Mauton sotaisa logo uusiksi?

takamies

Tappara/TBK ei ole vieläkään saanut aikaseksi kunnon logoa. TBK-paidassa oli jääpallomailat ja Tapparan logo huitoo sotakirveellä kummallekin puolelle, taustalla työkaluna lisäksi lapionterä. Jokohan olisi aika uuden muotoilun?

8

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempiilmantapparaa

mauton logo=mauton joukkue

• oikeataiteilija

Suomalaisen edesmenneen eturivin taiteilija Kimmo Kaivannon paras työ.

• porkkana4ever

Kun on kerralla tehty hyvä nii se on siinä. Muilla joukkueilla kun ei ole identiteettiä niin vaihtavat Logoansa kuin manne hevosta.

• Live.Is.Life

Onhan se kieltämättä mahdollisesti kadehduttavaa, kun yksi ja sama seura on vähän joka saralla se selvästi paras, kaunein ja ikonisin...

• ilubhjcxcj

Tässä olisi Ipan miehille sauma vetää hiukan lisää kaulaa Tapparaan mestaruuksien määrässä. Sittenhän Tapparalla ei olisi yhtään mestaruutta ja Ipan miehet voisiat hengittää rauhassa kun Tappara tuskin heidän elinaikanaan onnistuu voittamaan mestaruutta 17 kertaa.

• hahahahah

tampereen kahvaralle olisi sopinut kirveksen sijaan kunnon koukku logoksi, tosin kyllähän kahvara osaa antaa kirveeniskuja myös käsille,että sikäli hyvä tuokin logo. Identiettiä tällä kahvasakilla ei toldellakaan ole, kuvittelevat olevansa 17 mestaruudenseura vaikka 3 niistäkin on eri seuran ja eri logolla varustettuja...tyhmiä nuo kahvarat...

• dfghjkoiuytr

Mahtavaa näin Tappara-fanina seurata tätä ikuista itkua kahvaamisesta yms.yms.2016 Tappara teki eniten maaleja otti vähiten kahvausjäähyjä,mutta itku se vaan jatkuu.Tämä suomalainen kateus paistaa läpi vahvasti, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

• kahvara

Tuomarit eivät ole puutuneet kahvaran kahavaamiseen ja kiekottoman pelaajan estämiseen 2016 ja 2017. Toivottavasti näissä finaaleissa nuo koukut, kahvat,käsillelyönnit ja vesihiitämiset vihelletään tylysti pois niin,että Tukka-Jukka pääsee itkemään....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      149
      7044
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5936
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      127
      5111
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4687
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2882
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2447
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe