Onko ketään kanssasisarta jolla lähtee taju peppuseksin orgasmissa?Itselläni pimenee kun saan pepulla orkut ja pimppa räjähtää ejakuloimaan.Siinä sitten heräilee lakanat märkänä täysin ymmällään.Onkohan ihan normaalia?
Peppu orkut
1
509
Vastaukset
- Kyllälähti
Minulla lähtee toisinaan taju ihan normaalissa seksissä, mutta vain silloin kun esileikki on kestänyt tarpeeksi kauan ja olen ollut kiihottunut jo etukäteen. Yleensä se käy kun mieheltäni on tullut viesti pukeutua "fetissi" asuun, esim. stayuppeihin, kaulapantaan ja nännit paljastaviin rintsikoihin. Käyn jo tunnin ihan kuumana pukiessani ja odottaessani asusteissa. Olen jo aivan märkä hänen tullessaan kotiin.
Viimeksi kun taju lähti hän edellämainitun jälkeen sitoi minut sänkyyn ja laittoi vibran haaroväliini mustekalalla niin että se painoi tosi lujaa klitoristani eikä mulla ollu mitään mahdollisuutta saada sitä pois. Olin siinä vibrattavana 30min ainakin 5:n orgasmin saattelemana. Kun hän tämän jälkeen pani minua minun edelleen ollessa sidottuna, tuli master orgasmi ja taju lähti. Olin myös saanut "squirtin" koska lakana oli ihan märkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746