Sellaisen, minkälainen minulla oli yläasteiässä.
Vastaukset 7
- Sadetanssit
Eihän sitä tiedä, vaikka tulisi intiaanikesä:)
- kesän-aikana
Toivottavasti ei, en pidä kuumasta. Olen kylmäverinen nainen.
- Kaikkihautaanmukaan
Tee mitä haluat P olet monen naisen mies. Et osaa olla yhden naisen mies. Sä tarvit jonkun jatkuvan leikin jossa joku sua ihailee, jotta olisit tyytyväinen. Raha sulla ratkaisee vaikka mitä vittua sanot.
- Päänsärky
En ole P mutta sanon, että olen nähnyt hyviä naisia, pahoja naisia ja naisia sekä naisia. Kaikki kuuluu omaan ryhmäänsä. Raha ei ratkaise ja en pidä ihailusta.
- Mielikuvatrules
Tulipa mieleen miltä hän näyttäisi pitkätukkaisena ;)
- Suomivenäjänvallanalle
Mun on myös pakko kasvattaa ! Köyhyyden takia. Ei ole varaa parturiin.
Jos saan säästettyä muutaman ropon seuraavan vuoden aikana, niin ehkä sit on vara leikata/muotoilla kerroksittain inkkari tukkaa.
Tosin köyhyyden takia, en ole saanut asianmukaista hoitoa ajoissa, niinkuin monelle köyhälle käy, vaurioideni takia tuskin taivun parturin tuoliin, että voipi ropot säästyä ja inkkaritukka jäädä joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661