Mistä tietää/näkee lesbon

yksvaaan

Mistä sen tietää , näkee, tuntee, että joku on lesbo.? Olen yrittänyt tunnustella, mutten löydä sitä???????

6

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nhutcvlä

      Ulkonäöstä ei ehkä mistään, Mutta katseesta olen tunnistanut. En puhu nyt mistään flirtistä vaan sellaisesta katseesta, josta molemmat tajuaa että tuokin on...

    • yksvaaan

      Voi kun sattuis mullekki vastaan. Oli yksi ystävä, mutta senkin jätti. Naimisissa oleva nainen. valitsi miehensä ja perheensä. Surullista minun kannalta.

    • Sinkkutietenkin

      Mulla toimii yleensä se kaava, että nainen on lesbo, jos hän ei herätä minussa minkäänlaista romanttista/ seksuaalista kiinnostusta. En tiedä mistä johtuu.

    • Ulkoisista seikoista ei voi aina päätellä onko nainen lesbo vai ei. Esim. jos minut näkee kadulla, niin en tiedä aatteleeko kovin moni et mää olen, varsinkin jos mulla on lakatut kynnet(esim.
      vaaleenpunanen/pinkki) ja muutenkin päällä jotain vaaleenpunasta/pinkkiä ja naiselliset/tyttömäiset korvakorutkin korvissa niin kuin aika monesti on. Lyhyt tukka tosin on, mut niin on monella muullakin naisella ja tytöllä tänä päivänä. Ehkä tunnistaa ne, jotka on esim. sattunu olemaan yhtä aikaa Setan bileissä.

      Jos tunnistaminen tapahtuu ja tunnistaa et tuossa meni meikäläisiä, niin se on sellainen erilainen katse. Pää kääntyy ja hymyillään.

      Aina se kaikkein poikamisin tai rekkiksen näköisin ei välttämättä ole lesbo, koska nykyään se, että lesbot on poikamaisia/miehekkäitä ja heteronaiset naisellisia on murtumassa ja lesboistakin löytyy hyvinkin naisellisia ja heteronaisista- ja tytöistä poikamaisia.

      Jos nainen tai tyttö kulkee jonkun stereotypisesti lesbon näköisen ja oloisen kanssa tai tyypin, jonka tiedetään olevan naisiin päin, niin oletus usein on, että se toinenkin sitten saattaa olla lesbo tai vähintään bi, koska monesti heteronaiset ja vielä harvemmin tytöt(teinit tai vähän päälle 20-vuotiaat) ei kulje lesbojen kanssa. Jos kuljetaan jonkun lgbt-ihmisen kanssa, niin usesti se on mies tai poika joka on homo ja monesti vielä aika naisellinen joko pukeutumiselta ja/tai käytökseltään. Näin ainakin täällä päin olen havainnut.Tosin on heteronaisia- ja tyttöjä, joille naisen lesbous tai biseksuaalisuus ei ole este olla kaveri/ystävä.

    • Bongaajal

      Itse bongaan aina peukalosormuksia, se on aika varmaa merkki. Haluatko miljonääriksi -ohjelmassakin oli yksi lesbo kilpailija ja heti kun tämä asia hänestä paljastui, niin katse peukaloon. Ja olihan siellä sormus.

    • fldencee

      Jouduin olemaan työssä lesbojen kanssa, kuuntelin heidän puheitaan, ilmeitään, keskinäistä viestintää .Hyvin nopesti näen nykyään ,kun elehtivät ,ehkä se johtui siitä että piti olla varuillaan ,että ei jäisi "katujyrän "alle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      194
      4538
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      201
      1259
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      83
      1110
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1094
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1037
    Aihe