Nostakaa pintaan tiedote tämä.

nostoväkijuoma

Uusille lukijoille tiedoksi, että tällä palstalla keskustelua häiriköi nimimerkkien plagioija joka postaa runon kaltaisia väännelmiä ja 'skepottelee' jatkuvasti, eikä vastaa mihinkään asiakysymyksiin asiallisesti eikä muutenkaan osallistu itse palstan aiheen mukaiseen keskusteluun, jossa pohditaan vaihtoehtoisia hoitoja, humpuukia, yms.

Me rekisteröitymättömät joudumme usein tämän plagiaattorin 'uhriksi'. Minun rekisteröimättömät nimimerkkini tunnistaa siis oikeasta signatuurista:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14822682/aito-totuus-tieteesta#comment-89645384

t. paavin_anoppi
signature sZdsCu

19

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perholainen

      Lukekaa Tieteen kuvalehdestä 2/2017 aivojen uskomushoitokeskuksesta. Siellä unet ja muut harhat syntyvät. HÖRHÖT, LUKEKAA JA VIISASTUKAA!

      • Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken plagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagioi toisten nimimerkkejä


    • nettipolliisi

      OLET VAJAKKI KAKARA, JOKA HUUTAA KUIN KOLIIKISSA OLEVA PIENI VAUVA
      PAHAA OLOAAN PALSTALLA.
      VAPAAT NIMIMERKIT OVAT AINA VAPAITA KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!
      REKISTERÖIDY IDIOOTTI, NIIN EI TARVII HUUTAA JA ITKEE PALSTALLA KUIN KOLIIKKI VAUVA!!!!!!!!!
      JAA, NIIN, EIHÄN PAHAISET KAKARAT OSAA REKISTERÖITYÄ!!!!!!!!?!!
      PYYDÄ ISKÄÄSI AUTTAMAAN. REKISTERÖINNISSÄ!!!!!!!!!!!!

      ALLEKIRJOITUS
      SUOPON VALTUUTTAMA NETTIPOLIISI
      SIGNEERAUS. FHH356HJJK566

      • kollikärrynakseli

        Lue nyt kuitenkin se Tieteen kuvalehti 2/2017, joka osoittaa teidän hörhöjen ajatuslähteen.


    • PalstaaSeurannut

      Siehän nyt vasta oikein kiero sälli oot. Haukut toisia tiesmiksi ja itselläs on ainakin kymmeniä ellei satoja eri nimimerkkejä joiden turvin voit sikailla tälläkin palstalla mielinmäärin ja niin olet myös tehnyt!
      Olet ilmeisesti skitso sikapossukka, joka syyttää omista palstasikailuistaan aina muita palstalaisia!
      Diagnosoin sinut! Olet skitsofreeninen narsisti!

      Terveisin palstaa seurannut mielenterveyshoitaja!

      • korvavaloraketti

        Ei satoja. Osoita jokin sikailuni. Teidän sikailunne ovat muka-runoja, jatkuvaa päämäärätöntä "skepottelua", keskustelun häirintää... Rekisteröi itse nimimerkki itsellesi. Muista ilmoittaa sähköpostiosoitteesi, jotta S24 tietäisi, kuka olet. Niin minäkin tein.

        nostoväkijuoma l. häpykarvalakki

        --
        signature gXtYOA


      • korvavaloraketti kirjoitti:

        Ei satoja. Osoita jokin sikailuni. Teidän sikailunne ovat muka-runoja, jatkuvaa päämäärätöntä "skepottelua", keskustelun häirintää... Rekisteröi itse nimimerkki itsellesi. Muista ilmoittaa sähköpostiosoitteesi, jotta S24 tietäisi, kuka olet. Niin minäkin tein.

        nostoväkijuoma l. häpykarvalakki

        --
        signature gXtYOA

        Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken plagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagioi toisten nimimerkkejä


    • rantapallolaajennus

      Nosto, nosto. Aiomme tuoda palstalle aimo annoksen asiallisuutta ja aiheenmukaista keskustelua. Eriävätkin näkemykset ovat suotavia, kunhan niistä suostutaan keskustelemaan asiallisesti. Ja omalla nimimerkillä eikä plagioimalla toisten nimimerkkejä.

      t. hassu_tuttuna
      --
      signature bMhC z

      • se...sama

        (ai pahus, nyt täytyy uusia signatuuritiedosto, koska olemme saaneet uuden jäsenen. Mutta säilytän vanhan todistusaineistoksi.)

        -- h_t


      • rikosrekisteri

        Yes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
        VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN!


      • SRKrekisteri
        se...sama kirjoitti:

        (ai pahus, nyt täytyy uusia signatuuritiedosto, koska olemme saaneet uuden jäsenen. Mutta säilytän vanhan todistusaineistoksi.)

        -- h_t

        Yes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
        VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN!


      • rantapallorekisteri

        Yes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
        VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN!


      • oottosikahjo

        Ooks sää niin kahjo, että tosiaan käytät sian wittuu hattunas?


    • nakkimukisiapilla

      Täällä solvataan kirjallisuutta, fantasiakirjallisuutta! PRKL!

      • Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken plagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagioi toisten nimimerkkejä


    • fargred

      Nostetaan ylös tämä ketju.

      • painonnostaja

        Ketjuu ei voi nostaa ylös, koska skeptikot sabotoivst pslstaa jatkuvasti eri nimimerkeillä!


    • pussinukke

      Olen se palstan häirikkö skeponen alias munansaannos alias pussinukke slias jne....

    • Räppäri

      Ja räpäten:
      tiedote tämä
      on ihan jämä
      kuin röökin jämä
      keksi uutta
      ota nostetta juomasta väkijuoman
      sen tuomasta huumasta
      keksi uutta
      tuosta väkijuomasta
      ota nostetta
      tuosta väkijuomasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe