On aivan loistava valinta että Antti Holma näyttelee Cheekkiä siinä elokuvassa. Sopii kuin nyrkki silmään. Ihanaa!
Antti Holma loistava valinta
17
358
Vastaukset
- Odotanjoinnolla
Mutta Pekka vaan kalastaa...
- Tööttiläine
Öööö meinaatkos että ku seksuaalivähemmistö näyttelee seksuaalivähemmistöö?
- Holmanhovi
Cheekissä on haurasta herkkyyttä ja poseeraa kuin homopoika. Antti Holma sopii tuohon rooliin täydellisesti.
- Sheek
Holmanhovi kirjoitti:
Cheekissä on haurasta herkkyyttä ja poseeraa kuin homopoika. Antti Holma sopii tuohon rooliin täydellisesti.
Itseasiassa Antti Holma on paljon miehekkäämpi kuin Cheek. Ei mulla oo mitään homoja vastaan mutta kannattais julkkiksen olla rehellinen ja tulla kaapista ulos rohkeasti. Näkeehän tuon jo kilometrien päähän että kuka on homo.
- Ähkyä
Kerrotaanko siinä elokuvassa mistä se Keekin homoähkiminen on peräisin? Onko se jotain cock raider juttuja?
- tasopudonnutsuomessa
Kuka menee katsomaan tuollaista elokuvaa, varsinkin kun Holma on pääosassa.
- Ihanaata
Ne jokka tykkää Cheekistä!
- Harmi.Harmi
Minä olisin mennyt katsomaan, mutta kuultuani tästä pääesiintyjästä, tiesin heti, etten mene. Harmi sinällään. Cheekistä olisi ollut kiva tietää lisää asioita, vaikka moni asia siinä tulevassa elokuvassa onkin fiktioita.
- eoflkfokfoked
Harmi.Harmi kirjoitti:
Minä olisin mennyt katsomaan, mutta kuultuani tästä pääesiintyjästä, tiesin heti, etten mene. Harmi sinällään. Cheekistä olisi ollut kiva tietää lisää asioita, vaikka moni asia siinä tulevassa elokuvassa onkin fiktioita.
No mitäs vikaa Holmassa?
- Haurasta
Odotan innolla! Haluan kuulla kun Holma ähkii homona. Cheekki on herkkä ja hauras runoilijapoika. Näyttäis närhen munat poeka! Ei taida pokka riittää.
Kun ei Poskiontelo osaa itse näytellä yhtään.
- Paskahovi
Cheekin musa on täyttä paskaa! Ei mulla muuta.
- Pinkkine
Järkyttävää on se että tuollainen paska musiikki on suosittua. Ihmiskunnan kehitys on saavuttanut käännepisteen. Cheekin homoähky kaikuu läpi vuosikymmenten! Järkyttävää!
- ketäkiinnostaakaan
Tuollaiseen paskaan laitetaan Elokuvasäätiön rahoja.
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005050161.html - dumbotar
Keekistä ei tehdä rehellistä elämäkertaelokuvaa. Tulee olemaan täyttä pastaa tämäkin filkkka.
- WitunLortto
Tissiposki-Tiihonen ja kaikki räppipaskat on witun kusipäitä saatana...........!!!!!!!
- Sairas.musiikkibisnes
Kerrotaankohan elokuvassa Cheekin kumartelusta eliitille ja vapaamuurareille kun ilman niitä harvoin pääsee isoksi tähdeksi?
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2016/01/suomalainen-musiikkiteollisuus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533