Ehkä se on parempi näin kuitenkin.
Ehkä jotain uutta löytyy.
Uskon ja toivon että olet onnellinen.
Sinussa on kaikki mitä tarvitaan tekemään toinen onnelliseksi.
Harmi jos ei enään nähdä
63
2944
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Tällaset viestit täällä ovat vahingollisia, kun ei mitään selitetä kenelle on tarkoittettu. Tulee täysin tahattomia väärinymmärryksiä. Voisi kirjoittaja vähän ajatella sitäkin. Vai onko vaan tarkoitus sotkea ihmisten elämää entisestäänkin?
- Anonyymi
Otahan iso mies vastuu itestäs vaan kuule äläkä ulkoista elämääs anonyymin trollipalstan varaan. Ja nosta housus
- Anonyymi
Tällaiset epämääräiset viestit ovat kuin bensaa palstajuorujen liekkeihin. Kun ei kerrota kenelle ne on osoitettu, ne voivat sotkea välejä – ja välillä tuntuu, että juuri se onkin tarkoitus. Jos haluaa oikeasti viestiä jollekulle, sen voi tehdä yksityisesti. Julkisella palstalla tällainen näyttää lähinnä draamanhaulta.
- Anonyymi
Taksimies tulee jos minä en.
- Anonyymi
Minkä vuodon tila-autolla?
- Anonyymi
Höpönlöpöt sivusta. …vai tarkoititkohan että alat tulla useammin ettei muilla olisi mahiksia? Toimii varmasti.
- Anonyymi
Hih.
- Anonyymi
Kenelle harmittelet?
- Anonyymi
Kyllä me rakas mies tullaan vielä näkemään ❤️
- Anonyymi
Älä usko satuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko satuja
Etköhän se sinä ole se joka uskoo näiden palstaäijän hömpänpömppäkommenttien kautta kuvaan mikä ei vastaa todellisuutta
- Anonyymi
Olen hieman kiireinen elokuun. Soittele ja tekstaa vastaan kun ehdin pus.
- Anonyymi
Hieman kiireinen mutta ehdit palstalle.
Aika hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman kiireinen mutta ehdit palstalle.
Aika hyvä.Tästäkin palstaäijän täytekommentista aloitukseensa tuli paha mieli. Otahan iisisti sotilas
- Anonyymi
on "muuta tekemistä" kuukauden ajan... sitten on taas vapaa
- Anonyymi
Kiitos jo etukäteen...
- Anonyymi
Toivon mies ettei enää ikinä nähdä.
- Anonyymi
Toivot että tulet sokeaksi? Toivotaan että toiveesi toteutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivot että tulet sokeaksi? Toivotaan että toiveesi toteutuu.
Kuinka mitään tollasta voi toiselle toivoa? Häpeä nyt hei vähän
- Anonyymi
Toivon, että hoidat mun kanssa itse omat asiasi, vaikka sun kaverikin käy etäterapiaan. Ehkä sait haluamiasi vastauksia, aika pintapuolisesti vaan ja voi olla, että avautuisin sulle joskus paremmin. Yritä murtaa psyykeni jotenkin vähemmän ilkeästi. Voisitpa viedä mut johonkin reissuun, jossa voitais jutella vapaasti. Vois aloittaa vaikka jostakin luonnonsuojelualueen päiväreitistä tms.
- Anonyymi
Kamala viesti jollekin
- Anonyymi
Mies tahdon nähdä sinua. Milloin sopii? ❤️
- Anonyymi
Pieni mutta. Kuka hän on?
- Anonyymi
Vaikka huomenna... sen kun tulet pihaan..
mies
- Anonyymi
Multa tuli
- Anonyymi
Kiitos tuosta merkityksellisestä tiedosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tuosta merkityksellisestä tiedosta.
Tämä taitaa purkaa täällä turhautumia ja asennoitua näihin palstaäijän avauksiin väkinäisesti ns main characterotteella
- Anonyymi
"Ehkä jotain uutta löytyy", vitsin heitit. Minä en sinua kohtaa jos et ota kontaktia. Kierrän kaukaa. Sorry.
- Anonyymi
Uskotko kiusauksiin. Minä uskon. Hän oli minulle sellainen.
- Anonyymi
Mulle kanssa. Lisään ei mitään pahaa ettei jotain hyvääkin! No regrets 🤍🪽💔🥲
- Anonyymi
Jos janssonin kiusauksessa on anjovista niin kinkkukiusauksessa on mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos janssonin kiusauksessa on anjovista niin kinkkukiusauksessa on mitä
Yäk. Et ole hyvä ihminen
- Anonyymi
Minua ei harmita ollenkaan jos en enää koskaan näe tiettyä häirikköä, vaan päinvastoin! En ole koskaan halunnut tutustua häneen!
- Anonyymi
.Älä jankuta koko ajan uskon sen nyt
- Anonyymi
On se kotosampi. Kiitos.
- Anonyymi
Elä sä elämääs ja Unohda.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa peiliin pienen hetken verran mistä saattaisi johtua?
- Anonyymi
Kumpa se nainen vaan omisi minut ja pitäisi loppuelämän hyvänään. En haluaisi enää elää tässä ahdistuneisuudessa ja murheessa. En vain tiedä mitä tekisin päästäkseni hänen luo. Kaikki kynnykset tuntuu liian korkeilta. Olen jotenkin niin heikko.
- Anonyymi
Mikä sua ahdistaa/murehduttaa? Miksi et pääse toisen luo, onko se vain uskalluksesta kiinni vai onko esteet aitoja?
- Anonyymi
Löysin 50€ yhden pusakan rintataskusta. Luulen sen olevan mun.
- Anonyymi
Si teidän jenKillä on tilipäivä? Älkää tuhlatko kaikkea kerralla
- Anonyymi
Takki ei kyllä ollut sinun, mutta raha ilmeisesti oli.
- Anonyymi
Joo on se palstaäijä harmi jos/kun sinun kaikkea hyvää, minuun sattuu liikaa siksi en voi jne -önnönnöö aloituksia ei nähdä jatkossa enääN. T naiselta eläytykää ku vielä voitte👍
- Anonyymi
Yksin on hyvä olla.
- Anonyymi
Joo paitsi kavereita on aina hyvä olla.
- Anonyymi
Ei se saa päättyä näin.
Tämä päättyy meihin ❤️- Anonyymi
Ei pääty meihin L-mies. Jonkun muun kanssa haluan olla.
- Anonyymi
Jos totta puhutaan, olen aivan hämmentynyt jos tämä nainen on minuun rakastunut.
- Anonyymi
Toivotaan että on. Se olisi mukava hämmennys varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että on. Se olisi mukava hämmennys varmasti.
Mukavaa olisi joo, saada sellainen tieto. Mutta miksi, sitä olen nieleskellyt pitkään, varmaan jo liian pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa olisi joo, saada sellainen tieto. Mutta miksi, sitä olen nieleskellyt pitkään, varmaan jo liian pitkään.
Oliko ensikohtaaminen viime syksynä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ensikohtaaminen viime syksynä?
En minä kyllä muista, lähes naapurista kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on, usko pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin kaivattu lähes naapuri, sama talo🤗
- Anonyymi
Ei ole parempi vaan huonompi. Mutta kunnioitan toki jos se on sinulle parasta. Kuin hänelle.
- Anonyymi
Miten voit kuvitella että joku muu kuin sinä olisi parasta?
Eihän mikään ole sen parempaa kuin olla sen kanssa kenestä välittää.
- Anonyymi
Minulla hieman samanlainen tilanne ja ajatukset, tosin mielestäni olisin ollut se oikea hänelle, eikä joku toinen.
mies - Anonyymi
Se kirjoitetaan enää.
Ja eipä pelotella rakastavia (tai noiduttuja.) - Anonyymi
Olisitteko voineet vain puhua asiat suoriksi. Usein se auttaa.
- Anonyymi
Olisitte voinu pussailla enemmän!
Puhuminen on yliarvostettua.
- Anonyymi
Lopeta lässytys.
- Anonyymi
Kaikki kaipaus mitä on ollut on totta. Ihmisen sairautta vain. Tehdään siitäkin loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on483930Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä323437Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161857Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w451504Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod2501466Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul181361Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä1951204Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih791199- 981133
- 48984