Itsenäisyyspuolue ei olekaan rehellinen

puolueeton äänestäjä

Itsenäisyyspuolue ei olekaan rehellinen ja vilpitön käyttäessään objektiivisina lähteinä puolueen omia aineistoja.

21

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klasu.

Sana "itsenäisyys" on ko. vaippakerhon käyttämä kauppatavara politiikassa, jolla sitten yritetään syyllistää päättäjiä ja EU:n kannattajia näytellen itse marttyyria jälkiviisauksien säestämänä.

• Vesu

Kylläpä Vsl aiheuttaa tällä palstalla kovia lyöntejä ja samat tyypit kirjoittavat sitten toisissa kirjoituksissaan, että mitä hyötyä on Vsl: sta, kun se ei oli (toistaiseksi) saanut kunnolla ääniä.

Haiskahtaa siltä, että taitaa olla agitaattorit asialla.

On se nyt kumma, että jos on kerrankin Suomessa porukka, jotka ajavat yhteisön etua. Niin on se niin pelottavaa, että täytyy lyödä alituiseen ja päälle vielä valitella, että mitä virkaa puolueella, jota ei (toistaiseksi) tarpeeksi äänestettä.

Tässä saalistusajassa on erittäin harvinaista, ettei oma napa ja isompien napa ole lähimpänä, vaan ajatellaan yhteisön etua, joka Suomen tapauksessa on Eu: n ulkopuolella, Eta - sopimus voisi riittää.

Agitaattorit, paljonko saatte korvausta per lähetetty tölväisy ja paljonko enemmän saatte, kun aloitatte uuden provokaation?
      Vai onko niin, että olette niin tyhm..., että teette vapaaehtoisena sitä? Ai niin isot puolueet antaa isot rahat isoilleen ja organisaatiolle ja kenttä pyörittää myllyä omalla kustannuksellaan.

Sanalla sanoen taidatte pelätä jotain.

• Ilpo

Minusta on aika hauskaa, kun kaikki vsl:n vastustajat ovat vähintään salaisia agentteja. Katsotteko liikaa elokuvia, vai ettekö vain ymmärrä että tuo populistinen paskanjauhantanne ei uppoa 99,9%:iin äänestäneistä.

• Pena
        Ilpo kirjoitti:

Minusta on aika hauskaa, kun kaikki vsl:n vastustajat ovat vähintään salaisia agentteja. Katsotteko liikaa elokuvia, vai ettekö vain ymmärrä että tuo populistinen paskanjauhantanne ei uppoa 99,9%:iin äänestäneistä.

Miksi sitten sinäkin vaivaudut tuhlaamaan hauleja variksiin.

• Klasu24

Vai että samat tyypit?

Samat tyypit tai ei, mutta kyllä niillä asiaa näyttää löytyvän kun tuohonkaan toteamukseen osata muuten kuin syyllistää taas kirjoittaja ilman, että otettaisiin kantaa itse asiaan.

• Ilpo
        Pena kirjoitti:

Miksi sitten sinäkin vaivaudut tuhlaamaan hauleja variksiin.

Pitäähän ihmisellä harrastuksia olla :) Toiseksi, olette aika huvittavia noiden ns. ohjelmienne kanssa.

• Baikal 12/70
        Ilpo kirjoitti:

Pitäähän ihmisellä harrastuksia olla :) Toiseksi, olette aika huvittavia noiden ns. ohjelmienne kanssa.

kaikille muillekin puolueohjelmille, jotka eivät suoranaisesti puolustele harvainvaltaa (=diktatuuri) tai vallan keskittämistä.

En heti keksi Sinulle sopivaa suomalaista puoluetta, jos naurat.

• Baikal 12/70
        Klasu24 kirjoitti:

Vai että samat tyypit?

Samat tyypit tai ei, mutta kyllä niillä asiaa näyttää löytyvän kun tuohonkaan toteamukseen osata muuten kuin syyllistää taas kirjoittaja ilman, että otettaisiin kantaa itse asiaan.

se asia. Kukaan ei ole vielä nimennyt tarkemmin. Esittäisitkö aineiston, jossa VSL on käyttänyt keksittyjä (ei mitattuja) tietoja.

• Klasu.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

kaikille muillekin puolueohjelmille, jotka eivät suoranaisesti puolustele harvainvaltaa (=diktatuuri) tai vallan keskittämistä.

En heti keksi Sinulle sopivaa suomalaista puoluetta, jos naurat.

Miten se valta voi olla keskitetty jos siellä on kaikki päättämässä yhteisistä asioista? Paitsi eta-maat, jotka joutuvat sopeutumaan ilman sananvaltaa.

Vastuuttomia taas puhellaan, VSL on alistunut.

