Maksaako vai onko täys huijari sivu? Tekisi mieli tai oikeastaan erittäin tarpeellista olisi saada ennakkoon palautukset, mutta vaikuttaa kusetukselta kun netistäkään löydä oikein infoa tästä paikasta.
A-Veronpalautus kokemuksia?
8
1973
Vastaukset
- iciadivh
Nimi löytyy kyllä Etelä-Suomen aluehallintoviraston luotonantaja- ja vertaislainanvälittäjärekisteristä https://www.avi.fi/documents/10191/19290/Luotonantajarekisteri_060313/44cb059e-268a-4aef-a0fc-51fc622c4d4e mutta muuta tietoa minulla ei ole. Luulin, että tuo bisnesidea kuoli markkinoilta pois, kun erehdyttiin antamaan lainoja ulosotossa oleville, mutta näköjään heidän sivullaan voi tehdä vielä hakemuksia.
- vitunpelle99944
mene vittuun vitun paskojen affisivujesi kanssa pelle
- tietääköjoku
Myöntääkö vielä lainaa?
- palautus
Sai ainakin syksyllä ja ihan hyvin kaikki pelas ja rahat tuli.
- Veronpalautukset2016
Olen käyttänyt www.veronpalautuspaiva.fi - palvelua , joka toimi aikaisemmin Veronpalautus Nyt - nimellä ja taitaa olla ensimmäinen palvelu, koska olen käyttänyt näitä jos 7 vuotta sitten ja hyvin on toiminut joka kerta.
Joutuuhan tästä maksamaan 30% kulun mutta halvemmaksi tulee maksaa 580€ autonkorjauslasku nyt, kun perintäkulujen kanssa JOulukuussa. - Jokainenvo
Miettikää nyt vähän, jotka käytätte tämän kaltaisia palveluista. Käytännössä lahjoitatte kolmasosan veronpalautuksesta pois. No jokaisen voi käyttää rahansa tyhmästi, tämä nyt on sieltä typerimmästå päästä.
- vippiseppo
Juu kolmasosan saa sanoa lahjoittavansa pois jos kottaa palautuksensa tämmöisistä paikoista. Tosin sitä ennen palautusta saava on antanut valtiolle ilmaista velkarahaa. Huono diili paitsi jos on uo asiakas ja onnistuu saamaan vipin. Ennen sekin onnistui.
- Kiskurit
Kiskurifirma!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097