Haluun lapsen ja oon 14v

Vipavapa

Mul on nyt tällänen tilanne et mun vauvakuume on nyt noussu ihan yli. Haluun niin kovasti oman lapsen mut ainoo ongelma on ettei oo poikaa. Älkää plz tulko tänne mäkättää et oon liian nuori tai jotai muut. Eli onks kellää mitää neuvoi mulle? Ja jos joku vois puhuu asiast viel vähän yksityisemmin ni voiks joku tulla laittaa viestii instas joka on:vipavapa

15

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ierika

      Niin ne hormoonit ihmistä heittää mutta älä alistu.
      Hanki koulutus ja odota edes viisi vuotta siinnä samalla.

    • Yeaboi

      Et mitenkään pysty elättämään lasta yläkoulu-ikäisenä, varsinkaan ilman kunnon koulutusta tai töitä. Mieti sitten vanhempana.

    • Neuvoa

      Muuta Vipavapa johonkin kehitysmaahan. Siellä alaikäisten raskaudet ovat yleisiä, eikä kukaan paheksuisi sinua.

    • ymmärränsinua

      Voisithan leikkiä nukeilla. Eikä tämä ehdotus ole mikään ilkeä ehdotus.

      Itse leikin pitkään nukeilla. On kuulemma älykkyyden merkki jos leikkii pitkään nukeilla.
      Olen hyvin älykäs, vaikka kehunkin.

      Sittemmin sain kolme lasta, ensimmäisen 22 vuotiaana ja sitten kaksi 30 vuotiaana. Kerkisin ihan hyvin. Ehdin elää nuoruuteni ja nähdä maailmaa.

      Ymmärrän että sinä haluat lapsia, mutta olet liian nuori yksinkertaisesti. Sinun pitää ensin kokea oma nuoruutesi, nähdä maailmaa, saada kokemuksia, elää itsenäisenä nuorena naisena. Jos jo nyt hankit lapsen, niin suuri osa sellaisista asioista sinulta jää kokematta. Ja lapsi tarvitsee äidin, jolla on pikkasen enemmän kokemusta. Kyllä sinä ehdit, kasva ensin aikuiseksi ja koe nuoruus vapaana!

      Entäs opiskelut? Maailmassa on niin paljon jännää! Oma ammatti, unelma-ammatti!

      Jäisit paljon elämästä vaille.
      Mietihän vielä.

      • Poismuuttanut

        Tämän on pakko olla pikkupoikien keksimä pila.


    • Siihen tarvitaan MIES - jokza sitten "lusii" pantuaan ala-ikäistä !!!!!!!

    • Kumine

      "Ymmärrän sinua" vastasi tosi osuvasti sinulle ja perusteli asian hyvin. Olen täysin samaa mieltä ja toivotan sinulle raikasta ja ihanaa nuoruutta sekä reilun 10 vuoden jälkeen onnellista äitiyttä!

    • Ikäonvaannumero

      Joo! Mä haluun kans lapsen ja heti! Oon tosi kypsä neljävuotias!

    • Kommentoija69

      Kuvitteletko, että voit 14-vuotiaana tuosta noin vain raskautua ja synnyttää lapsen ilman, että sosiaalitoimi kiinnostuu asiasta? Sinulla pitää olla todella vahvat tukiverkot, mikäli ylipäätään haluat, että lasta ei pakkohuostaanoteta sinulta. Toisin sanoen, äitisi on oltava halukas sitoutumaan lapsen hoitoon ja isäsi lapsen kulujen maksamiseen. Muuten olet todella heikoilla.

    • 19v

      Hanki elämä...tai ensin ensimmäinen orgasmi!

    • marrastytsy

      Hoida ensin jonkun pikkulasta,vauvaa ihan itse.ilman ett' huudat vanhempiasi apuun.e ihan itse sohjokelill' kaupassa itkev'n nyytin kanssa, tulee kuuma kaupasssa ,lapsi itkee ja on jano ,,,pue ja vaihda vaipat ilman ' toisen apuja ,,mene hoitamaan naapurin lapsia ensin j os uskaltaa edes antaa hoitoosi. Sosku ottaa sut k'sittelyyn ja vanhempasi koska alaik'sena panetat jonkun kanssa itse'si ,lastensuojelutapaus ! Lapsi otetaan huostaa koska et ole lain nojalla vanhemmaksi kelpaava,ja et omaa tuloja,ammattia,ja vanhempasi joutuisi soskun tarkkailun alaiseksi...osta koiravauva!

    • Sabrina

      Mä oon 13v tyttö, ja sama juttu ku sulla!

      • Sabrina

        Tartten siis!


    • Haluanmyös

      Ei ole insta

    • Anonyymi

      Hanki koulutus ja odota vähintään viisi vuotta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe