Voi sinua, S-nainen minkä teit!

Tätäsesiton

Sait minut huokailemaan itsekseni kuvitellessani itseni ottamassa silmälaseja sun päästä maatessamme sängyllä...juuri ennen rakastelua. Katselisin kauniita silmiäsi ja hymyyn taipuneita huuliasi. En ole sitä sulle tainnut näyttää, mutta olen ihastunut sinuun..

30

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsSnainen

      Pieni aavistus, että se voisit olla sinä, jonka hiljattain kohtasin, joka tämän viestin tänne huokaili. Sen verran viipyilevän tunnusteleva oli keskustelumme, että huomasin sähkön välillämme. Olet todella komea.
      Noin pitkälle en tohtinut itse ajatuksen juoksua päästää...

      • JustSoYouKnow

        Et tohtinut? Miksi haluat kiduttaa minua. Ymmärrä jo, että en voi olla sinulle vain ystävä. Se ei toimi enää niin.


      • eräsSnainen
        JustSoYouKnow kirjoitti:

        Et tohtinut? Miksi haluat kiduttaa minua. Ymmärrä jo, että en voi olla sinulle vain ystävä. Se ei toimi enää niin.

        Eihän me edes tunneta, muutaman kerran nähty. Joten eipä sitä vielä kovin pitkälle tohdi ajatella.


      • uteliasSvaaleaN
        JustSoYouKnow kirjoitti:

        Et tohtinut? Miksi haluat kiduttaa minua. Ymmärrä jo, että en voi olla sinulle vain ystävä. Se ei toimi enää niin.

        Kertoiko itse nimen vai saitko tietoon joltakin muulta?


    • yksÄssä

      Minkälaiset hiukset tällä S-naisella? Mistä tiedät hänen nimensä?

      • Tätäsesiton

        Vaalea on tämä nainen. Olen hänen nimensä kuullut.


      • yksÄssä
        Tätäsesiton kirjoitti:

        Vaalea on tämä nainen. Olen hänen nimensä kuullut.

        Huokailua on harrastettu täälläkin, kun näin erään miehen. Olen aikaisemminkin huomannut hänet, mutta yrittänyt järkeillä itseni unohtamaan. Järkeily onnistuu aina välillä, mutta eilen taas kosahti hienot järkeilyt kun yllättäen näin hänet. Sinut? Olen vaalea.... Olisitkohan sinä kirjoittanut tänne? Näitkö S:n eilen?


      • Tätäsesiton

        Näin, mutta oikeestaan vain ohimennen.


      • yksÄssä
        Tätäsesiton kirjoitti:

        Näin, mutta oikeestaan vain ohimennen.

        Juttelitteko?


      • uteliasSvaaleaN
        Tätäsesiton kirjoitti:

        Vaalea on tämä nainen. Olen hänen nimensä kuullut.

        Kertoiko itse nimensä vai kuulitko joltain muulta?


    • Tätäsesiton

      Eipä juuri. Entäpä te?

    • yksÄssä

      Juteltiin jotain ohimennen vain vähän. Perusjuttuja, säästä jne...

    • vaalealasinenässä

      Mikä sinua pidättelee? Toinen nainen? Pitää uskaltaa ja elää!

      • edes.kerran

        totta, eläkää !!!!


      • ässätääkin

        Vai onko tämä S-nainen varattu?


      • Tätäsesiton

        Sitä en tiedä, mutta sen tiedän, että minä olen.


      • yksÄssä
        Tätäsesiton kirjoitti:

        Sitä en tiedä, mutta sen tiedän, että minä olen.

        Minäkin olen. Varattu. Mut haittaakse;)


      • Tätäsesiton
        yksÄssä kirjoitti:

        Minäkin olen. Varattu. Mut haittaakse;)

        En minäkään mikään enkeli ole, mutta en voi väittää, etteikö se yhtään haittais..


      • yksÄssä
        Tätäsesiton kirjoitti:

        En minäkään mikään enkeli ole, mutta en voi väittää, etteikö se yhtään haittais..

        Niin...


      • sivustaseurannut
        yksÄssä kirjoitti:

        Niin...

        Haittaakse sua?


      • yksÄssä
        sivustaseurannut kirjoitti:

        Haittaakse sua?

        Haittaako mua, että olen varattu tai ihastukseni on varattu.... Sinänsä ei haittaa, mutta kyllä se jarruttelee tai ainakin laittaa tekemään erilaisempia valintoja... Kenties tutustua vois paremmin ihastukseen, mutta mitään suhdesäätämistä ei ole tarkoitus alkaa harrastamaan. Siis mitään sellaista mikä loukkaa parisuhdetta. Sinänsä siis hyvä jos molemmat on varattuja.... rajat on selkeempi määritellä...


    • ässämixi

      Aloittaja taitaa olla herrasmies ja juuri sopivan ujo... tms. Ihan tervetullut piirre ihmissuhderintamalla kun useimmat miehet on turhan innokkaita päälle päsmääviä. Hiljaa hyvää tulee. Kyllä ne itsekseen huokailut alkaa tehdä tehtävänsä vähitellen, kun sitten hänen seurassa kaikki sanattomasti sähköistyy ja neito vähemmästäkin ymmärtää ihastumisen.

    • onkoselvä

      Kuhan et mun S naisesta uneksi. Meinasin kosia vielä tän vuoden sisään.

    • etautaitseäsi

      unohda se s. älä roiku täällä. elä omaa elämääsi täysillä. "minkä" se muka teki? ei mitään.

      • närpäke

        no sai huokailemaan, sehän se just on ihaninta....


    • ykswaaleeS

      Vieläkö S-naisen vaikutus tuntuu, vieläkö huokailet?

      • Tätäsesiton

        Kyllä naisen vaikutus tuntuu, mutta en mä nyt niin hirveästi ole huokaillut. :)


      • Kiinnijäätvielä

        Kuinka omaperäistä? SW


      • Nimikirjaimetko

        Kuka on SW?


    • uteliasvaaleasnainen

      Missäpäin S-,nainen viipeltää ja missä ohimennen näette...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe