Mauton sotaisa logo uusiksi?

takamies

Tappara/TBK ei ole vieläkään saanut aikaseksi kunnon logoa. TBK-paidassa oli jääpallomailat ja Tapparan logo huitoo sotakirveellä kummallekin puolelle, taustalla työkaluna lisäksi lapionterä. Jokohan olisi aika uuden muotoilun?

8

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempiilmantapparaa

mauton logo=mauton joukkue

• oikeataiteilija

Suomalaisen edesmenneen eturivin taiteilija Kimmo Kaivannon paras työ.

• porkkana4ever

Kun on kerralla tehty hyvä nii se on siinä. Muilla joukkueilla kun ei ole identiteettiä niin vaihtavat Logoansa kuin manne hevosta.

• Live.Is.Life

Onhan se kieltämättä mahdollisesti kadehduttavaa, kun yksi ja sama seura on vähän joka saralla se selvästi paras, kaunein ja ikonisin...

• ilubhjcxcj

Tässä olisi Ipan miehille sauma vetää hiukan lisää kaulaa Tapparaan mestaruuksien määrässä. Sittenhän Tapparalla ei olisi yhtään mestaruutta ja Ipan miehet voisiat hengittää rauhassa kun Tappara tuskin heidän elinaikanaan onnistuu voittamaan mestaruutta 17 kertaa.

• hahahahah

tampereen kahvaralle olisi sopinut kirveksen sijaan kunnon koukku logoksi, tosin kyllähän kahvara osaa antaa kirveeniskuja myös käsille,että sikäli hyvä tuokin logo. Identiettiä tällä kahvasakilla ei toldellakaan ole, kuvittelevat olevansa 17 mestaruudenseura vaikka 3 niistäkin on eri seuran ja eri logolla varustettuja...tyhmiä nuo kahvarat...

• dfghjkoiuytr

Mahtavaa näin Tappara-fanina seurata tätä ikuista itkua kahvaamisesta yms.yms.2016 Tappara teki eniten maaleja otti vähiten kahvausjäähyjä,mutta itku se vaan jatkuu.Tämä suomalainen kateus paistaa läpi vahvasti, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

• kahvara

Tuomarit eivät ole puutuneet kahvaran kahavaamiseen ja kiekottoman pelaajan estämiseen 2016 ja 2017. Toivottavasti näissä finaaleissa nuo koukut, kahvat,käsillelyönnit ja vesihiitämiset vihelletään tylysti pois niin,että Tukka-Jukka pääsee itkemään....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2967
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2209
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1843
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe