Nuorten miesten piiskaaminen

PiiskaajaPertti

Kiihottaako nuoria miehiä (18-22) saada piiskaa perseelle?

Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä enemmän tekee mieli piiskata nuori mies ja, kun on todettu, että poika osaa käyttäytyä, runkata pojalta lastit suuhun.

Olen 30-kymmenissä oleva mies Pirkanmaalta. Löytyykö Suomesta muita miesten välisestä kurituksesta kiinnostuneita ja onko jotain foorumia aiheesta?
Aihe tuntui olevan enemmän esillä niillä ikäpolvilla, joille ruumiilliset rangaistukset olivat arkipäivää.

63

6743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue-vastaukset-ensin

      Miksi kysyä sitä, mihin täällä jo sata vastausta!
      Vai etkö ole ymmärtänyt?

      • Ei täällä kukaan lue vanhoja ketjuja.

        En tosin tiedä onko täällä mitään järkeä lukea vanhoja ketjuja, joissa joka toinen komentti on tasoa "työnnä löylykauha perseeseen".

        Nyt tarkemmin mietittynä - tänne ei kannata kirjoittaa mitään.


      • HyviäAikoja
        ChiliTangerine kirjoitti:

        Ei täällä kukaan lue vanhoja ketjuja.

        En tosin tiedä onko täällä mitään järkeä lukea vanhoja ketjuja, joissa joka toinen komentti on tasoa "työnnä löylykauha perseeseen".

        Nyt tarkemmin mietittynä - tänne ei kannata kirjoittaa mitään.

        Luin kokeeksi lähes 10 vuotta vanhoja piiskausjuttuja. Täytyy myöntää, että ihmiset ja aika ovat muuttuneet. Ennen olivat jutut parempia.


      • Niin-se-vaan-on
        HyviäAikoja kirjoitti:

        Luin kokeeksi lähes 10 vuotta vanhoja piiskausjuttuja. Täytyy myöntää, että ihmiset ja aika ovat muuttuneet. Ennen olivat jutut parempia.

        Ennen kertoivat kokeneet. Nykyisin vaan meinaavat.


      • Piiskaajat-toimeen
        Niin-se-vaan-on kirjoitti:

        Ennen kertoivat kokeneet. Nykyisin vaan meinaavat.

        Jos kokeneisuus on käynyt harvinaiseksi, niin asiaa pitää ruveta jonkun järjestämään. Yksi kunnon piiskaus voisi kuulua yleissivistykseen, tiedä miten myönteinen vaikutus sillä olisi nuorukaisen kehitykseen. Tasaisi ainakin vähän narsismia.


    • rg4rg

      Mä tahtoisin piiskaa ja munan pyllyyn.

    • Villipoka

      En ihan ymmärrä miksi sinä haluat piiskata nuoria miehiä, mikä siinä kiinnostaa? Onko se alistamisen riemu vai kirjavat pakarat? Kiinnostaako piiskaajaa vain sellaiset tapaukset, jotka nöyrästi tottelee määräyksiä?

      Hyvä kuitenkin, että sinua kiinnostaa, sillä minä haluan piiskaa. Vaikka minä haluan, niin toimituksen pitää olla aito. En minä käskystä suostu kuritettavaksi ja vaikka sinulla olisi kirjallinen lupa minun käsittelyyn, niin sinun pitää pystyä hoitamaan homma vaikka minä rimpuilen vastaan. Kyllä se aikuiselta kuntoilua harrastavalta mieheltä onnistuu, joiltakin jopa liiankin helposti.

      On mielettömän kiihottavaa hävitä riskille miehelle kamppailussa, menettää housunsa ja saada vielä isän kädestä. Lasti lähtee jo siinä vaiheessa kun pääni on vahvojen reisin puristuksessa ja housujani otetaan alas. Kyllä kunnioitusta ja nöyryyttäkin alkaa löytyä, kun on kertaalleen piiskattu.

      • PiiskaajaPertti

        Eniten kiihottaa opettaja-oppilas roolileikki, joten ikäero toivottavaa.

        Piiskattavan häpeä ja kyyneleet saavat itselläni aikaan suuren tyydytyksen. Monesti piiskattavan eläytyminen rooliin edellyttää sitä, että on joskus saanut piiskaa lapsuudessaan.


      • Aitoa-et-haluakaan

        "haluan, niin toimituksen pitää olla aito. En minä käskystä suostu kuritettavaksi "

        Juuri tuo haluamasi ei ole sitä aitoa piiskausta, vaan lähinnä väkivaltaa. Aitoon piiskaukseen kuuluu aina alistuminen.


      • tekijä-määrää-tahdin-
        Aitoa-et-haluakaan kirjoitti:

        "haluan, niin toimituksen pitää olla aito. En minä käskystä suostu kuritettavaksi "

        Juuri tuo haluamasi ei ole sitä aitoa piiskausta, vaan lähinnä väkivaltaa. Aitoon piiskaukseen kuuluu aina alistuminen.

        Olet väärässä siinä, että aitoon piiskaukseen kuuluu aina alistuminen. "Villipoka" nimimerkki kertoi juuri oikein tuon aitouden. Se on aitoa, jos piiskataan ensin ja kysytään vasta sitten mikä mielyttää. Ei väkivaltaa tarvitse käyttää tarpeettomasti, vaan fiksusti siten että se tuntuu, mutta ei vahingoita piiskattavaa.

        Olen koko ikäni tuntenut lähes samoin kuin tuo "Villipoka", tai villipoika ehkä. En kuitenkaan ole saanut kokea mitään edes lähes tuollaista, vaikka mieli kyllä olisi tehnyt paljonkin. Sellaisia miehiä on aika vähän, jotka pystyy ja haluaa tuollaiseen aitoon leikkiin, jossa ei tarjouduta vaan annetaan ilman pyytelyä. Joskus tärkeintä on menettää oma kontrolli tilanteessa, ja olla vietävänä jalat tukevasti irti maasta, ja paljaana kaikelle tapahtuvalle.


      • Selvä-ero
        tekijä-määrää-tahdin- kirjoitti:

        Olet väärässä siinä, että aitoon piiskaukseen kuuluu aina alistuminen. "Villipoka" nimimerkki kertoi juuri oikein tuon aitouden. Se on aitoa, jos piiskataan ensin ja kysytään vasta sitten mikä mielyttää. Ei väkivaltaa tarvitse käyttää tarpeettomasti, vaan fiksusti siten että se tuntuu, mutta ei vahingoita piiskattavaa.

        Olen koko ikäni tuntenut lähes samoin kuin tuo "Villipoka", tai villipoika ehkä. En kuitenkaan ole saanut kokea mitään edes lähes tuollaista, vaikka mieli kyllä olisi tehnyt paljonkin. Sellaisia miehiä on aika vähän, jotka pystyy ja haluaa tuollaiseen aitoon leikkiin, jossa ei tarjouduta vaan annetaan ilman pyytelyä. Joskus tärkeintä on menettää oma kontrolli tilanteessa, ja olla vietävänä jalat tukevasti irti maasta, ja paljaana kaikelle tapahtuvalle.

        Mistähän kohtaa olet moista lukenut?

        Aidossa piiskauksessa piiskattava alistuu. Väkivallassa, olipa se sitten viranomaisten tai muiden harjoittamaa, alistetaan.


      • Väkisinvalttaa
        Selvä-ero kirjoitti:

        Mistähän kohtaa olet moista lukenut?

        Aidossa piiskauksessa piiskattava alistuu. Väkivallassa, olipa se sitten viranomaisten tai muiden harjoittamaa, alistetaan.

        Jos otat jonkun hengiltä, niin onko se väkivaltaa, että joudut linnaan?
        Ovatko SM-leikit väkivaltaa, en ole asiaa harrastanut, mutta minusta ne näyttävät melkoisen vapaamuotoisilta ja hetkessä inspiroiduilta.


      • KylläTehoaa
        PiiskaajaPertti kirjoitti:

        Eniten kiihottaa opettaja-oppilas roolileikki, joten ikäero toivottavaa.

        Piiskattavan häpeä ja kyyneleet saavat itselläni aikaan suuren tyydytyksen. Monesti piiskattavan eläytyminen rooliin edellyttää sitä, että on joskus saanut piiskaa lapsuudessaan.

        Piiskaaja-Pertin pitää käyttää vähän lujempaa kättä, jollei piiskattava osaa muuten eläytyä.


    • KannatanVäkisin

      Olen elämäni aikana saanut aika monta kertaa piiskaa, mutta tuskin yhteenkään olen suostunut vapaaehtoisesti. Ja nyt puhun noista lapsuuden ja nuoruuden aikaisista selkäsaunoista. Kyllä kavereissa oli sellaisiakin, jotka antautuivat vapaaehtoisesti piiskattaviksi, mutta ne olivat minusta nössöjä. Nyt jälkeenpäin en ole varma, kumpi oli rohkeampi minä vai se kaveri, minä tohdin pistää vastaan, mutta kaveri tohti ottaa vapaaehtoisesti selkäänsä. Olen kyllä sellaisenkin piiskajaisen nähnyt, joka olisi jäänyt antamatta, jos kaveri olisi tohtinut pistää kampoihin.

      Minusta oikeaoppinen piiskaaminen tapahtuu väkisin.

    • Tikulla-Silmään

      Mielenkiintoinen ketju, mutta pysähtynyt liian lyhyeksi. Lainaan tähän palan.

      "Piiskattavan häpeä ja kyyneleet saavat itselläni aikaan suuren tyydytyksen. Monesti piiskattavan eläytyminen rooliin edellyttää sitä, että on joskus saanut piiskaa lapsuudessaan. " (PiiskaajaPertti)

      Häpeääkö se piiskattava aina selkäsaunaansa? Epäilen, että väite ei päde joka tilanteessa, koska on sellaisia ihmisiä, jotka pystyvät puhumaan omista selkäsaunoista täysin estottomasti ja saattavat vielä naureskellakin asialle. Ja toinen ryhmä on ne, jotka antautuvat vapaaehtoisesti piiskattaviksi.

      Itse haluan piiskaa vieläpä väkipakolla, mutta taatusti häpeän toimitusta. Lieneekö syynä häpeään se, että olen saanut monenmoisia piiskarangaistuksia varhaisvuosinani. Toinen syy häpeään voi olla ajatus siitä, että miehen pitää pystyä puolustamaan itseään. Jos maakunnan riskein jätkä kävisi salaa piiskaamassa minut ja kukaan muu ei saisi koskaan tietää siitä, niin ehkä en silloin häpeäisi.

    • Onko.kivaa

      Miten tärkeää on kikkelin näkyminen takamus paljastettaessa?

      • Onhan se tärkeää. Itse ainakin haluaisin olla paikat nöyryyttävästi esillä kun saisin piiskaa. Kaikenlainen lisänöyryytys siinä tilanteessa olisi plussaa.


      • Kahdenkesken

        Minäkin haluaisin tulla täysin nöyräksi mutta vain luottamuksellisesti. Kiittelisin ja kunnioittaisin kunnolla. Mutta se olisi hirveä häpeä, jos ihmiset saisivat tietää, että Aki on itseksee minut piiskannut kuin jonkun pikkupojan.


      • Dionys kirjoitti:

        Onhan se tärkeää. Itse ainakin haluaisin olla paikat nöyryyttävästi esillä kun saisin piiskaa. Kaikenlainen lisänöyryytys siinä tilanteessa olisi plussaa.

        Minä olin niin kiimainen viime lauantaina saada piiskaa että piiskasin minua niin kovaa että se tunttuu vielä!Minä olen erittäin hyvä piiskata minua itse kun seisoon peilin edessä ja lyön minua itse aika iso paksua pajunvitsa ja tietysti minä pitää ajatella että joku toinen ilkeä ihminen rangaistaa minulle jotain mitä minä olen tehnyt eli ollut tottelematon!


    • tiedossaon

      Kuten tuolla aijemmin kirjoitin, olen sub-poika 21v. ja Masterin koulutettavana. Piiskaa, remmiä, avokämmentä jne., ym, odotettavissa taas viikonlopun aikana useasti, Masterin huvilalla, johon lähdemme taas viikonlopuksi. Masteri kyllä laittaa pojan taas kunnolla ojennukseen, koska useimmiten en osaa tehdä Hänen mielikseen juuri mitään, tai olen rikkonut sääntöjä jotka Hän minulle viime tapaamisella asetti.....

      • Jonkinlainen_maso

        Minä en halua rikkoa masterin sääntöjä, enkä kantaa syyllisyyttä pahoista teoistani, mutta haluan tulla väkisin piiskatuksi. Hyviä syitä piiskaamiselle kyllä löytyy. Esim. kokeillaan, vieläkö masteri onnistuu minut piiskaamaan. Saahan minut voimakeinoin piiskata, jos kaveri haluaa jollekulle piiskaa antaa, niin minä olen ihan sopiva siihen tarkoitukseen. Piiskaaminen käy kuntoilusta samaten kuin painiharjoitukset. jne.

        Lopputuloksena minulta pääsee helpostikin poru ja häpeä on melkoinen, se syö oikeasti miestä kun huomaa, että kohdellaan kuin pikkupoikaa eikä asialle mitään mahda. Mutta mieltä lämmittää se että piiskaaja on minun hyvä kaveri ja että meidät kuuluu oikeasti laskea yhteen ja harvalla jätkällä on yhtä riskiä kaveria. Yhdessä me olemme vahvoja. Eteenpäin jatketaan ja päivä lehestyy, jolloin kaveri haluaa kokeilla olenko minä yhtään voimistunut viime kerran jälkeen. Se ei minua erityisesti kiinnosta, mutta toivottavasti kaverilla on edelleen lujasti voimaa.


    • KerrastaUskonut

      Vuoden paras urheilutapahtuma olisi, jos pääsisi näkemään kuinka aikuinen mies piiskataan oikeasti. Hyvä koivupiiska olisi haettu valmiiksi ja sitten alkaisi vääntö. Ei auttaisi mikään, vaan vähitellen nuori mies taipuisi vahvemman käsittelyssä, hänen housunsa otettaisiin alas ja pakarat käännettäisiin hyvästi esille. Vahva käsi antaisi piiskalle vauhtia. Kokemuksesta tiedän, että tuossa vaiheessa paniikki iskee, eikä kuritettavan rimpuilu ole enää harkittua vaan avutonta räpistelyä. On selvä asia, että heikommalla ei ole enää mitään mahdollisuuksia ja häneltä pääsee ahdistuksen merkiksi surkea parahdus.

      Piiska löytää yhä uusia kohtia, jossa käydä puraisemassa ja toimitus tuntuu kestävän ikuisesti. Alakynteen jäänyt uskoo vielä pystyvänsä vaatimuksillaan ja uhkaillen saavansa toimituksen poikki. Mutta piiska jatkaa tulista toimintaansa ja kuritettava tajuaa, että tällä menolla toimitus voi kestää vaikka iltaan asti. Hän joutuu nielemään loputkin ylpeydestään ja antautuu häpeällisesti ilman ehtoja.

      Jos aikuisena oikeasti saa piiskaa, niin se häpeä kestää kauan. Tekis mieli piiskaajalleen näyttää mistä kana kusee, mutta ei sitä tohdi, koska serauksena voisi olla häpeällinen uusinta. Ainoaksi keinoksi jää uskottelu, että tapaus oli pelkkä vahinko, jos olisin älynnyt pitää varani tai tiennyt alusta asti mitä tulee tapahtumaan, niin kyllä minä olisin hommasta selvinnyt kunniallisesti. Rohkeus ei riitä uuteen haastamiseen, eikä kehtaa asiaa ottaa missään muodossa esille.

    • Nolottaa

      Kerran yks kaveri anto mulle isän kädestä. Luulin ensin, että se on vain leikkiä, enkä pistänyt täysillä vastaan. Sen verran vahvempi kaveri oli, että kun sai otteeseen, niin mulla ei ollut mitään mahiksia. Nolotti, että pystyi esteettä läpsimään. Kipu oli kohtuullisen kova, mutta häpeä paljon kovempi.
      On montakertaa vit... etten pistänyt alusta asti täysillä vastaan. Ja oon miettinyt, että jos ehdottaisin uusintaa, niin vapautuisi kaverikin luuloistaan. Mutta siitä sais homon maineen ja seuraisi vaikka mitä. On se kuiteskin sellainen tapaus, että usein tulee mieleen.

    • HäpeänLähettiläs

      Häpeähän se on joka miehen tiellä pitää piiskaa saadessa. Itse katsoisin, että häpeä olisi maksimissa, jos joku suunnilleen saman ikäinen ja kokoinen antaisi risupiiskaa paljaalle pyllylle kaikkien nähden. Tilanne voisi paheta enää vain sillä, että kun luulisi homman olleen jo täysin ohi, niin joutuisikin ottamaan uusinnan samalla kaavalla.

      Läheskään yhtä noloa ei olisi, jos joku hyvin riskiksi tunnettu urheilija kävisi piiskaamassa. Itse kuitenkin toivon tulevani piiskatuksi, mutta missä on kielletyn raja. Jokainen mies joka pystyisi minut piiskaamaan saisi sen tehdä ja ilman käräjöintiä, ottaisin sen vastaan mikä väkisin annetaan.
      Yleisön suhteen olisi rajoituksia, minulle tuntematonta porukkaa voisi olla katsomassa, kun saan piiskaa joltakin ikäiseltäni ja kokoiseltani pojalta. Voi piiskaaja minua nuorempikin olla, jos hän tietää, kuinka oikeaoppisesti piiskataan ja pystyy sen kunnialla hoitamaan.

      Luultavasti kokeneempi piiskaaja osaisi jälkihoidon paremmin, nuori risunkäyttäjä saattaa jälkikäteen syylistyä naureskeluun ja härnäämiseen, sen tietenkin voisi lukea osaksi häpeärangaistusta.

    • Mistä-piiskaaja

      Harmittaa, että piiskaleikkeihin pääsee mukaan vasta 18-vuotiaana, silloin on jo niin iso, ettei kukaan pysty enää oikeasti piiskaamaan. Joku kovasti kuntoillut ja piiskausta harjoitellut ehkä pystyisi vielä 16 v vanhalle pojanvintiölle oikaeoppisesti piiskaa antamaan. Sitäpaitsi on mahdollista, että venhempana ei enää piiskan saanti kiinnostakaan. On myös mahdollista, että alle nelikymppiset eivät edes tiedä kuinka oikeasti piiskataan.

      • Voimassa-löytyy

        Ei ikä sulje pois mahdollisuutta tulla piiskatuksi. Itse olen piiskannut ikäiseni pojan parikymmenvuotiaana ja melko helposti onnistui, vaikka kaveri kovasti hangoitteli vastaan.

        Olen joskus lukenut tarinan, jossa tukkikämpällä oli mahdottoman kova puukkojunkkari, aina söhimässä toisa puukolla, mutta kun se oli vanha mies, niin toiset eivät viitsineet enää lyödä puukolla. Häneltä otettiin ase pois ja sitten porukalla piiskattiin. Jätkä oli valittanut. että huonoksi ovat ajat menneet, ennen sentään lyötiin puukolla, nykyisin annetaan vaan risua.


    • Se harmitta minua että en löytänyt joku piiskaja niin kauan kun olin nuorempi ja kaunimpi peppu ja reidet!Se olisi varmasti hauskempi piiskata kiinteä peppu kuin vanha löysä pylly!

    • Kieroon-kasvanut

      Tuo onkin mielenkiintoinen pointti, että väkisinkö vai vapaaehtoisesti. Miten tuo makuero syntyy, onko nuo väkisin piiskatavat olleet ihan pienestä asti samanlaisia vastahangan kiiskiä. Oma mieltymykseni on väkisintyyliin kallellaan. Tietenkin olen yhteistyöhaluinen valmistelujen suhteen, tulen paikalle sovittuun aikaan varustautuneena sopimuksen mukaisesti. Mutta itse toimitusta pistän hanttiin parhaani mukaan, missään tapauksessa en kurittajaani vahingoittaisi. Jostakin syystä selkäsauna, jonka otan vapaaehtoisesti tuntuu aivan turhalta, mutta oikein mielelläni otan piiskaa, jos kurittaja pystyy sitä itsekseen minulle antamaan. Sarja-alennustakin varmaan saisit, eli jos minut kerran onnistuu piiskaamaan, niin tuskin pyristelisin toisella kertaa enää niin ankarasti vastaan. Varman voittajan kourissa minä ainakin menen melkolailla hyytelöksi.

      Omaan mieltymykseeni saattaa olla syynä se, että olen kasvanut miesporukassa, jossa oli useampia huomattavan riskejä miehiä. Voima oli se kieli jota sinä porukassa ymmärrettiin.

    • Vahvempi_voittaa

      Sopiva roolileikki piiskaustilateeseen olisi se, kun kokeillaan mies miestä vastaan kumpi piiskaa ja kumpi piiskataan.

    • Arkalasta

      Olen luultavasti niin arka mies, että jos ovelleni ilmestyisi hyvin karismaattinen mies piiskan kanssa, niin minusta ei olesi hänelle vastaan panijaksi. Mutta kun kipu kasvaa tarpeeksi, niin silloin karkaisin kesken toimituksen, ei siinä kerke enää auktoriteettejä miettimään.

    • Panok

      Olen 18 voit tehdä minulle ihan mitä haluat

    • Julen

      Joulupiiskaus joukolla olisi paikallaan. Kuka, missä ja milloin!

      • joulusauna-

        Kyllä tekisi monelle pojalla hyvää kunnon piiskaus joululahjaksi. Siinä ilkeys karisi, kun pukki antaisikin risua lahjaksi paljaille pakaroille.


    • Häpeä-voitti

      Mulla on melkoinen piiskafetissi. Runkatessa kuvittelen olevani voimakkaan miehen polvella saamassa piiskaa. Tuollaista jätkää olen odottanut saapuvaksi murkkuiästä alkaen. Kun sitten kerran tilaisuus tuli ja huomattavan riskin näköinen jätkä veti vyön esille julistaen piiskajaiset alkaneeksi, niin mitä minä tein: pahoittelin, pyytelin anteeksi ja kaikki oli ollutkin vain huonoa pilaa. Sitä olen sitten katunut.

      Miksi minä tein niin? Koska tilanne tuli liian yllättäen. Paikalla oli muitakin, minua hävetti ajatus, että tuo mies piiskaisi minut kaikkien nähden. Riemua olisi riittänyt yleisölle pitkäksi aikaa, jos olisin saanut remmiä paljaalle perseelle. Jos olisi oltu kahdenkesken, niin kaipa minä olisin tohtinut leikkimieliseen kisaan antautua, mutta kun ei tiennyt mitä kaveri oikeasti aikoo. Jos olisin ollut tiukkana asemissani, niin olisin saanut melkoisella varmuudella kunnon selkäsaunan. Joko haaveilut olisivat loppuneet siiihen löylytykseen ja häpeään, taikka olisin alkanut etsiä raivoisasti uusia tilaisuuksia saadakseni kurituksen.

      • aidon-tuntee-nahoissaan

        Ei se sitten olisi ollut oikeanlainen piiskaaja, jos anteeksi pyytelyllä lopetti. Oikean piiskaaja piiskaa ensin, ja kyselee vasta sitten annetaan lisää.


      • Ei-tyhjiä-lupauksia
        aidon-tuntee-nahoissaan kirjoitti:

        Ei se sitten olisi ollut oikeanlainen piiskaaja, jos anteeksi pyytelyllä lopetti. Oikean piiskaaja piiskaa ensin, ja kyselee vasta sitten annetaan lisää.

        Ei ollut aito alfauros, hän olisi ilman muuta näyttänyt kuinka homma hoidetaan. Aika noloa, uhkaa ensin piiskalla, eikä sitten olekaan puheittensa mukainen mies.


    • Vaatii-voimaa

      Onko olemassa sellaista miestä, joka olisi vastaan rimpuilevan aikuisen miehen väkisin piiskannut?

    • Joskus-minuakin

      Onko keskustelun aloittaja koskaan piiskannut nuorta miestä. Jos olet niin kuinka se tapahtuu?

    • Täällä olisi Tampereella piiskaa kaipaava...

    • Jaan saman fiiliksen

    • Anonyymi

      Jotku haluaisivat leikkiä koulua ja saada piiskaa. Omassa fantasiassani piiskaa antaa minulle joku seuraavista: poliisi, sotilas, urheilija, maalaistalon isäntä, joku tavallista voimakkaampi tuttava, liikunnan opettaja tai muuten riskin näköinen tyyppi.

      Karismaa hänellä pitäisi olla ja jonkinlainen pomo omalla "tontillaan". Olemuksellaan, puheillaan ja käytöksellään hän pystyy luomaan fiiliksen, että olen jo menettänyt pelin. Kokemuksesta tiedän, että kun henkisesti häviää jo valmiiksi, niin loputulos on käytännössä saman lainen.

      Mistä porukoista teidän piiskaajat ovat ja minkälaisia?

    • Anonyymi

      Kysymys koski nuoria miehiä, joten vastaan liittyen tapaukseen joka sattui kun olin juuri saanut ajokortin. Minä vähän lesottelin aikuisuuttani ja vapauttani auton ratissa. 26-vuotias veljeni kommentoi asiaa jotenkin siiihen tyyliin, että minun on syytä mellasttaa vähän vähemmän, taikka joku aikuinen piiskaa sinut vielä.

      Se oli aika loukkaavasti sanottu, en niin tarkkaan ajatellut asiaa vaan esitin haisevan vastalauseen ja päälle tekonaurua. Siitä se käynnistyi ja kohta olin kontallani veljen jalkojenvälissä ja kämmen paukkui pakaroillani. Minusta se oli huonoa huumoria vaikka veli nauroikin. Minä aloin vähätellä tapausta ja intin ettei tuo mikään piiskaus ollut. Veli ei alkanut kinaamaan vaan tarttui toimeen heti.

      Minua alkoi pelottaa, että tästä voi olla seurauksena kovenpikin tälli. Veli oli selvästi voimakkaampi ja isompi. Aika nopeasti hän minut nujersi, olin kontallani hänen polviensa välissä ja ylävartaloni oli hänen vasemmassa kainalossa. Vielä hän paineli verkkareitani alemmaksi ja sitten alkoi pakaroilla loikua. Hetken kuluttua hän lopetti ja kysyi, että onko tämä oikeaa piiskaamista. Kun en vastannut heti alkoi paukuttelu uudestaan ja nyt löytyikin vastaus nopeasti ja piiskaus oli ohi. Tapaus asettui leikin ja toden rajamaille, olin vähän vaivautunut. Nostin housujani ja heittäydyin vuoteelleni ja aloin ihmelellä mielessäni, että oliko tuo totta vai sattumaa, mutta asiaa en enää tohtinut kiistää.

