Uusille lukijoille tiedoksi, että tällä palstalla keskustelua häiriköi nimimerkkien plagioija joka postaa runon kaltaisia väännelmiä ja 'skepottelee' jatkuvasti, eikä vastaa mihinkään asiakysymyksiin asiallisesti eikä muutenkaan osallistu itse palstan aiheen mukaiseen keskusteluun, jossa pohditaan vaihtoehtoisia hoitoja, humpuukia, yms.
Me rekisteröitymättömät joudumme usein tämän plagiaattorin 'uhriksi'. Minun rekisteröimättömät nimimerkkini tunnistaa siis oikeasta signatuurista:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14822682/aito-totuus-tieteesta#comment-89645384
t. paavin_anoppi
signature sZdsCu
Nostakaa pintaan tiedote tämä.
19
189
Vastaukset
- perholainen
Lukekaa Tieteen kuvalehdestä 2/2017 aivojen uskomushoitokeskuksesta. Siellä unet ja muut harhat syntyvät. HÖRHÖT, LUKEKAA JA VIISASTUKAA!
Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
Sää oot fucken plagiaattori.
Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagioi toisten nimimerkkejä
- nettipolliisi
OLET VAJAKKI KAKARA, JOKA HUUTAA KUIN KOLIIKISSA OLEVA PIENI VAUVA
PAHAA OLOAAN PALSTALLA.
VAPAAT NIMIMERKIT OVAT AINA VAPAITA KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!
REKISTERÖIDY IDIOOTTI, NIIN EI TARVII HUUTAA JA ITKEE PALSTALLA KUIN KOLIIKKI VAUVA!!!!!!!!!
JAA, NIIN, EIHÄN PAHAISET KAKARAT OSAA REKISTERÖITYÄ!!!!!!!!?!!
PYYDÄ ISKÄÄSI AUTTAMAAN. REKISTERÖINNISSÄ!!!!!!!!!!!!
ALLEKIRJOITUS
SUOPON VALTUUTTAMA NETTIPOLIISI
SIGNEERAUS. FHH356HJJK566- kollikärrynakseli
Lue nyt kuitenkin se Tieteen kuvalehti 2/2017, joka osoittaa teidän hörhöjen ajatuslähteen.
- PalstaaSeurannut
Siehän nyt vasta oikein kiero sälli oot. Haukut toisia tiesmiksi ja itselläs on ainakin kymmeniä ellei satoja eri nimimerkkejä joiden turvin voit sikailla tälläkin palstalla mielinmäärin ja niin olet myös tehnyt!
Olet ilmeisesti skitso sikapossukka, joka syyttää omista palstasikailuistaan aina muita palstalaisia!
Diagnosoin sinut! Olet skitsofreeninen narsisti!
Terveisin palstaa seurannut mielenterveyshoitaja!- korvavaloraketti
Ei satoja. Osoita jokin sikailuni. Teidän sikailunne ovat muka-runoja, jatkuvaa päämäärätöntä "skepottelua", keskustelun häirintää... Rekisteröi itse nimimerkki itsellesi. Muista ilmoittaa sähköpostiosoitteesi, jotta S24 tietäisi, kuka olet. Niin minäkin tein.
nostoväkijuoma l. häpykarvalakki
--
signature gXtYOA korvavaloraketti kirjoitti:
Ei satoja. Osoita jokin sikailuni. Teidän sikailunne ovat muka-runoja, jatkuvaa päämäärätöntä "skepottelua", keskustelun häirintää... Rekisteröi itse nimimerkki itsellesi. Muista ilmoittaa sähköpostiosoitteesi, jotta S24 tietäisi, kuka olet. Niin minäkin tein.
nostoväkijuoma l. häpykarvalakki
--
signature gXtYOAOlen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
- rantapallolaajennus
Nosto, nosto. Aiomme tuoda palstalle aimo annoksen asiallisuutta ja aiheenmukaista keskustelua. Eriävätkin näkemykset ovat suotavia, kunhan niistä suostutaan keskustelemaan asiallisesti. Ja omalla nimimerkillä eikä plagioimalla toisten nimimerkkejä.
t. hassu_tuttuna
--
signature bMhC z- se...sama
(ai pahus, nyt täytyy uusia signatuuritiedosto, koska olemme saaneet uuden jäsenen. Mutta säilytän vanhan todistusaineistoksi.)
-- h_t - rikosrekisteri
Yes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN! - SRKrekisteri
se...sama kirjoitti:
(ai pahus, nyt täytyy uusia signatuuritiedosto, koska olemme saaneet uuden jäsenen. Mutta säilytän vanhan todistusaineistoksi.)
-- h_tYes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN! - rantapallorekisteri
Yes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN! - oottosikahjo
Ooks sää niin kahjo, että tosiaan käytät sian wittuu hattunas?
- nakkimukisiapilla
Täällä solvataan kirjallisuutta, fantasiakirjallisuutta! PRKL!
Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
- fargred
Nostetaan ylös tämä ketju.
- painonnostaja
Ketjuu ei voi nostaa ylös, koska skeptikot sabotoivst pslstaa jatkuvasti eri nimimerkeillä!
- pussinukke
Olen se palstan häirikkö skeponen alias munansaannos alias pussinukke slias jne....
- Räppäri
Ja räpäten:
tiedote tämä
on ihan jämä
kuin röökin jämä
keksi uutta
ota nostetta juomasta väkijuoman
sen tuomasta huumasta
keksi uutta
tuosta väkijuomasta
ota nostetta
tuosta väkijuomasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257718Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161412- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j591202Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029