mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
110
2163
Vastaukset
- Anonyymi
En suostuisi. Satuttaisin vain itseni tuollaisessa.
- Anonyymi
Noin sanoo rakastunut. Tässä ketjussa ei teitä montaa ole.
- Anonyymi
Hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Sanoisin, että olet unelmieni nainen, sillä ehdolla, että hän kuitenkin olisi minulle uskollinen. Silloin suhteessa olisi hyödyt ilman haittoja. Nainen voisi heti tulla testaamaan miltä se läheisyys / s*ksi tuntuisi.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään hyötyjä ilman riskejä haitoista.
- Anonyymi
Ja nyt kaikki tahtoo sut koska käytät vain hyväksi antamatta mitää.
Opettele antamaan ensin ,sit vasta rikkoon ihmisiä kiitos!
- Anonyymi
Whatever you say, darling...
- Anonyymi
Tossu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossu
Ite oot
- Anonyymi
Tykkäisin🥰
🧢
😎 - Anonyymi
Toteaisin, että noita hän saa varmaan muualtakin ja jättäisin asian siihen.
- Anonyymi
En oikein tiedä
- Anonyymi
Vai seurusteluun,,sehän on teinien juttuja.
- Anonyymi
Joo, teinit on fiksumpia tässäkin asiassa toisin kuin muuan höperöparisko jonka tiedän...
- Anonyymi
Tottakai kelpaa hyvää yötä.
- Anonyymi
Sitä se nimenomaan on.
- Anonyymi
Tule tyttö kyytiin
- Anonyymi
Onko sulla karamellia hanskalokerossa?
- Anonyymi
Muista ettet ota ketään psyykkisesti oireilevaa etupenkille, voi käydä vielä hullusti 🫢
- Anonyymi
Se kävisi minulle oikein hyvin.
- Anonyymi
Tavataan seikkailun merkeissä. Hieno kesä jatkuu
- Anonyymi
Tulen
- Anonyymi
Eikös tuo yhdessä olo liitettynä tuohon kaikkeen muuhun ole oikeastaan sitä seurustelua 😁
- Anonyymi
Shhh, ei kerrota sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shhh, ei kerrota sille.
Noloa. Sivusta naiselta
- Anonyymi
Whatever you say, honey.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shhh, ei kerrota sille.
😂😂 Seurustelisin mun naisen kanssa oikein mielelläni 👩❤️💋👩🤗
- Anonyymi
Otan kyytiin ja siitä se lähtee hani
- Anonyymi
Nyt meni suuttimetkin tukkoon
- Anonyymi
Sonni Pallinen vapaalla möyrähtelee.
- Anonyymi
Pysy palli omalla tontilla...
- Anonyymi
Hani good night
- Anonyymi
Sanoisin tyst puhut liikaa.
- Anonyymi
Tyst ny hani öitä
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Onpa jotenkin mähmäinen ketju, aloittajaäijä gallupeineen ja muuan kommentoija. Ei mulla muuta näin NAISENA sanottavaa, kuten naista esittävä tykkää alustaa
- Anonyymi
ei kiinnosta🙂.
- Anonyymi
Ihan sama. Haluan.
- Anonyymi
Haluun mut pimeessä takaapäin. m-n
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
ja pussi päähän :D
- Anonyymi
Sehän olisi unelma. En ole missään vaiheessa kuvitellut hänen vievän minua kynttiläillalliselle tms.
- Anonyymi
Polkisin kuin tulpatonta mopoa.
- Anonyymi
Ai kamala 🤭
- Anonyymi
On katsonut liikaa p.rnoa ja käynyt maksullisissa. Vieroittunut normaalista elämästä. Siis luuseri.
- Anonyymi
Kellä täällä on normaali elämä 🤣
- Anonyymi
Sekin käy, aikansa.
- Anonyymi
Niin kävi ja nyt juttumme on jatkunut jo pitkään.
- Anonyymi
Minä ja mieheni tehdään lapsikin vielä tässä parin vuoden säteellä joten ei ihan onnistu mun kanssa nämä.
- Anonyymi
Siis suunnittelet perhettä mutta kaipaat täällä jotain muuta miestä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis suunnittelet perhettä mutta kaipaat täällä jotain muuta miestä??
Ajattele, tämäkin palstaäijän tökerö provo, eli sen monologin täytekommentti voisi olla pakkomielteen kohteeltasi täällä palstan kaipaus_maailmassa. T naiselta
- Anonyymi
Ihan hyvä avaus. Monet on lettu ja letku leväällään vailla viikonloppuristeilyllä sitten kauhistellaan jos joku on vähän suorasukaisempi. Aikamoisia jeesustelijoita suurin osa ihmisistä.
- Anonyymi
Tuppisuuna useammin kuin suupalttina 👏🏻😉 https://youtu.be/rkz-cOSEJws?feature=shared
- Anonyymi
Käyttää sua.
- AnonyymiUUSI
Sulla se riittää omassa päässäsi jollekin naiselle puhellen näitä euron psyykkauksia, et vaikuta kovin tasapainoiselta tämän palstatodellisuuteesi kanssa. Joku vanha piika varmaan 😉
- Anonyymi
Eli ottaa vaan rusinat pullasta?
- Anonyymi
Suurin osa ei tunnu arvostavan sitä, jos joku kertoo mitä haluaa. Eihän ketään voi syyllistää siitä, että ei tunne täysin samoin välttämättä. Toisen harhaanjohtaminen ja hyväksikäyttäminen taas on väärin. Itse arvostaisin tuota, mutta nämä riippuu niin elämäntilanteesta.
- Anonyymi
Olisin valmis mutta niin ei tule tapahtumaan
- Anonyymi
Ei palstalla, ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei palstalla, ei.
Eikä muutenkaan,liian kiellettyä, vaikka itse olisin valmis antautumaan hänelle....
- Anonyymi
Haluan nimenomaan kumppanuutta koska olen koko elämäni ollut niin yksin. Eli ei kiinnosta tämmöiset. Olen mielummin ihan yksin eristäytyneenä ilman mitään tai sitten mieltä lämmittävässä parisuhteessa.
- Anonyymi
Panoseuraa haluat
- AnonyymiUUSI
Sama täällä. Rakkaus on niin iso asia, että jos siihen lähdetään, mennään sitten koko sydämellä. Ennemmin olen yksin kuin lähden mitään kevyitä juttuja harrastamaan.
- Anonyymi
Sanomattakin selvää 😉
- Anonyymi
Minä ajattelen aivan päinvastoin, en halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa ja siksi etsin ikäistäni vanhempaa miestä, jolle myös riittää pelkkä halailu ja silittely!
- Anonyymi
Ikäeroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäeroa
Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi! En voi edes ajatella olevani yhdessä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Aina kun näen mukavan näköisen ikäiseni miehen tekee mieli tutustua häneen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi! En voi edes ajatella olevani yhdessä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Aina kun näen mukavan näköisen ikäiseni miehen tekee mieli tutustua häneen!
Säälittävintä ikinä lukijoilta roikkua niin näissä aloituksissa ylipäätään ja etenkin tässä palstaäijän narratiivissa. Älyllinen epärehellisyys sekä huvittaa, että ärsyttää
- Anonyymi
Kelpaa laatuaikaa mihin vain menee.
- Anonyymi
Hyvältä tuntuu varmat tulot
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Ei tunnu jos mies ei ole sellainen josta en pidä ja jota en edes haluaisi halata! Koen valtavaa tarvetta saada halata 60+ ikäistä miestä, mutta seksiä en enää halua! Pituus on hyvin tärkeä, ei minua kovin paljon pidempi, en ole koskaan ollut viehättynyt itseäni paljon pidemmistä miehistä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu jos mies ei ole sellainen josta en pidä ja jota en edes haluaisi halata! Koen valtavaa tarvetta saada halata 60 ikäistä miestä, mutta seksiä en enää halua! Pituus on hyvin tärkeä, ei minua kovin paljon pidempi, en ole koskaan ollut viehättynyt itseäni paljon pidemmistä miehistä!
Ei yhtään aloitusta sinulta palstasetä ilman tätä pakollista lisäystä. T naiselta
- Anonyymi
Se olisi ihan hyvä ajatus.
Naiselta- Anonyymi
Mutta jos olet minua paljon nuorempi, se ei ole mahdollista koskaan, koska en koe oman lapseni ikäistä halattavaksi. Ikäeroa minuun voi olla vain noin viisi vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos olet minua paljon nuorempi, se ei ole mahdollista koskaan, koska en koe oman lapseni ikäistä halattavaksi. Ikäeroa minuun voi olla vain noin viisi vuotta!
Selvä. Kiitos tiedosta. Edellinen
- Anonyymi
Minulle kelpaa vain palstasuhde ja tuokin olisi jo liikaa.
- Anonyymi
Yhdessäolo on jo jonkinlainen seurustelun muoto seksi seksinä ny ole kun tunteetonta panemista hellyyttä ni si taas tuskin voi edes ol jos ole edes jonkinlaisia tunteita toista kohtaan
- Anonyymi
Että ei riitä minulle.
n-n- AnonyymiUUSI
Ei riittäisi minullekaan. Haluaisin sut kokonaan jos oisit just hän 👩❤️💋👩
- Anonyymi
Sanoisin sille miehelle että menköön nussimaan sitä vaimoaan kun on sen kerran vihillekin vienyt.
- Anonyymi
Voihan se sitä nussiakin. Mitä se tähän liittyy?
- Anonyymi
Juuri noin! En halua tutustua yhteenkään naimisissa olevaan koskaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sitten tällainen vaimoke tai tarkemmin kuvitteletko itsellesi sellaisen kun olet aina niin nohevana kommentoimassa juurikin tämän tyylilajin provoihin palstaäijältä? T naiselta ihan uteliaisuudesta, että mihin tämä fantasma perustuu. Erikoinen ilmiö mihin kiinnittänyt huamion
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että harrastakoon aloituksessa mainittuja vain sen akkansa kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sanoisin että pysy kaukana!
- AnonyymiUUSI
Eräs mies väitti, että "Enhän minä edes osaa seurustella". Nyt ei puhuta enää teinistä vaan parikymppisestä lähes kolmekymppisestä miehestä. (Olihan omilla vanhemmillani jo kolme mukulaa samanikäisenä elätettävänä!)
Seksi ja läheisyys kelpasi. Hän teki omia reissujaan ja kävi yhden naisen valmistujaisissakin. Meillä oli nahinaa. Hän suuttui kerran, osoitti mieltään ja ei vaivautunut vastaamaan puhelimeen. Seksi ei enää tuntunut kivalta, että hänestä tuli dominoiva. Hän alkoi arvostelemaan. Hivuttauduin hiljalleen irti. Hän lähetti aika ajoin viestejä ja kysyi kuulumisia. Meidän piti tavata. Lopulta minun oli pakko laittaa poikki. - AnonyymiUUSI
Eikös se tuosta ala? Rakkaustarina.
- AnonyymiUUSI
Yäk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Ite oot.
- AnonyymiUUSI
Olen hänelle sanonut kaikki tai ei mitään. Nyt on se ei mitään menossa.
- AnonyymiUUSI
Niin että kaikki muu kelpaa mutta ei sitoutuminen... koska haluaa ilmeisesti olla vapaana kun se "oikea" tulee vastaan. Sanoisin kiitos ja ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Aika kehnona saa itseään pitää, jos tuollainen väliaikalelun paikka kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Aika kehnona saa itseään pitää, jos tuollainen väliaikalelun paikka kelpaa.
Voihan se olla vaikka loppuelämäni " lelu".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi on terve kun se leikkii mutta sairas kun ei lopeta - aikuisten versio jo olemassa olleesta sanonnasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa sitä kyllä kutsutaan parisuhteeksi. Ei ole parisuhdematskua, jos ei kerran ole seurustelumatskuakaan.
- AnonyymiUUSI
Pitäisi kyllä tuntea tyyppi todella hyvin että tuohon alkais. Tietyssä tilanteessa sopisi itselleni mainiosti, jos molemmat on avoimia ja samat tarpeet. Muussa tapauksessa epäilisin että häpeää kulkea kanssani tai on jotain mielen kieroumia tms. ongelmakäytöstä. Tai perhe toisaalla. En aio olla toinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa väliaikaissuhteelta, johon aletaan kun etsitään vielä sitä kunnon vakituista suhdetta. En alkaisi.
- AnonyymiUUSI
No siis tavallaanhan tilanne on juuri tuo, vaikka ei sitä ole suoraan ääneen sanottukaan.
- AnonyymiUUSI
Mikset halua minua elämään elämää yhdessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset halua minua elämään elämää yhdessä?
En minä edes tunne sinua. En ole kiinnostunut tuntemattomista.
- AnonyymiUUSI
Sanoisin että tänne sieltä! Nyt heti!
- AnonyymiUUSI
meidän alan naisista on moneksi, mutta en olisi valmis ihan siihen mitä joskus tunnuttiin haluavan. kai näiden välillä on välivaihe, kai, mielenkiinnolla odotan mitä tuleva tuo, muutoksien keskellä ja vuosien pyörrettä ja ihan vain elämää, voisi varmaan sanoa vähän kuin elämää kriisiajassa. pidän kuitenkin oman niin sanotun turvasataman, itselle ja, rakkaille. niihin kuulu niitä omia työjuttuja ja se asunto / koti. voihan tulla muutakin, mutta noita asioita tarvitsen. ja hyvä rauhoittaa elämää, ja viedä kestävälle pohjalle. varmasti niitä pyörteitä vielä tulee ja menee, mutta nyt on tutut kuviot tuovat itselle hyvää oloa, ja mielenkiinto pysty niissä aina vaan. mutta toki, mukava tavata uusia ihmisiä, ystävinä ja ehkä joskus sitä rakastuu.
- AnonyymiUUSI
No enpä tiedä palstaäijä ja muut yhtä viisaat. Ehkä kysyisin että eikö yhtään leikitä kotia
- AnonyymiUUSI
Me voitas sopia, että hän voi ÄIJÄNÄ tulla joka kuukauden 3:s sunnuntai aamulla kello 6.23.57.
Hänen pitää poistua kello 21.53.36, koska alkaa YÖ-RAUHA ja pitää alkaa nukkumaan. - AnonyymiUUSI
Hän on sanonut jo, että ei voi seurustella, koska on varattu.
- AnonyymiUUSI
Miten siis suhtaudut siihen?
- AnonyymiUUSI
Minä olen nuorena ollut tuollainen vänkyrä. On ollut niin paljon biletystä ja työtä. En myöskään osannut sitoutua.
- AnonyymiUUSI
Kävisi se mulle, jos tilanne vaatisi sitä ja toinen sen verran sitoutumiskammoinen. Kyllähän siinä sitten näkee voiko mitään todellista koskaan olla.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642