Saako muut vasovagaalista reaktiota?
Mulle tulee tämä neuloista vaikka en niitä mitenkään pelkää, enemmänkin kiinnostaa kaikki lääketiedettä koskevaa. En kuitenkaan pysty katsomaan neuloja vaikka olen työssä jossa niitä näkee koko ajan.
Voin tuntea oloni hyväksi ja yhtäkkiä rupee näkökenttä häviämään ja pitää äkkiä päästä istumaan pää alaspäin, jos en pääse niin tulee hikoilu ja en kuule mitään sekä lopulta en myöskään näe enää mitää, taju ei ole onneksi vielä lähtenyt koska olen joka kerta päässyt istumaan.
Onko muilla samaa ja voiko tähän saada apua?
Neulakammo/vasovagaalinen reaktio
Apuaneulakammoon
2
401
Vastaukset
- vasovaginaalinen
Mikä tämä vasovaginaalinen reaktio on?
- ölkjgn
Itse kärsin tästä reaktiosta silloin kun tiedän, että minua pistetään. Erityisesti vaiva ilmaantuu silloin kun minusta otetaan laskimoverinäyte. Itse työskentelen sairaanhoitajana ja joudun päivittäin pistämään potilaita. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733