Sille ei voi enää mitään

Anonyymi-ap

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.

73

2259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole huomannut, että olen jo luovuttanut. Sulle luulisi riittävän yksi... Kerrallaan.

• Anonyymi

Epäreilua. Jos olisi häneltä.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäreilua. Jos olisi häneltä.
        Sivusta.

Miten niin epäreilua? Mua kohtaan sen sijaan oltiin hlvtin epäreiluja.

• Anonyymi

Kyllä mä uskallan! Tarvin vaan uuden mahdollisuuden ja uudet silmälasit.

• Anonyymi

Miksi toimisi jos ei viimeksikään...🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi toimisi jos ei viimeksikään...🧐

Siksi koska jos en mä, niin sitten sä! 🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska jos en mä, niin sitten sä! 🫵

Ei se ei mene enää noin, valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ei mene enää noin, valitettavasti.

Selvä. Niin vähän arvelinkin. Vaikka en ole vieläkään aivan varma, älä naura mulle.

• Anonyymi

Luovutusvoittoa ei tunnusteta. Rakkaudessa taistellaan viimeiseen mieheen asti

• Anonyymi

Hän ei kyllä taistellut tai taistele. Ei mulla muuta asiaa.

• Anonyymi

En todellakaan tee jos palstalla yrität selvittää ja käytät l-sanaa. Kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Luotan sitten tuohon mitä sanoit! Bye🫡

• Anonyymi

Mitä sanaa?
        -sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sanaa?
        -sivusta.

Luovuttaa sanaa

• Anonyymi

En minä miksikään tunteettoman numeroksi ala. Sitähän sä teet. Miksi muuttuisit. Katkeruus ja kosto on niin syvällä.

• Anonyymi

Ei todellakaan kulta luovuteta. ❤️ avataan lukot yhdessä. Nähdään pian mies?

• Anonyymi

Hyvä on kunnioitan päätöstäsi että lopetetaan tämä juttu... Olet oikeassa en uskalla tehdä enää mitään. En enää katsele jne. Niin sinäkin unohdat helpommin. Osasinkin jo odottaa tätä ja olen vaistonnut muutaman päivän ajan jotain tämän suuntaista. Minulla ei jäänyt mitään hampaan koloon kaikki on ok. Hyvää yötä lopetan myös tänne kirjoittelun.

• Anonyymi

Selvä 😂

• Anonyymi

Mitä jos mitään juttua ei oke koskaan ollutkaan? Jos kuvittelet vaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ei varmaan ole ollutkaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri noin, ettei mitään juttua koskaan ollutkaan! Joku vaan luuli niin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sinä itse kelaat ”hieman” liikaa jostain syystä näitä palstaäijän monologeja? Miksi muuten teet niin,’? Sivusta ulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ei varmaan ole ollutkaan mitään.

Mistä näitä palstaäijän humpuukidialogien tulkitsijoita ja tulkitsijoiden komppaajia riittää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä näitä palstaäijän humpuukidialogien tulkitsijoita ja tulkitsijoiden komppaajia riittää?

Joku maksaa näistäkin. Rahaa on!

• Anonyymi

Tavalla tai toisella päästävä pois täältä

• Anonyymi

Eipä mikään muuttunut sen jälkeenkään. Hienoa toimintas kaiken kaikkiaan 💪

• Anonyymi

Millaisia tunteita sinulla esim on että voi heitellä tuosta vaan luovuttamisesta ym? En itse ainakaan miehenä voisi yhtäkkiä vaan lopettaa tunteita toista kohtaan, toki ei ole haluakaan.

• Anonyymi

Tunteita voi olla, ei se tietenkään poista niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten arvostat niitä tunteita…en ymmärrä luovuttamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luovutat etkä tee mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luovutat etkä tee mitään?

En jaksa naisena ottaa ohjia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten arvostat niitä tunteita…en ymmärrä luovuttamista.

Niin ja ei kannata triggeröityä täällä "mukamas" oletetun kanssa.
        Sivusta, ehkäpä sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa naisena ottaa ohjia

kuuluu patjan ominaisuuksiin

• Anonyymi

Kyllä se laadukas suhde alkaa jo alkupäässä: teen eleen, sinä vastaat, saan siitä rohkeutta. Niin alkaa hyvän kierre. Sen on pakko olla kaksisuuntainen tapahtuma, muutenhan saisin vain syliini passiivisen lihanuken.

• Anonyymi

Ja ei se superpassiivisuus ole mitenkään naisellista. Se on kylmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei se superpassiivisuus ole mitenkään naisellista. Se on kylmää.

Mitä jos se superpassiivusuus tarkoittaa vaan, että naista ei kiinnosta? Ehkä hän olisi lämmin, jos olisi tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos se superpassiivusuus tarkoittaa vaan, että naista ei kiinnosta? Ehkä hän olisi lämmin, jos olisi tunteita.

Niin tai liikaa osallistujia mm.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on silloin kun naista ei kiinnosta ollenkaan!

• Anonyymi

Mitä sinä oikein kuvittelet itsestäsi. Olen antanut ymmärtää etten tunteettoman jak orasian kanssa ala suhteeseen. Tilanne voisi olla toinen jos olisit uskaltanut edes somessa keskustella. Teit toisin.

• Anonyymi

Hän ei ole vastannut somessa niin tämän perusteella on tunteeton jak orasia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole vastannut somessa niin tämän perusteella on tunteeton jak orasia?

No sellaista se toiminta oli.

• Anonyymi

Jos olisikin ollut suoraa, rehellistä, avointa, luottamusta herättävää, loogista ja todellista halua tavata alusta alkaen, olisimme ollut yhdessä jo kauan. Sensijaan ihme kuvioita ja ylimääräisiä ihmisiä pilvin pimein joka käänteessä.

• Anonyymi

Eikös tuollaisilla ihmisillä ole juuri se tarkoitus siinä toiminnassa ettei siitä todellisuudessa voisi tulla mitään. Se epämääräinen tilanne tarjoaa kaiken mitä hän tarvitsee ja siksi siihen jäädään pyörimään ympyrää eikä anneta asioiden kehittyä siitä pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuollaisilla ihmisillä ole juuri se tarkoitus siinä toiminnassa ettei siitä todellisuudessa voisi tulla mitään. Se epämääräinen tilanne tarjoaa kaiken mitä hän tarvitsee ja siksi siihen jäädään pyörimään ympyrää eikä anneta asioiden kehittyä siitä pidemmälle.

Kyllä tuossa voi olla perää. Yleensä kilttejä, rehellisiä, luotettavia, anteliaita, inhimillisiä ihmisiä käytetään hyväksi ja vielä hyväksikäytön jälkeen he luottavat ihmisiin. Tosin nuo ominaisuudet liittyvät luonteeseen ja se ei ole heiltä pois jos muut pettävät luottamuksen ja toimivat väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuossa voi olla perää. Yleensä kilttejä, rehellisiä, luotettavia, anteliaita, inhimillisiä ihmisiä käytetään hyväksi ja vielä hyväksikäytön jälkeen he luottavat ihmisiin. Tosin nuo ominaisuudet liittyvät luonteeseen ja se ei ole heiltä pois jos muut pettävät luottamuksen ja toimivat väärin.

Jos kuvailet itseäsi noin, miksi toimit toisin? Täyspaska johon ihastuin. Hävettää oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kuvailet itseäsi noin, miksi toimit toisin? Täyspaska johon ihastuin. Hävettää oikein.

No ehkä en ole hän. Minä en varmasti huijaa ketään jos minua ei huijata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en luota helposti ihmisiin ja siksi en koskaan sanonut mitään tietylle henkilölle, eikä minulla ole mitään hyvää sanottavaa hänelle! Hän todennäköisesti luuli että hänen komeutensa tekee tehtävänsä, mutta koska kyseessä oli vanhempi erityispiirteinen nainen, komeus ei silloin merkitse mitään! Luonne ja se että ihminen on samaa ikäluokkaa olivat koko ajan se mitä vanhempi nainen arvosti!

• Anonyymi

😢😭😭😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en luota helposti ihmisiin ja siksi en koskaan sanonut mitään tietylle henkilölle, eikä minulla ole mitään hyvää sanottavaa hänelle! Hän todennäköisesti luuli että hänen komeutensa tekee tehtävänsä, mutta koska kyseessä oli vanhempi erityispiirteinen nainen, komeus ei silloin merkitse mitään! Luonne ja se että ihminen on samaa ikäluokkaa olivat koko ajan se mitä vanhempi nainen arvosti!

Pystytkö määrittelemään luonteen muutaman sanan perusteella. Mikään ei ole harhaanjohtavampaa kun yrittää analysoida ihmistä sanomisten perusteella. Sen kautta voidaan hahmottaa mm. luovuutta, mutta ei ikinä päästä lähelle ihmisten sisintä, samalla tavalla kuin esim. katsomalla suoraan silmiin lähietäisyydellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä +60v voit mennä jatkamaan projektiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😢😭😭😢

Ovatko aitoja kyyneleitä.

• Anonyymi

Sen sijaan että olisit vastannut viestiin, hait pari vuotta pelkkää pa noseuraa.
      Kuka tuollaista kaipaa muuksi kuin p anoseuraksi.

• Anonyymi

Öö kenelläköhän on vaikeuksia vastata viesteihin?

• Anonyymi

🔓🔑🤏😊

• Anonyymi

🔨🧨 🤔

• Anonyymi

Kirjoitit "Tuskin uskallat enää mitää tehdä."

Viittaako tämä siihen että hän on lähestynyt aiemmin sinua? Miten se meni pieleen, jos näin kävi?

• Anonyymi

Varmaan nolottaa olla tuollainen. Uskon sen.

• Anonyymi

Ei multa. Hän ei koskaan tehnyt mitään. Ainoastaan minä tein.
      Naiselta

• Anonyymi

Mitä sinä olet tehnyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä olet tehnyt?

Hän kyllä tietää, muille se ei kuulu😌

• Anonyymi

Kyllä jos olet hän, joka olisi halunnut tutustua itseään paljon vanhempaan henkilöön! Vanhempi henkilö ei koskaan halunnut tutustua itseään paljon nuorempaan henkilöön!

• Anonyymi

Uskon että tässäkin olisi auttanut yksi sovittu tapaaminen ja se olisi ollut siinä, ei lukuisia kevyitä yrityksiä, joista ei saanut selvää niiden tarkoituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon että tässäkin olisi auttanut yksi sovittu tapaaminen ja se olisi ollut siinä, ei lukuisia kevyitä yrityksiä, joista ei saanut selvää niiden tarkoituksesta.

Miksi vastaat tuolle trollille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat tuolle trollille?

Olkoot trolli, kolli tai vaikka olli, mutta sopii yleisohjeeksi kaikille, ilmoittakaa selkeästi omat halunne ja toiveenne. Vaikka olisi ajatustenlukija, ei sen perusteella voi tehdä tosielämän toimenpiteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - tuo vastaaja on se ”projekti trolli” . Toistelee aina tota samaa vuodesta toiseen.
        Minä olen ensikohtaamisesta lähtien ollut valmis tutustumaan syvemmin ja olen edelleen. Koen että näiden kahden vuoden aikana tunteemme ovat syventyneet ja vaikka turbulenssiakin on ollut on silti taustalla vallinnut jokin syvempi vakaampi yhteys jota on vaikea selittää. Olen sitä mieltä että tässä on paljon potentiaalia mutta ihan tälläisenään tämä ei toimi sillä tunteet ovat syviä. Ehdottomasti olen sitä mieltä, että meidän tulisi keskustella ihan kunnolla ja miettiä että miten saataisiin tämä toimimaan. Win-win löytyy varmasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - tuo vastaaja on se ”projekti trolli” . Toistelee aina tota samaa vuodesta toiseen.
        Minä olen ensikohtaamisesta lähtien ollut valmis tutustumaan syvemmin ja olen edelleen. Koen että näiden kahden vuoden aikana tunteemme ovat syventyneet ja vaikka turbulenssiakin on ollut on silti taustalla vallinnut jokin syvempi vakaampi yhteys jota on vaikea selittää. Olen sitä mieltä että tässä on paljon potentiaalia mutta ihan tälläisenään tämä ei toimi sillä tunteet ovat syviä. Ehdottomasti olen sitä mieltä, että meidän tulisi keskustella ihan kunnolla ja miettiä että miten saataisiin tämä toimimaan. Win-win löytyy varmasti!

Kyllä keskustelemalla asiat selviää yleensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi auttanut, koska vanhempi henkilö ei ole koskaan halunnut tutustua yhteenkään oman lapsen ikäiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä keskustelemalla asiat selviää yleensä.

Ei ole mitään selvitettävää oman lapseni ikäisen kanssa! Eikä tule koskaan olemaan! Muista että menetin itselleni hyvin tärkeän vakituisen työpaikan ja sen takia myös työkykyni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään selvitettävää oman lapseni ikäisen kanssa! Eikä tule koskaan olemaan! Muista että menetin itselleni hyvin tärkeän vakituisen työpaikan ja sen takia myös työkykyni!

OhOhi!

• Anonyymi

Uskallan ainakin tykätä. Hänestä.

• Anonyymi

Ei mitään käsitystä siitä kenelle tämä on.

• Anonyymi
      UUSI

Sinun kaltaisiasi sattuu kohdalle vain kerran, ja kaltaiseni taas elävät useimmiten mieluummin varovaisesti. Jälkimakusi, oppituntisi ja oman särkyneen sydämeni sirpaleet ovat nyt katkera todellisuuteni. Haluaisin pyytää olemaan unohtamatta. Mutta myös molempien jatkavan eteenpäin. Onko tämä ainoa oikea asia toivoa, jos meistä ei kerran ole olemaan yhdessä. Tunteemme ovat voimakkaita, mutta ehkä eivät tarpeeksi, jotta tuntisimme olomme yhä läheisemmiksi ja ylittämään itsensä. Jos en ole sinun etkä sinä ole minun, mitä me sitten olemme toisillemme. Toivon, että molemmat löytäisimme sen mitä kohtalo suunnitellut varallemme.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus kohtaloa väsyttää, ehkä se pysähtyy, nukkuu hetken jossain huopalahden aseman hiekotuslaatikossa ja jatkaa sen jälkeen matkaa, hitaasti, mutta varmasti kohti suurta unelmaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3298
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2659
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2259
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2191
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2163
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1937
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1914
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1909
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1642
    Aihe