Töihin muka hukutaa kuitenkin lähes puoli vuotta

sulle.mulle.hyvä.veli

Selväähän on, että hätä on saada sampo terho perussuomalaisten puheen johtajaksi, ja pöngittääkseen tätä hallitus keksi, miten "nyt pitää liikoja töitä jakaa uudelle ministerille", nimitti tyypin ministeriksi. Muut kaksi porvaripuoluetta täytyi korvauksena saada omat " Lohdutudministerinsä", hällä väli, että verohvtin raskaasti kuormitetut veronmaksajat "sisäpiirisopimuksen" taas maksaavat.

Toivottavasti Halla-ahosta tulee puheenjohtaja eikä "pikku-soinista".

Kuolleena syntynyttä on työttömien nöyryyttäminen, voiko typerämmäksi enää "neronpäätökset" mennä? Nyt vaan joka ainoa työtön huippuhommia hakemaan, riitti "rahkeet" tai ei, pääasiahan on, että hakee, eikö niin? Samalla voi nostaa kela.rahat työhaastatteluun johonkin perä-pohjolaan, koska ei itsellä ole varaa kalliisiin matkalippuihin, saahan ilmaisen lomamatkan ympäri Suomea.

Eduskunta puoliksi turhat avustelijat ja kaikenlainen puuhastelusakki ulos.

Maa on jo täysin menetetty.

3

222

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KovallaVastattava

Ensinnäkin nyt kansan pitää saada tietoonsa mitä tämä mahantunkeutujien miehittäjien elatus ja ylläpito tulee maksamaan veronmaksajille? Kaikenlainen salailu terroristien hyysäämiskuluista on tärkeää ilmoittaa kansalle että tiedämme mihin rahamme oikeasti menevät?
      Jos työtätekevä kansa haluaa sillä on valtaa kun pysäytetään koko maa yleislakolla niin eiköhän nämä päättäjä limanuljaskot ala ilmoitella sitä mihin verorahat menevät?

• Rajatarkastukset

Terroristien hyysäämiselle on tultava loppu ja rajoille tiukat tarkastukset ettei laittomasti tulijoita päästetä maahamme.

• MaammeOnHölmölä

Laittomasti maassamme olevia terroristeja on teillätietymättömillä lähes 5000 miestä ja nuo laittomasti oleskelevat terroristit tekevät tihutöitään ympäri Suomea.
      Milloin päättäjillä alkaa kaalissa säteillä että rikollisia vilisee ympärillä tuhansittain ja vankilatkin on jo ylikansaitettuja kun rikollisuus lisääntyy kiihtyvästi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2381
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      49
      847
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      814
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      224
      661
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      569
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      558
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      64
      550
    9. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      44
      544
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      44
      537
    Aihe