äänet kuluu

shoomaker87

äänet on miulla pahoja, joka päivä äänet pakottaa minua tekemään pahaa itselle tappamaan itseä, ne on niiin pahoja ja pakottaa tekemaan pahaa itselle, mitään hyvää en ansaitse,olen niin paska ihminen, joka ansaitsee pahaa vaan, miksi olen edes elossa, en tiedä?
mitä teen?

13

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keofa

      Ootko se Doorea? Samankaltaista tekstiä...

      • shoomaker87

        en ole dooreae, samantapaista teksitia tulee ´mutta sama henkiö en ole


    • Hyväneuvo

      Niitä ääniä v...ttaa kun ne tuntee olevansa niin surkeita, ja ne yrittää kostoksi saada sinutkin tuntemaan itsesi surkeaksi. Yritä lohduttaa niitä niin ehkä piristyvät ja hiihtävät pois.

    • HaeApua

      Ikävää, että kuulet ääniä. Et varmasti ole mikään huono ihminen, älä usko niitä ääniä! Mene nyt ihmeessä pian lääkäriin, tarvitset pikaista apua! Kerro myös asiasta läheisillesi. Toivon sulle kaikkea hyvää ja paranemista.

    • naurankuutamoon

      Ahdistus teettää kaikenlaista, kellä mitäkin, ei se sen kummempaa ole. Minunkin tekisi mieleni sanoa naapurille, joka sössöttää samoja iänikuisia kuivia juttujaan tavatessamme, että "pää kii joskus, en aina jaksa noita sun samoja juttuja kuunnella, mulla on pahempia ongelmia itsellä!"
      mutta hymyilen vaan ja nyökkäilen osaaottavasti, etten löisi sitä päin pläsiä.
      Nauran sisäänpäin ja ajattelen, että tietäispä toi, mitä mä siitä ajattelen….
      Eli ääniä on itse kullakin päässään, kellä mitäkin.

      • JumalaAuttaaIhmistä

        mitäs jos joskus avaisit suusi. Naapuri ymmärtäisi olevansa tylsä ja sinä itseluottamusta, kun uskalsit sanoa ääneen, sen mitä halusitkin sanoa.


    • Päässäsipäätätsinä

      Kaikkensa tekevät ilkeilläkseen. Ihan sama mitä teet, ajattelet taikka olet temättä, ajattelematta. Aina väärin. Aina löytyy ulisemisen ja urputuksen aihetta.
      Älä noteeraa noita mitenkään. Älä anna niiden vaikuttaa elämääsi. Oikeasti, ei niitä ole edes olemassa.
      Älä nyt ainakaan niitä kehu ja kiitä. Ei niillä ole mitään järkeä, kehityskkykyä.
      Täysin tolkuttomaksi menee elämäsi, jos turhan selittäjiä ja pelkääjiä päässäsi kuuntelet.
      Jos on ihan pakko, niin anna palaa. Kerronille kuka tässä päässä on pomona ja määrää, päättää.

    • HaithanApua

      Hei! Kävithän siellä lääkärissä? Sua voidaan auttaa, älä yksin mieti näitä asioita! Ellet vielä käynyt, soita heti terveyskeskukseen ja varaa aika lääkärille! Haluan, että saat apua. Tiedän ääniä kuulevia ihmisiä ja tiedän myös sen, että apua niihin saa kun niistä kertoo lääkärille.

      • u88u8u

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KUUNNELKO TÄTÄ IDIOOTTIA!!


    • VittuMikäIdiootti

      Haista paska ja kuole.

    • Toimittajakuoilhyvä

      mä oon hullu.

    • IltalehdestäPäivää

      haluan nuolla munaani

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on ääniä. Ne on jotain alieneita. Sano niille että oot "homo", "ruma", "läski" ja liioittele. Pian ne kyllästyvät tai jatkavat vähän aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe