Nimittäin jos olisi, niin tekin tunnustaisitte että moderointi toimii täällä törkeästi kun poistelee jatkuvasti suomenkielisten tekemät asiallisetkin avaukset.
Luulisihan se hävettävän teitäkin, kun ihan ylläpidon täytyy tulla teidän puolellenne näin selvästi.
Onko täällä rehellisiä suruja?
4
54
Vastaukset
- Tiedotan
Etkö tiedä, että svekorusuja ei hävetä MIKÄÄN, kun kyse on etuiluaseman puolustamisesta!!??
Nettisvekothan ovat svekorusuja lähes kaikki. Emma-mode on myös molempia.- svekofoorumi
On samaan aikaan käsittämätöntä ja tyypillistä, että Suomi24 sallii Emma-tyylisen moderaattorin toiminnan!!??
- Lieksastako_
svekofoorumi kirjoitti:
On samaan aikaan käsittämätöntä ja tyypillistä, että Suomi24 sallii Emma-tyylisen moderaattorin toiminnan!!??
Emma-moderaattori oli (on ehkä edelleen) myös Lieksa-palstalla. Tässä on varmasti jokin yhteys? Siellä nimittäin ei myöskään kirjoittelu ole pysynyt asiallisena. Ja jos kerran Emma-moderaattori kerran on "svekorusu", niin miksi hän puuttuu myös Lieska-palstaan? Ei kait Lieksassa ruotsia puhuta?
Varför skulle vi skämmas för att moderatorn följer riktlinjerna för diskussionerna och tar bort det som inte hör hemma på sidan? Samma gäller ju på alla diskussionsforum: att man håller sig till sak (vad det forumet handlar om), att man inte uppmanar till brott, hotar människor, att man inte generaliserar en hel grupp av människor, att man inte uttalar sig kränkande och rasistiskt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440