Voitin KENOssa

tänään50senttiä

ja koko voittosumma tupsahti pelitililleni saman tien. Ennestään pelitililläni oli 0.29 euroa.

Veikkaus on hyllyttänyt minut nettipeleistä 28.4.2017 alkaen, vaikka olen koko ikäni, yli 60 vuotta, asunut Suomessa ja minulla on täällä vakituinen omistusasunto, jossa asun perheeni kanssa ja johon olen henkikirjoittautunut.

En siis voi pelata mitään netissä.
Sen sijaan voin aivan hyvin klampria R-kioskille ja pelailla siellä ja käyttää veikkauskorttia, ja tulokset voin tarkistaa pelitililtäni, jonne myös voitot tulevat. Ja ainakin tänään onnistui siirtää koko saldo 0.89 euroa pankkitilille.

Näin se on PSAKAFIRMA tämä Veikkaus. vittuilee maksaville asiakkaille. Eduskunnasta tarkistin, että eivät ne ole 28.4.2017 tehneet mitään sellaista lakia, etten muka voisi pelata veikkauksen nettisivuilla niin kuin tähänkin asti.

1

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaVeikkauksellePelaa

En ole enää vuosiin pelanut veikkaukselle. Veikkaksen pitkävetokohteiden valikoimassa ei ole kehumista, paljon enemmän valinnan mahdollisuuksia on muilla vedonvälittäjillä.
      Koripallossa voitin taas tupla vedolla Filippiinien koripallossa 1. neljänneksen yli 42 pistettä vedolla, joita paffi tarjoaa ja ei löydy veikkauksen pelivalikoimasta.
      Lopputulos kummassakin oli yli 50 pistettä, joten helppo voitto tuli yli kahden kertoimella.
      Veikkaus ei maksa edes bonuksia pelitilin avaajalle, kuten joka ikinen vedonvälittäjä.
      Eikä ole veikkauksella myöskään kulmapotku vetoja, jotka osuu myös hyvin.
      Viimeksi Paffi maksoi prlitilille 5€, kun heidän pyynnöstö vaihdoin salasanan.
      Noin pari viikkoa sitten voitin paffilta 5€ ilmaisen vedon, jolla tuli vajaa 5€ voittoa, jonka paffi laittoi pelitilille.
      Veikkaus ei koskaan tekisi samoin.
      Seuraavaksi voisi avata pelitilin Expectille, jossa 10€ talletuksella saa 50€ pelirahaa pelitilille.
      Kahden kertoimen voitolla pelitilillä olisi siten 110€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5851
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3246
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      184
      2701
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2524
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2219
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      29
      2161
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1896
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      16
      1596
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1379
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      270
      1247
    Aihe