• Klasu.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

se asia. Kukaan ei ole vielä nimennyt tarkemmin. Esittäisitkö aineiston, jossa VSL on käyttänyt keksittyjä (ei mitattuja) tietoja.

Et ilmeisesti hiffannut ongelmaa: VSL ei voi esittää itse tuottamaa aineistoa objektiivisena lähteenä.

• Baikal 12/70
        Klasu. kirjoitti:

Miten se valta voi olla keskitetty jos siellä on kaikki päättämässä yhteisistä asioista? Paitsi eta-maat, jotka joutuvat sopeutumaan ilman sananvaltaa.

Vastuuttomia taas puhellaan, VSL on alistunut.

Jopa valtapuolueissa saa toisinaan sanoa, että Suomella ei juuri ole päätösvaltaa EU:ssa.

Valta on keskittymäSSÄ, ei vielä (täysin) keskittyNYT.

En ihan ymmärtänyt viimeisen lauseen merkitystä.

• Baikal 12/70
        Klasu. kirjoitti:

Et ilmeisesti hiffannut ongelmaa: VSL ei voi esittää itse tuottamaa aineistoa objektiivisena lähteenä.

VSL:n itse tuottamat lähteet?

Ehei, VSL ei ole tilastokeskus.

• Tervejärkinen
        Klasu. kirjoitti:

Kuinka ihmeessä EU esittää itse tuottamansa aineiston objektiivisena lähteenä...? :)

• Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

Jopa valtapuolueissa saa toisinaan sanoa, että Suomella ei juuri ole päätösvaltaa EU:ssa.

Valta on keskittymäSSÄ, ei vielä (täysin) keskittyNYT.

En ihan ymmärtänyt viimeisen lauseen merkitystä.

Ei muuta kuin perustuslaki messiin ja jenkeille kampoihin!

• Teppo.
        Baikal 12/70 kirjoitti:

VSL:n itse tuottamat lähteet?

Ehei, VSL ei ole tilastokeskus.

Olisikohan tämä juuri mainittu Hakalehdon satu EU-kaappauksesta?

• Teppo.
        Tervejärkinen kirjoitti:

Kuinka ihmeessä EU esittää itse tuottamansa aineiston objektiivisena lähteenä...? :)

Kuten esimerkiksi..?

Minusta sinun kannattaisi perustella miksei vät tilastokeskuksen lähteet ole luotettavia.
        Kannattaa käydä tutustumassa siellä yleensä informaation keräys- ja käsittelyprosenttia.

Kummallista että Hakalehdon omasta päästä laskemat lorut ovatkin totta, mutta riippumaton virasto ei olekaan.

Miksiköhän VSL:llä on 0,1% kannatus?
        Onkohan vaalitulokset manipuloituja?
        Ahaa.. tässähän on salaliittoteoria!

• Rivijäsen

Enpä ole tuota ajatellutkaan, laittaa vähän miettimään että ollaanko tässä oikeilla eväillä liikenteessä.

• Keijo

Vsl pitänee Suomen jäsenyyttä Eu: ssa laittomana.
      Pidätkö sinä?
      Menikö Jäsenyyden päättäminen näin:

Perustuslain säätämisjärjestys

Jos lakiehdotus koskee perustuslain säätämistä, muuttamista tai kumoamista taikka perustuslakiin tehtävää rajattua poikkeusta, on noudatettava ns. vaikeutettua säätämismenettelyä.

Tällöin laki hyväksytään tavalliseen tapaan, mutta se jää lepäämään. Seuraava eduskunta käsittelee lepäämään jätetyn lakiehdotuksen ns. yhden käsittelyn asiana. Tällainen lakiehdotus lähetetään valiokuntaan, joka laatii siitä mietinnön. Valiokunta voi ehdottaa lakiehdotusta vain hyväksyttäväksi tai hylättäväksi. Yhdessä käsittelyssä asia on hyväksyttävä määräenemmistöllä eli 2/3:lla annetuista äänistä.

Asian käsittelyä ja lain voimaantuloa voidaan nopeuttaa siten, että asian toisessa käsittelyssä julistetaan ehdotus ensin kiireelliseksi vähintään 5/6 kannatuksella, jonka jälkeen lakiehdotus hyväksytään 2/3 enemmistöllä.

© Suomen Eduskunta

• Helka

Sama eduskunta haki jäsenyytt Eu: sta ja sitten päätti siitä "neuvoa - antavan" äänestyksen jälkeen 2/3 enemmistöllä. Ei jättänyt lepäämään seuraavan eduskunnan päätettäväksi.

Nähtäväksi jääkin, käykö sama filunki Eu: n perustuslakia päätettäessä.

• käyttävät puolueettomia ja neutraaleja lähteitä. Älä jaksa.

• kuin

sinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe