Pitäisikö seurata timanttipolkua vai jotakin muuta polkua ? Minusta me voisimme hyvinkin irrottautua jutusta ja jatkaa jo aloitettua menetelmää suuren sinetin saavuttaaksemme tai sitten sinun polkusi olkoon molempien polku. Emme me lopullisesti ole erimielisiä, vaikka polut olisivatkin erilaisia. Mutta edellytys päämäärien saavuttamiselle on se, että jatkamme polkujamme yhdessä siten kuin tarkoitettu on. Suurta rakkautta on kummankin myötätunnossa ja siis saavutamme kaiken, mitä tavoittelemmekin.
Timanttipolku vai muu ?
4
297
Vastaukset
- kerrolisää
Mitä tarkoittaa timanttipolku? Mitä ne muut vaihtoehdot ovat?
- DorjeDorje
Timanttipolku on buddhalaisuuden harjoittamisen eräs menetelmä. Muut vaihtoehdot ovat teosofian tai buddhalaisuuden eri menetelmiä.
- kerrolisää
DorjeDorje kirjoitti:
Timanttipolku on buddhalaisuuden harjoittamisen eräs menetelmä. Muut vaihtoehdot ovat teosofian tai buddhalaisuuden eri menetelmiä.
Eli oletko ihmissuhteessa tuollaisessa tilanteessa, että mietit mitä polkua jatkaa? Jatkaisitte?
Jollakin niin kutsutulla "sisäisellä tiellä" tässä vaellan, mutta aika muukalaisena. Ihmiset ovat harvenneet - tai niin, ettei ole olemassa yhtä erityistä, kaikki ovat kaikki tai kukaan ei mitään.
Joskus hiertävä orpous valtaa mielen ja sitä miettii, voisiko tällaisella tiellä vaeltaa jonkun kanssa, joka olisi kumppani, puoliso eikä vain tätä muukalaisuutta, hiljaista vaikenemista ja sopeutumista, kun maailma on niin äänekkään rujo....
- stupaboy
Kuljen tyynesti omalla polullani. Perheeni hyväksyy harjoitukseni ja valintani. Rakkauteni ja yhteyteni maailmaan syvenee aikamoista vauhtia. Olen ollut jo pitkään matkalla jonkinlaiseen satorivalppauteen, tai siltä ainakin on tuntunut...
En voi suositella sinulle sellaista, minkä löydät väistämättä itse, rakas ihminen.
_ _ _
A thunderclap under the clear blue sky
All beings on earth open their eyes;
Everything under heaven bows together;
Mount Sumeru leaps up and dances
-Wumen Huikai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993