Minulla on pieni kennolevystä tehty kasvihuone,ongelmana on ettei se kestä kun pari astetta pakkasta,sähköä en sinne saa niin mikä neuvoksi.
lämpöä kaivataan
2
162
Vastaukset
- ParastaPuutarhasta
Kylmimmät yöt lienevät jo tältä erää ohi, mutta tässä kuitenkin vinkiksi vastaisen varalle. Itse käytän kasvihuoneen lämmittäjänä kynttilöitä. Pari-kolme kynttilää riittää hyvin suojaamaan pienen kasvihuoneen pikkupakkasella.
Jos kasvihuone on sopivan pieni, voi sen päälle vielä heittää lämmikkeeksi hallaharson. Jotkut käyttävät tähän tarkoitukseen myös pakkauspehmusteena käytettävää kuplamuovia.
Ps. puutarhablogissani on meneillä kahden puutarhakirjan arvonta, johon voi osallistua vielä tämän viikonlopun ajan: http://parastapuutarhasta.blogspot.fi/2017/05/hei-taas-arvotaan.html?m=1 - poltinkarva
Kunhan kasvihuone vain kestää, niin vanhoilla peitoilla ja muilla tekstiileillä voi peittää kasvihuoneen. Jos kasvihuoneeseen mahtuu iso vesisaavi, niin kuumaa vettä tai ainakin niin lämmintä vettä kuin hanasta, tulee voi myös käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146