Helou....
Oon koht 15 v tyttö ja tavotteena ois painon laskeminen pro anailun tavoilla....oon nyt vähä aikaa täs vähennelly syömisii sillee et tavoitteen pitää kalorit alle 750kcl/pv (joo tiiän kuulostaa paljolt mut muuten vanhemmat ois heti kimpussa.....) MUTTA SIIS ASIAAN! Haluisin jonkun saman henkisen tsemppi kaverin joka motivois laihtuu :) Laittakkaa teijän snäppei toho alas ni tuun addaa ;)
Pro ana kaveri
5
374
Vastaukset
- helvettityttö
jos sul on kik nii tässä on mun: helvettionirti
en siis halua paljastaa sitä kuka oon ^^' - Mimmiarska
Oon 14v tyttö ja oon pitkää ettiny just täntyyppist keskusteluryhmää ja jos kikissä pystyy tehä (latasin sen siis vasta enkä oikee oo viel siit perillä) sellassee ryhmän mis si kaikki voitas tsemppaa toosii ja jakaa vinkkei ja vaik tehö jotai tavotteit yhes. Nii en ite oikee osaa ny sellast ryhmää tehä nii jos teit kiinnostais nii tehtäs ja sit lisäisitte mutkans
Mun kik o : mimmiarska
Ois tosi jees jos joku sellassee ryhmän tekis!- Someone__
Voisin itekki liittyä tollaseen ryhmään jos joku sellasen tekis. Oon siis 16v tyttö
- miksinuoret
Keksikää muita tavoitteita kuin elämänne tuhoaminen.
- Anonyymi
Joku kiinnostunu pro ana ryhmästä snäpin puolelle? Kertokaa snäppinne käyn äddää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435870
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644825Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002452700- 122011
- 1641684
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1781542- 1041293
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181263Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj931172- 601137