Olenko rasisti?

Pippurainen

Ihmisiä on erivärisiä, aivan valkoisia ja pikimustia. Näiden älykkyysosamäärät myös poikkeavat merkittävästi toisistaan useiden kansainvälisten tutkimusten mukaan.

Näitä ilmiselviä asioita ei kuitenkaan saisi sanoa. Yhteiskuntamme on jopa keksinyt näille toteamuksille sanan vihapuhe jota yritetään kriminalisoida vaikka laki ei sitä tee.

Ilmoittaudun nyt rasistiksi, vihapuhujaksi ja yllytän vihaan tyhmiä kansanryhmiämme vastaan jotka eivät realiteetteja näe kommarinpunaisten lasiensa läpi.

Olen varmuuden vuoksi vielä sitä mieltä että maatamme mädätetään poliitikkojen toimesta tuomalla maahamme laimoittain umpityhmiä loisia jotka aiheuttavat 3 000 000 000 euron vuosittaiset kulut maailman tappiin saakka.

Nettipoliisiarmeijamme paikallisaa minut helposti koska kirjoitan tätä kiinteältä kotikoneeltani. