Eilen haravoin pihani kadun vierustan hiekasta tänään sitten tulivat harjakoneineen tien harjaamaan ja harjasivat kadun hiekat tontilleni näytti olut tölkki olevan kädessä ilmeisesti vapun vietto jo alkanut alaikäisillä kuskeilla
manijahdin alaikäiset traktorikuskit
15
4322
Vastaukset
- skiniallu
Kuka hullu ajaa muka traktorilla selvinpäin en minä ainakaan.
- maalla.asuva
Miksi purat tyhmyyttäsi muihin ihmisiin. Seuraisit kerrankin kevään edistymistä ja katujen puhdistamista. Puhdistaisit kadun vierustan oikeassa järjestyksessä kuin viisaammat tekevät. Mikä itku sinulla olisikaan, jos joku hiekan murunen löytyisi kadulta vielä vapun jälkeenkin????
Voiko aikuinen todella olla noin avuton ja tyhmä??????????- vittuunkevät
Kevät on vittumaista aikaa!
- maalla.asuva
vittuunkevät kirjoitti:
Kevät on vittumaista aikaa!
Kaupungin pitäisi antaa olla katujen kaikkine paskoineen, lumineen, hiekkoineen ja pölyineen muutaman vuoden. Oppisivat nämä niuhottajat arvostamaan katujen hoitamista.
Voi että kun sieppasee nämä ainaiset keväällä narisijat. Nauttisivat edes kesän tulosta, mutta ei. Hiekan murusen löytäminen väärästä paikasta sotkee koko elämän.
Ja voi mikä itku, jos kaupunki nostattaa katujen hoitamista. Verot nousee!!!! Verot nousee!!! Kattosivat ees peiliin ja näkisivät ettei edes itse voi osalistua hitusen vertaa katujen puhtaana pitämiseen- nopeuttamiseen. Ilmaseks nekö pitäs jonkun puhdistaa?
- mikaeltuppo
Takasin kadulle vaan lakaset hiekat ja soitat manipojat uudestaa harjuusee niillä mitää oikeuksii toisten tonteille lakasta niitä
- vitunnarisijat
Itse asiassa harjakone kuskille ei kuulu ottaa piha liittymiä !joten minkö takia itkette jostan muutamasta vitun hiekan jyvästä ottakaa joskus ensin selvää minkä laista olisi itse olla harjaamassa sillä koneella ?!
- katuharjamies
Missähän päin mania vailla olevat traktorit oli?
- nurmikkopaskat
Olin kaupungilla aikoinaan näissä katuhommissa ja sitä moni luuli, että kaupunki ajaa ruohon/haravoi myös heidänkin puoleltaan. Näitä ymmärtämättömiä kyllä riitti. Kaupungilla on omat rajansa näissä katuhommissa. Kylmänviileitä koiran paskattajiakin näki kaupungin nurmikoilla aika usein. Itse kyllä saatiin muina miehinä sotkea kaupungin katuja, mutta sitten kyllä valitettiin kovasti mikä on kaupungin ja oman pihan raja-alue. Siihen aikaan vitutti nämä kaljapullojen särkijät. Fillarin kumit meni usein töihin polkiessa puhki ja muutamalta koiratutultakin aukes koiran tassut. Idiootteja kyllä riitti ja näki.
- kysyn-vaan
Pysykö talo pystyssä?
- Loukkaava-aloitus
Aloittajalla on nyt paha tilanne. Jos aloituksessa mainittu yritys päättäisi katsoa pelin loppuun niin aloittajalle tulisi maksettavaa.
Minä ainakin katsoisin tuon loppuun.- Kettukolonen
Mitä loukkaavaa?
- voi.kauhia.sentään
On se nii kauhia vääryys kun traktorikuskit - vieläpä alaikäiset ja ilmeisesti janoisetkin - jättää jonkin roskan tai kivenpalan suomalaisen jästin pihan liittymään. kyllä siitä pitää ihan suoli24 palstalle kirjoittaa minkälaisen vääryyden kohteeksi onkaan joutunut koskapa olisi siinä hirveä työ taas uudelleen lakaista roskat pois omalta pihaltaan kun sellaisenki jopa omistaa.
- Pa4
Taitaa olla konkurssi lähellä tolla manijahdilla 🙊🙊
- janimahti
Ei voi olla totta?
- Trakt
Kateus.keksitään valheita.tutkitaan milloin kuka tehdään rikosilmoitus.onko perätön juttu.yleensä paskan puhuminen loppuu menee velli housuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743