      Tuolloin minulla oli vielä melko neutraali suhde piiskaukseen, mutta pikkuhiljaa fetissi alkoi heräillä. Salaa vertailin omaa kehoani veljeen ja pikkuhiljaa aloin hyväksyä sen, että veli pystyisi halutessaan piiskaamaan minut vitalla paljaille pakaroille niin että minä parkuisin hänen käsittelyssään. Tuollaisen asian ajattelemin sai aikaan stonsiksen ja tajusin että minulle oli syntynyt fetissi. Uskon sen kuitenkin olleen minussa syntymästä asti, veli vain herätti sen. Kiitollinen olen hänelle siitä, jos hän olisi ollut laiskempi ja heikko minulla tuskin olisi piiskausfetissiä, se olisi vahinko. Veljelle olen antanut kunniapaikan "piiskaajieni" joukossa, hän on mies, joka pystyy aina minut piiskaamaan. Tähän asti asia oikeastikin on niin.

    • Anonyymi

      Haaveenani on löytää miespari, jotka yhdessä piiskaisi koivun vitsalla pyllyni ja reiteni oikein kipeiksi. Toisen tehtävänä olisi pidellä kiinni, jotta toinen voisi rauhassa piiskata. Olisi jännää mennä heidän kanssaan mielellään rantasaunalle, jossa he alistaisi kokonaan. Olen masokisti. Saunassa minut pantaisiin imemään kummankin pallit ja nielemään spermat. Minut talutetaan ranta pusikkoon ja siellä pyyheliina mättäälle, jonka päälle pyllöttämään. Siellä miespari kurittaisi takapuolen kirjavaksi. Piiskauksen jälkeen en pystyisi enää kävelemään, kun jalkapohjat olisi vitan tyvellä hutkittu araksi. Minut kannetaan sitten voipuneena sauna lämpöön saamaan hoitoa haavoihin. Terv. tuhma poitsu 23 v.

      • Anonyymi

        Sinulle taitaa kipu olla pääasia? Minua ajaa eteenpäin häpeä ja se on silloin suurimmillaan, kun joku mies itsekseen suorittaa piiskaamisen. Tietenkin vitsalla kuten pikkupoikia ennen piiskattiin ja vielä paljaalle pyllylle. Lisäpisteitä saa jos piiskaaja on minua nuorempi ja suunnilleen kokoiseni. Tehtävä ei kuitenkaan ole mahdoton, koska piiskasta puhuminen saa minut ihan kuin kovaan kuumeeseen.


    • Anonyymi

      Entä jos piiskaaja onkin nainen? Vahvalla auktoriteetilla varustettu. Eiköhän hävetä.

      • Kyllä minulle piiskaajanainen kävisi mainiosti😉 jos olet sellainen,ota yhteyttä...


      • Se pitää olla nainen joka on piiskaaja!Minäkin laitan e-postosoite jos joku nainen on kiinnostunut anna minulla piiskaa!


      • Aina vaan parempi, jos on nainen ja mikäli vielä vahvan auktoriteetin omaava, niin kiinnostaisi todella tutustua.


    • Anonyymi

      Ei nappaa, kyllä pitää olla mies.

      Muistan vielä hyvin ajan, jolloin nuorukaisia piiskattiin ja itsekin olin joutunut sille listalle. Siinä kun pakkososviteltiin, että kuika se piiskaus oikein tapahtuu, niin varmistui minullekin käsitys, että ei tässä tainnut hullummin käydäkään, vähän riskimmän miehen pitäisi olla vastassa, jos minut meinaa piiskata. Siinä nujutessa minulta katosi yhtäkkiä housut ja olin kohta kontallani piiskaajan polvipihdissä ja vitsa aloitti tulisen tanssinsa. Ei siitä mihinkään päässyt, koko kuritus oli otettava vastaan.

      Ei piiskaaja koskaan mikään jättiläinen ollut, syy oli varmaan minun keskenkasvuisuudessani. Mutta häpeää riitti, olisi hävettänyt paljon vähemmän jos piiskaamassa olisi ollut kaksi miestä.

    • Anonyymi

      Teinipojan selkäsauna vanhan kaavan mukaan:

      Ensin kuulusteltiin ankarasti ja vaadittiin puhumaan totta, jos kärähti valheesta niin rangaistus oli paljon ankarampi.

      Seuraavassa vaiheessa isä haki piiskan ja alkoi purkaa millainen rikos oli oikeasti tapahtunut ja että rangaistus oli ehdottomasti selkäsauna. Siinä vaiheessa tuntui, että selkärankani muuttuu pölyksi. Tilanne oli mielettömän pelottava ja nolo. Jos käyttäytyisi mahdollisimman hillitysti, niin ehkä siltä vielä välttyisi. Mutta este hyvälle käytökselle tuli heti, kun määrättiin laskemaan housut, siihen minusta ei ollut. Isä painosti minua ilmoittamalla, että hän minut joka tapauksessa piiskaa. Värinä otti kehoni haltuunsa. Ilmeisesti piiskaaja tiesi, että nyt oli oikea hetki. Hän ryhtyi toimeen, tipauttamaan housujani, minä yritin pitää niitä ylhäällä. Yksi raju nykäisy ja tuulenhenkäys tuntui paljaalla iholla. Yksi huiskaus ja minä makasin ukon polvilla, yritin harata vastaan, mutta ei siitä apua ollut, kun en tohtinut kunnolla hyökätä kurittajaa vastaan.

      Piiskaaja ilmoitti, että minun olisi kannattanut laskea itse housuni ja aloitti räpsimisen. Nyt minulla ei ollut enää mitään mahdollisuuksia. Jos ryhdyin kovasti vingertämään, niin piiskaus koveni. Koskaan kuritusta ei oltu lopetettu sen vuoksi, että minä olisin onnistunut vapautumaan ukon otteesta. Ainut apu oli nyt huutaa, parkua ja valittaa suurella äänellä pian huoltaja katsoikin kurittaneensa minua tarpeeksi. Hän päästi minut irti, antoi vitsan käteen ja käski viemään sen ulos.

      Ei ne selkäsaunat hirveän tulisia olleet, mutta minä pelkäsin niitä niin hirveästi, että olin ihan pask… jäykkänä. Olin helppo nakki ukolle, joka ilmeisen mielellään piiskasi hulttio poikaansa.

    • Anonyymi

      Kun olen piiskattavana, niin olen pippeli ja peppu paljaana.
      Lisä-nöyryytyksenä Piiskaaja panee kyrpän suuhuni ja nielen spermat.

    • Anonyymi

      Olen saanut nuorena piiskaa isältä ja veljeltä. Ihan pienenä se tuntui yhtä luonnolliselta kuin sade tai tuuli. Mutta täytettyäni 10 v selkäsaunat muuttuivat koko ajan häpeällisemmiksi. Häpeä oli niin kova, että vetäydyin yksinäisyyteen, sitä kesti muutamia päiviä. Tietenkin minun oli näyttäydyttävä esim. ruoka-aikoina.

      Minua hävetti, että olin ihan parkumisen kanssa tapellut vastaan ja sitten vielä vollotin piiskauksen aikanakin. Ei sellaista voi sanoa miehen käytökseksi.

      Velikin huomasi miten helpolla minusta saa nöyrän pojan ja antoi minulle pari kasvatuskäsittelyä pahimman murkun aikaan. Samoihin aikoihin huomasin, että vaikka minua pelotti ja mielettömästi hävetti saadessani piiskaa, niin jälkikäteen se kuitenkin kiihotti ihan runkkaamiseen asti. Kipu ei minua edelleenkään kiihottanut, vaan se, että joku pystyi laskemaan minulta housut ja näki vielä paljaat paikkani. Ihailin myös sitä voiman paljoutta, jolla minut pystyttiin alistamaan ja piiskaamaan.

      Jotkut kaverit saattoivat puhua selkäsaunoistaan, vieläpä varsin vanhanakin, minä en koskaan sanonut halaistua sanaa. Vaikka minulla varmasti oli porukan pystyvimmät piiskaajat.

      Ihan aikuisena en ole selkäsaunaa saanut, mieli kyllä tekee joltakin mieheltä sellainen hankkia. Mutta en osaa kuvitella minkälaiseen rooliin häpeä nyt asettuisi. Jonkinlaista vastarintaa minä kuitenkin yrittäisin, sen verran nololta piiskan saanti varmasti tuntuu. Niinpä piiskaajan pitäisi olla jonkin verran voimissaan, että minä en kesken karkaisi. Kun minä paikalle saavun, niin homma hoidetaan loppuun, vaikka minä kuinka yritän viime tipassa lepsuilla. Koska minut on kaksi miestä piiskalla kasvattanut, niin minä olen aika arka miesten kanssa. Asiastaan varma kaveri minut kyllä helposti "kengittää".

    • Anonyymi

      Kummalliset veljekset, niillä tarkoitan pikkuveljeä ja itseäni. Kun pikkuveli täytti 15 vuotta hän tajusi olevansa reilusti minua voimakkaampi, vaikka minä olin jo 17 täyttänyt. Tuosta päivästä alkaen hän retuutteli minua miten tahtoi. Hänellä oli poveria reilusti enemmän kuin minulla ja lisäksi poika kasvaa jytyytti ja voimistui ihan silmissä. Meidän voimatasojen välinen kaula venyi koko ajan.

      Erään kerran sattui niin, että olin hänen mielestään ylittänyt "valtuuteni" ja hän päätti rangaista minua siitä. Niinpä hän nappasi minut polviensa päälle tiukkaan otteeseen ja alkoi paukutella pakaroitani. Yritin kiireesti päästä siitä irti, sillä oli sanomattoman häpeällistä olla 17-vuotiaan polvella sillä tavalla, mutta ei karkaamisesta mitään tullut. Tuon jälkeen hänen ohjelmistoonsa kuului esittää uudelleen samanlainen kohtaus silloin tällöin. Sen verran piiskajaisiin kuului leikkimieltä, että hän ei koskaan lyönyt kovasti, rangaistus oli enemmän henkistä lajia.

      Minulle riitti asiassa pohtimista, olimme yhtä pitkät, mutta hän painoi 15 kg enemmän, ilmeisesti tuo 15 kiloa oli pelkkää lihasta. Kerran hän mietti ääneen, että miltähän tuntuisi minun piiskaamiseni ihan koivuvitsalla paljaalle pyllylle. Tietenkin se aiheutti minussa melkoisen tunnemyrskyn ja vaikka kuinka asiaa mietin, niin pakko minun oli itselleni myöntää tosiasia. Jos veli haluaisi minut vitsan kanssa piiskata, niin hän pystyisi sen tekemään. Olin tuolloin 19 v, enkä ollut varmaan kymmeneen vuoteen oikeaa selkäsaunaa saanut, mutta nyt aloin pelätä sen mahdollisuutta.

