Tässä menään taas:
http://aijaa.com/uifLaM
Voisittko siellä DNA:lla valita jonkun näistä vaihtoehdoista:
1) Olette palkanneet täysin idiootteja töihin, jotka eivät tajua tietoliikenteestä hevon vittuakaan
2) Teidän asiakkaat on (teidän mielestä) niin vitun tyhmiä, että voitte kusettaa niitä ihan miten huvittaa.
3) Olette vaan trollaamassa todella vittumaisella asenteella ja nauratte hervottomasti, kun saatte jonkun hermostumaan teidän vituilusta ja valehtelusta.
Miten on? Mikä on virallinen vastaus? Mun arvaus on, että virallinen vastaus on.
4) Taas siellä on joku ääliö asiakas, joka ulisee jotain. Dissataan sitä ja jätetään vastaamatta. Meitähän ei asiakkaiden jutut kiinnosta vittuakaan. Pannaan määräaikaisella sopimuksella perseesen ja laskutetaan vaan.
- Kiitos teille
dna asiakaspalvelu faktat vastaukset faq tietoa yhteydet nopeus myynti esitteet tuotetieto asiakkaat laskutus
Jos joku ei tajunnut kuvasta mikä ongelma on, niin mainostavat 1 Gt nopeuksia tuolla paskalla kaapelimodeemilla, joka ei luonnollisesti pidä paikkaansa. Ilmaa kusetusmyyntipuheisiin on pumpattu vain 8 kertaisesti.
Ei kukaan haluaisi ostaa multa mun vanhaa autoa, kulkee esitteiden mukaan äänennopeudella.
DNA kusettaa aina (valehtelu nopeudesta)
DNA-Asiakaspalvelu
1
128
Vastaukset
- DNA_aasiakas
Vastaus kaikkiin kysymyksiin on: Kaikki operaattorit kusettaa tietoliikenteestä mitään tietämätöntä asiakasta.
Ps. Pitää tietää, edes jotain, ennenkuin voi vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852