Varoitus ihmiset!
Jos teillä menee puhelimen näyttö rikki ja gigantista sitä lähdette korjaamaan niin miettikääpä toiseen otteeseen. 3:sta eri puhelimesta on hajonnut näyttö ja olen vienut giganttiin korjautettavaksi koska kuvittelin sen tulevan halvemmaksi kuin uuden puhelimen ostamisen. Mutta nuo ammattitaidottomat paskiaiset jokaisen puhelimen kohdalla, ei ollut liimannut näyttöä kunnolla, siten että sinne näytön alle pääsee likaa ja kosteutta. Jos korjaatte näyttönne siellä varautukaa itse ostamaan hyvät liimat joilla saatte näytön kiinni.
Huoh, en ymmärrä miten tuollaisia ihmisiä pääsee edes sinne töihin.
Puhelimen näytön korjaus gigantista
10
5661
Vastaukset
- etsilleisemenee
Gigantissa ei korjata puhelimia, eikä muitakaan laitteita.
- laiskuuttaeisuvaita
Tosiaan, kun itse vaihtaa näytön ja tilaa kiinasta sen puoli-ilmaiseksi, mukana tulevat myös työkalut ja tarrateipit, joilla se kiinnitetään. Kun itse tekee kunnolla, tulee hyvää jälkeä.
- RobottiSoittelee
Ostin 38 eurolla nokian, kamerakännyn elisan liikkestä. Ei niitä kannata korjuuttaa takuuajan jälkeen. EIkä kalliimpaa kannata ostaa, katoaa kuitenkin metsässä.
- halvathuvit
Ei tuollaisella halpisvehkeellä tee mitään, eksyt metsään, kun ei ole gps:ää eikä taida nettikään pelittää.
- jopasnyttaas
Miten niin katoaa? Eikö sulla ole vetoketjua?
- Lumia_950
Ainakin Nokian ja Microsoftin valtuutettu huolto on tehnyt hyvää jälkeä ja puhelin on sen jälkeen ollut kuin uusi.
Lumia 950:n näyttö meni takuuseen, vaikka hajosi putoamisesta. Lasi ei särkynyt, mutta osa ledeistä meni pimeäksi ja näyttö oli himmeä.
Onhan se mailman järkevin idea käyttää kännykässä lasia. - PalstaPete
Tämä ei ole mikään puhelinpalsta! Sellainen on Suomi24:llä erikseen joten mene tuonne kyselemään!
http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/mobiililaitteet/kannykat
Miten tämä puhelinhäirikkö viitsiikin vastata itselleenkin? - Ishittiä
Jos särkyy noin usein, kannattaa ostaa edukkaampia malleja ja sitten kun kosahtaa, niin uusi edukas luuri tilalle. Ei ole pakko olla i-uskovainen.
- pientärajaa
Se on toptta, että nämä i-alkuiset hajoavat joka kerta pudotessaan, kun molemmat puolet ovat lasia, joka tulee kulmiin asti. Siksi en ikinä huolisi moista aparaattia.
- järkiostos
Mulla on ollut pari vuotta jo Huawei ascend. Se maklsoi Gigantissa vain 99e. Kerran olen lasin vaihtanut, muttei se Kiinasta tilattuna maksa kuin 8e ja rapiat päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395