Minulla on pieni kennolevystä tehty kasvihuone,ongelmana on ettei se kestä kun pari astetta pakkasta,sähköä en sinne saa niin mikä neuvoksi.
lämpöä kaivataan
2
196
Vastaukset
- ParastaPuutarhasta
Kylmimmät yöt lienevät jo tältä erää ohi, mutta tässä kuitenkin vinkiksi vastaisen varalle. Itse käytän kasvihuoneen lämmittäjänä kynttilöitä. Pari-kolme kynttilää riittää hyvin suojaamaan pienen kasvihuoneen pikkupakkasella.
Jos kasvihuone on sopivan pieni, voi sen päälle vielä heittää lämmikkeeksi hallaharson. Jotkut käyttävät tähän tarkoitukseen myös pakkauspehmusteena käytettävää kuplamuovia.
Ps. puutarhablogissani on meneillä kahden puutarhakirjan arvonta, johon voi osallistua vielä tämän viikonlopun ajan: http://parastapuutarhasta.blogspot.fi/2017/05/hei-taas-arvotaan.html?m=1 - poltinkarva
Kunhan kasvihuone vain kestää, niin vanhoilla peitoilla ja muilla tekstiileillä voi peittää kasvihuoneen. Jos kasvihuoneeseen mahtuu iso vesisaavi, niin kuumaa vettä tai ainakin niin lämmintä vettä kuin hanasta, tulee voi myös käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822