Big Deal shaker

Stand.Up.Tommi

10

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhgffjkknbcx

No mehän tiedetään että DealShaker on vain valeeseen luotu mukamas kauppapaikka, Ponzin pidentämiseksi, ja toisaalta kun mukamas kauppapaikka on nyt luotu, voi päähuijarit pestä kätensä syytteistä, ja saada lain edessä näyttöä siitä, että jotain todellista toimintaa voisikin olla olemassa. Toki kaikkihan tiedämme että mikään ei One Coinissa ole totta. Ei mikään.

• joopasjoooo

Vain koijaus on rehellistä.....

• Tietäähän sen. Nyt rotatkin hyppäävät laivasta kun Wespakin ilmoittaa ettei hyväksy verkkokaupassaan coineja! Syy on "tekninen" ... no, "teknistähän" se tosiaan on kun heppu itsekin tajuaa ettei ole mitään järkeä myydä dealshakerissa yhtään mitään, vaan jos oikeasti haluaa tehdä kauppaa, on etsittävä muut väylät!

• tulevaisuudenmaksuväline

Ja taas kerran on OneCoinin arvo matemaattisesti määriteltävissä:
      '
      1 ONE = (5*7,50 € - 69,50 €) / 7,13 = - 32,00 € / 7,13 = - 4,49 €

1 ONE on siis 4,49 € vähemmän kuin ei mitään.

• kauppapaikkatuli

Saahan sitä pyytää, mutta kuka hullu ostaa?
      Samat laatikot tuola edelleen ja piruuttaan laitettu kauppapaikkaa häpäisemään ja sillähän tuon saa aikaan, että kukaan onecoinilainen ei tule käyttämään ko. yrityksen tuotteita koskaan muullakaan tavalla.

Deashakerissa on toki ihan asiallisiakin diilejä ja paljon myös pelkillä onecoineilla, mutta niistähän te ette tee esimerkkejä, koska teillä ei ole coineja, vaan etsimällä etsitte huonoimmat vaihtoehdot hämätäksenne sen, että kerroitte ettei yhtään kauppapaikkaa koskaan tule ja kolikon arvo on aina puhdas nolla.

• Kolikon arvo ei ole nolla, vaan se on NEGATIIVINEN!!
        Yhtään oikeata kauppapaikkaa ei koskaan tule!!! Dealshaker ei ole oikea kauppapaikka, vaan se on huijausta!

RUJAHAHARUJAHAHARUJAHAHAHAHAAAAA!!

Poijjaat!! Taasen!

• niilo.33

"Deashakerissa on toki ihan asiallisiakin diilejä ja paljon myös pelkillä onecoineilla, mutta niistähän te ette tee esimerkkejä, koska teillä ei ole coineja,
        -ei ole koska meillä on aivot!
        No olihan siellä niitä autoja myynnissä pelkillä coineilla mutta kuinkas kävikään kun pyysivätkin euroja kylkiäisiksi! Ja miksi pelkäillä coineilla myytävät tuotteet häviävät myynnistä ennen kaupan voimaantuloa?? Koko sivusto on kohta alhaalla tuttuu tapaan niinkuin tapana ollut ennenkin sillä täähän on vasta harjoitusta!!

• nyt.splitataan

"Saahan sitä pyytää, mutta kuka hullu ostaa?
        Pätee hyvin OneCoiniin..kuka helvetin hullu ostaa kopioituja talouskoulutuspaketteja joita markkinoi stan up koomikko..johan vitsin murjaisit

• VidduIhmisetOvatTyhmiä

Pelkillä OneCoineilla ei voikaan ostaa mitään, koskaan niiden arvo on 0. SIksi aina tarvitaan euroja lisäksi noissa kauppapaikoissa -ja jopa enemmän kuin tavaroiden oikea arvo.

• Rujan-Tawara-bra

Tri Rujan klooria ei himmene....kannattaa maksaa kultturellista tawarasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe