Veikkauksen ohje asiakaspalvelusta, kun kysyin pelitilin sulkemisesta.
"Asiakasrekisteriin on tehty Väestötietojärjelmäpäivitys perjantain 28.4.2017 aikana. Päivitys johtuu uusituneesta rahanpesulainsäädännöstä. Koska osoitetietojasi ei löydy, niin se tarkoittaa, että päivityksen myötä kotikuntaasi ei ole saatu Väestötietojärjestelmästä, pelaaminen verkkopalvelussa estyy tästä syystä (ks. sopimusehdot). Verkkopelaaminen onnistuu jälleen toimittamalla Veikkauksen asiakaspalveluun kotipaikkatodistuksen. Kotipaikkatodistus on maistraatista saatava virallinen leimattu ote väestötietojärjestelmästä, kuvakaappaus vrk:n verkkopalvelusta ei riitä. Kotipaikkatodistus voi olla enintään 6kk vanha. Tämän voi toimittaa skannaamalla sen sähköpostiin [email protected] tai kirjeitse osoitteeseen Veikkaus Oy/Asiakaspalvelu, Lähetystunnus 901155, Veikkaus 01009. Lähettämällä kirjeen lähetystunnuksella ei siitä mene postikuluja.
Tämän takia Etuasiakkuuden saaminen edellyttää Väestörekisterikeskuksen ja maistraattien ylläpitämään lakisääteiseen valtion väestötietojärjestelmään merkittyä vakituista kotipaikkaa Suomessa."
Veikkaus, pitäkää tunkkinne!
Veikkaus: Miten toimia jos pelitili suljettu 28.4.
4
611
Vastaukset
- proletaari_2011
Voiko Suomen valtion omistama ja valvoma pelifirma vaatia tälläistä? Uskomatonta 100-vuotiaassa Suomessa.
Suomen valtio eriarvoistaa Suomen kansalaisia. - väärinkö
Vakituista asuntoa ei ole pakko olla, mutta jokaisella pitäisi olla kotikunta. Periaatteessa kotikuntansa saa itse valita melko vapaasti kunhan sinne on edes jonkinlainen yhteys.
Jos henkilö ei itse kykene määrittelemään kotikuntaansa, niin sen tekevät viranomaiset.
Jokaisella suomalaisella on siis kotikunta minkä Veikkaus vaatii verkkopelaamiseen.- käyrästä-ei-saa-suoraa
Ongelma tässä on kansalaisten epä-tasa-arvoinen kohtelu. Osalta suomalaisista vaaditaan veikkauksen nettipeliin maksullinen todistus, kun taas toiset saavat pelata ilmaiseksi.
- Eitappioksi
Säästyypä rahas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866