Jeesuksen Kristuksen kautta.
- PELASTUKSENKALLIO
TULEE KUN TULEE , HENGELLISESTI PELASTUNEILLE JA NÄKYVÄSTI USKOTTOMILLE .ALKUAINEET SULAA JA TÄHDET PUTOAA TULEE PIMEYS JA MAANJÄRISTYS NS.MAAPALLON LOPPU KAIKKI SILMÄT NÄKEE . JEESUS TULEE OMILLEEN ERITAVALLA JA KOHTELUKIN ON ERILAISTA .TOISET PELASTUU TOISET EI . TOISET KIITTÄÄ TOISET PILKKAA KADOTUKSEKSEEN . ILMESTYSKIRJA ON HYVÄ MM. LUKU 20 NOIN NIINKUIN MIHIN PAHAT MENEE . AHKEROIKAA SIIS TEKEMÄLLÄ HYVIÄ TEKOJA JEESUKSEN OMILLE KUIN JEESUKSELLE TEKISITTE . ALABASTERIA JA KYYNELIÄ. AUTA HETI KUN TOINEN KRISTITTY TARVII APUA JA RUKOILE SE ON SIUNAUS TEE TOISILLE MITÄ ITSELLESI TOIVOISIT .... ANNA PULLOVETTÄ JA JUOTA ,OO LÄHIMMÄINEN .
- Syvä.huokaus
Jeesus ei koskaan tule, sillä sen nimistä yliluonnollista henkilöä, eli Jumalan poikaa, ei ole ollut olemassa. Kauan sitten Galileassa, Palestiinassa, Jerusalemissa yms vaikuttanut paikallinen kapinallinen, Yeshua, halusi pelastaa juutalaiset Rooman vallalta ja julisti paikallista uskontoa, jota roomalaisten pakanallisuudet uhkasi. Yeshua oli karismaattinen opettaja, saarnaaja ja kapinallinen, jonka rooman johto halusi hiljentää. Kuoleman jälkeen Yeshua alkoi saamaan ympärilleen jumalaisia piirteitä, eli uskonnollista pyhittämistä, jonka lopputulos on nyt kaikkien tiedossa. Jeesus on jumalan poika, jopa itsensä Jumalan maanpäällinen ilmestys. Pelkkää hurmoksellista legendan luomista, ylistämistä.
Pyhä kolminaisuus ei ole oikeaa kristinuskoa, vaan ihmisten villiä luomista. Paalussa, ei siis ristillä, roikkuessaan Yeshua sanoi väitetysti "Jumalani, miksi minut hylkäsit?" Tämä on pelkkää uskovaisen puhetta, koska koki pettymyksen uskoessaan jumalansa pelastavan hänet. Tästä juutalaisten pelastumiseksi itsensä uhraamisesta kaunisteltiin tarina, josta tuli lunastusteoria. Jos Jumala tuli "jeesuksena" maan päälle, miksi hän "ristillä" sanoi itselleen "Jumalani, miksi minut hylkäsit?"? Tämä on yksi monista kristinuskon kompastuksista.
Jos joku tuolta ylhäältä tulee, se on hehkuva komeetta, joka paiskaa ihmiset iäsyyteen, eli "tempaisee" ne planeetalta.
PS. J-kirjainta ei ollut olemassa tuolloin. Se on keksitty vasta 1500-luvulla. Jeesus-nimeen vaikuttaa kreikkalaisten osuus jeesuksen legendaan. Hänen nimensä oli kreikan tarustoissa Iesous, koska rajoitteellisessa Kreikan kielessä ei voitu kirjoittaa Yeshua.
Turhaan siis odotatte Jeesusta. Sama kuin odottaisitte Äädolph Hutlerin ilmestyvän. Tässä linkissä opetusta millon Jeesus tulee. https://onedrive.live.com/?id=29C40DAC48CD7982!3458&cid=29C40DAC48CD7982
- TämänVuoksi-Jeesus-tulee
Jooel: 3: "Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan,
kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
viinistä, jonka ovat juoneet. "minä kokoan kaikki pakanakansat,
vien ne alas Joosafatin laaksoon
ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani
ja perintöosani, Israelin, tähden.
Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan,
ovat jakaneet minun maani
Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet,
te, jotka olette ottaneet minun hopeani ja kultani, vieneet minun ihanat kalleuteni temppeleihinne sekä myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille, poistaaksenne heidät kauas omalta maaltansa. Katso, minä herätän heidät liikkeelle siitä paikasta, johon te olette heidät myyneet, ja annan koston teostanne kohdata teidän päätänne: minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut.
Julistakaa tämä pakanakansain seassa, alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit. Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Sanokoon heikko: "Minä olen sankari." Käykää avuksi, tulkaa, kaikki kansakunnat joka taholta. He kokoontuvat sinne. Anna, Herra, sankariesi astua sinne alas. Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon; sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita.
Lähettäkää sirppi, sillä sato on kypsynyt. Tulkaa polkemaan, sillä kuurna on täynnä ja kuurna-altaat pursuvat ylitse; sillä heidän pahuutensa on suuri. Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa. Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi. Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson.
Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa. Mutta Juuda on oleva asuttu iankaikkisesti ja Jerusalem polvesta polveen. Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141838Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1521304Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 491002
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75906- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36817Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62792- 56771