      Pari kuukautta asiaa mietittyäni, minua alkoi kiinnostaa, miltä se oikeasti tuntuisi ja kuinka hän sen antaisi, ottaisiko polviensa päälle vai joutuisinko kontalleni hänen jalkojensa väliin. Hän pystyisi roikottamaan minua vasemmassa kainalossaan koko piiskauksen ajan. Uutta olisi myös, että hän joutuisi paljastamaan pakarani, mitä hän mahtaisi ajatella siitä. Ajatus jännitti minua niin paljon, että en ollut varma ollenkaan pystyisinkö vastaanpanijaksi.

      Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että minulle kehittyi piiskaamisesta fetisismi. Joskin ilmeisen harvinainen muoto, haluan saada piiskaa toiselta mieheltä ja vielä haluan rimpuilla piiskaamista vastaan. Aika kummallista, haluan piiskaan mutta yritän estää piiskaamisen.

    • Anonyymi

      Aihe hyvin mielenkiintoinen ja kiihottava. Itse olen valitettavasti tuon ikähaarukan ulkopuolella, olen 65v ukm. En ole koskaan saanut kuritusta näin eroottisessa mielessä ja mieheltä. Voin kuvitella että kiihottuisin jos löytyisi nuori uros piiskaamaan minut ja ehkä lopuksi olisi sitä imutteluakin. Ehkä jopa niin että minä imisin sen minua piiskanneen nuoren uroksen.

      • Anonyymi

        Olisiko sinulla paikka toteutukselle?


    • Anonyymi

      En varmaan muista kaikkia kertoja jolloin minut on piiskattu, mutta jotkut tapaukset ovat jääneet elävästi mieleen. Viimeinen kerta pyörii mielessäni lähes joka viikko, kaipa se jonkinlaiseksi kiihotuksen aiheeksi on muodostunut.

    • Anonyymi

      Kyllä minun ainakin tekee mieli piiskaa ja vielä toiselta mieheltä. Mutta tosipaikan tullen minua hävettäisi niin valtavasti, että en varmasti antaisi itseäni piiskata. Ihmettelen kovasti, kuinka jotkut puhuvat aivan esteettömästi omista piiskajaisistaan.

      • Anonyymi

        Etpä sinä pysty oikeaa piiskaajaa estämään. Sanoohan vanha sanontakin, että jokaiselle hevoselle kengittäjä löytyy. Pari sukupolvea taaksepäin oli vielä melkoisen yleistä, että aikuinenkin mies piiskattiin. Minäkin tiedän monta tapausta.


    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin olen mennyttä, jos parikymmentä vuotta vanhempi mies päättää piiskata minut. Tuon ikäisillä miehillä on usein vielä vahvat käsivarret ja painavat reilusti enemmän kuin minä. Itse olen vajaa 30 ja melkein tuulen heiteltävä.

      Itse mitä olen matsia miesten kanssa ottanut, niin olen pannut merkille, että olen aivan liian hidas. En kerkeä tekemään mitään, kun yli 100 kiloinen kaveri pistää minut alleen tai lukitsee tiukkaan otteeseen.

      Selkäsaunalle on selvä kaava: Piiskaaja on vanhempi, painaa 30 kiloa enemmän ja näyttää hyvinkin riskiltä. Piiskattava sättii , kiroilee ja uhkailee kyllä noilla opeilla melko varmasti piiskaa saa.

    • Anonyymi

      Aloitus tässä ketjussa on hyvä, toivottavasti Piiskaaja-Pertti on päässyt oikean piiskauksen makuun. Itse elän muistellen menneitä. Niistä pystyisi melkeen jo muillekin puhumaan, vaikka ne monta vuotta oli suuri häpeän ja kiusaamisen aihe.

      Nykyisin tuskin enää söisi mieskunniaa kovinkaan paljon, vaikka joku pystyvämpi mies nöyryyttäisi vitsaa antamalla.

      • Anonyymi

        Aloitus viiden vuoden takaa. Jos uudempia sattumuksiaei ole, on ollut varmasti tylsää.


      • Anonyymi

        Sinulla taitaisi olla mielenkiintoisia tarinoita kerrottavaksi. Tuo teini-iässä koettu häpeä piiskan edessä on minullekin tuttua. Kiusattu minua on harvemmin, mutta on kuitenkin.

        Kirjoittaessasi jostakin yksityistapauksesta jälkien peittämiseksi voi muuttaa nimiä, ikääkin hieman, tietoja ympäristöstä, kellon- ja vuodenaikoja. Näillä menetelmillä ei kukaan sinua tunnista.


    • Anonyymi

      Olen ollut aina hintelä kaveri, se on ilmeisesti inspiroinut kavereitani toimintaan. Osasyynä on myös ollut kärkäs kieleni. Tuo toiminta tarkoittaa, että kavereistani jotkut ovat kurittaneet minua piiskaamalla. Ei hirveän lujaa mutta "oikea oppisesti."

      Kyllä se noloksi vetää mielen, varsinkin jos näkemässä on sellaisia kavereita, jotka eivät itse saa minua piiskattua. Jotenkin ne kahmivat kunniaa minun piiskaamisesta. Esimerkiksi he puhuvat "me piiskattiin tuo poika". Samat tyypit pullistelevat voimillaan.

      Jos kaveri vetää kymmenen kertaa enemmän lekoja kuin minä, niin ei se paljoakaan hävetä vaikka hän pakaroitani läpsytteleekin.

      Kirjoitti: Ainut piiskattava

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe