Soini taas moitti sdp:tä

äänestänSDP

vappu mietteissään sanomalla että mitä sdp teki hallituksessa? Minä voisin vastata kysymyksellä! Aluksi sdp ei ollut suurin puolue vaan kokoomus ja sanon soinille että kuinka monta huonoa asiaa sdp torppasi jotka olisi huonontaneet entisestään köyhien asemaa ja voin sanoa että monta ja nyt sitten persut ovat hyväksyneet ne mitkä sdp pyrki estämään.

Ei valheelliset populisti puheet pure enää timo me tiedämme että olette niin porvareita kuin kokoomus ja itse asiassa pahempiakin ja sen todisti kuntavaalit.

12

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chjcztybj

SOINI ON menneen talven lumia. Eijä tuhosi puolueensa. Nämä onnettomat perpanssit pettivät kaiken mahdollisen!!

• Törkeyshuipussaan

Kokoomuksella on kaksi apupuoluetta; Puisto-osasto vihreät ja kääntötakkipuolue persut, persujen ei tarvitse enää edes kääntää takkia, ovat nykyään vakioasennossa nuolemassa kokkarien persettä. Kiitos tästäkin hallintarekisteri Turunen!

• aom

Soini sanoo juuri sen minäkä useampi SDPssäkin tietää todeksi.
      Sdp oli hallituksessa vielä parivuotts sitten,mitä se siellä teki ???

• Timo-Loinen

Soini on pelkkä Yhdysvalloissa verovaroilla yksityismatkoja tekevä knsaa loisiva porsas. Tuollaisen kieron sanomille on yks ja hailee. Samanlainen umpisutki kuin Kataloinenkin. Hallintarekisteriinkin sutki suostui vaikka aiemmin persut olivat kansan puolella ja rekisteriä vastaan.

• ihmettelyäriittää

Demareitten tuhoja hallituksissa kestää korjata vuosikymmeniä. Mihinkä laitettiin ne 50 miljaardia, jotka otettiin kahden demarihallituksen aikana kun kukaan ei tiedä niistä mitään.
      j

• zlkhzxfcdfvg

Linkki tuohon 50 miljardiin ja kahteen demarihallitukseen.

• Rötös-ahneet

Antti Rinne ja Riku Aalto : Nyt lähdetään ryyppäämään VVO:N verovapailla osingoilla.

• kdcfjhgfxsdcf

Linkki tietoosi verovapaista osingoista. Tiedän että kepun Nuorisosäätiö nauttii verovapautta koska säätiöt Suomessa eivät maksa veroja. Kepun Kaikkonen rohmusi itselleen vaalirahaa Nuorisosäätiöstä ja sai ehdollisen vankeustuomion. Kokoomuksella on vuokrafirma Sato.

• pimeetä_porukaa

Sdp:n Tytti Tuppurainen haluaisi kymmenkertaistaa haittamaahanmuuton kehitysmaista Suomeen.

• xcldjgfzsxd

Kokoomus ja kepu haluavat lisää halpatyövoimaa Suomeen palkkoja polkemaan. Katainen visioi aikoinaan Suomen tarvitsevan 1.8 miljoonaa mamua lisää.

• Viime vaalikaudella SDP:n ollessa merkittävässä asemassa hallituksessa menetettiin 100000 työpaikkaa ja maan talous laski kuin lehmän häntä. Nyt talous nousee ja työttömyys vähenee kovaa vauhtia toivon mukaan nyky hallitus jatkaa vielä seuraavien vaalienkin jälkeen.

• zaslkhgfzs

Kataisen ja Stubbin hallitukset olivat porvarienemmistöisiä koska kokoomuksen apupuolueina olivat porvarilliset ja vihreät ja kristilliset ja Kataisen aisaparina oikeistodemari Urpilainen joka antoi liikaa siimaa Kataiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe