Moi haluisin hankkiii 3 rottaa ja haluisin saada kokemuksia.kiitos etukäteen 😂
Kannaako hankkia kesyrottia?
1
1475
Vastaukset
- sivustaseuraajan
No mitä haluat tietää? Minulla ollut 4, kaksi urosta ja kakasi naarasta. Naaraat aktiivsempia tutkimusmatkailijoita, urokset enemmän sylikavereita. Tosi fiksuja, oppivat tulemaan luokse käskystä, murtautumaan kuiva-ainekaappiin yksiössäni yms. Kynsiä pitää leikata ja rottia pestä, alussa tuntui hankalalta mutta nopeasti niitä oppi käsittelemään. Häntää pitää myös rasvata.
Ruokinta on helppoa, vähän laadukasta siemenseosta, sitten tuoretta, kananmunaa, jauhelihaa yms. Yksi uroksista merkkasi, eli tiputteli ihan onnettomia pissatippoja kulkiessaan.
Aivan ihania fiksuja kavereita, jotka tulivat syliin hengailemaan ja olivat muutenkin seurallisia. Kolmelle tuli vanhetessaan pahoja kasvaimia jotka ovat rotilla hyvin yleisiä, kuten myös hengitystien ongelmat (eli kuivikkeeksi ei purua, häkki vedottomaan paikkaan jne.). Urokset kuolivat 5vuotiaana ja naaraat n. 3,5 vuotiaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954