Puhtaita kuin pulmuset:
Cheekin, Elastisen, Uniikin ja Armanin lisäksi Sisäpiiriin kuuluvat muun muassa mallinakin tunnettu luova johtaja Joonas Wörlin, personal trainer ja Miss Suomi Shirly Karvisen exä Lauri Taats, julkkisportsari ja kirjailija-toimittaja Teemu ”Pastori” Potapoff ja radiojuontaja Jussi Ridanpää. Jäseniä ovat lisäksi viihdetoimittaja Olli Martela, Dj Slim Kim eli Kim Troy, pokeriammattilainen Jens Kyllönen sekä räppärit Spekti eli Samuli Huhtala ja Brädi eli Kari Härkönen.
Sisäpiiripyörii
5
1832
Vastaukset
- oikeat_vastaukset
Samanmielisiltä saa "oikeat" vastaukset ja voi jatkaa viherkuplassa elämistä
- perusjamppa2
Kuinka monta persua tossa joukossa mahtaa olla ja suvakkivihervassareita.
- pressiklubissakin
Pressiklubissakin: sosiaalidemokratiaa vai kyllä
Minkäänlaista kritiikkiä on turha odottaa niin mikä näiden ohjelmien tarkoitus oikeasti on ei ainakaan objektiivisuus vain pelkkää vaalimainontaa - äitykkä
Ei voi kun sääliä tällaisia jannuja, jotka ovat olevinaan naisten yläpuolella.Minkälaiset äidit ja isät on nämä sällit kasvattaneet,vai eikö ole ollut vanhempia saatavilla?Cheek, Ela ym. säälittäviä olette!
- ree_taard
Cheekin ylimielinen nenä pystyssä -ilme sekä elastisen jonkun sanoin vajakkihymy on iljettäneet mua aina. Vanha sanonta: Älä koskaan luota koko ajan hymyilevään ihmiseen! Pätee taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835