Onko ketään kanssasisarta jolla lähtee taju peppuseksin orgasmissa?Itselläni pimenee kun saan pepulla orkut ja pimppa räjähtää ejakuloimaan.Siinä sitten heräilee lakanat märkänä täysin ymmällään.Onkohan ihan normaalia?
Vastaukset 1
- Kyllälähti
Minulla lähtee toisinaan taju ihan normaalissa seksissä, mutta vain silloin kun esileikki on kestänyt tarpeeksi kauan ja olen ollut kiihottunut jo etukäteen. Yleensä se käy kun mieheltäni on tullut viesti pukeutua "fetissi" asuun, esim. stayuppeihin, kaulapantaan ja nännit paljastaviin rintsikoihin. Käyn jo tunnin ihan kuumana pukiessani ja odottaessani asusteissa. Olen jo aivan märkä hänen tullessaan kotiin.
Viimeksi kun taju lähti hän edellämainitun jälkeen sitoi minut sänkyyn ja laittoi vibran haaroväliini mustekalalla niin että se painoi tosi lujaa klitoristani eikä mulla ollu mitään mahdollisuutta saada sitä pois. Olin siinä vibrattavana 30min ainakin 5:n orgasmin saattelemana. Kun hän tämän jälkeen pani minua minun edelleen ollessa sidottuna, tuli master orgasmi ja taju lähti. Olin myös saanut "squirtin" koska lakana oli ihan märkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 78855
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51734Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39495- 47475
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439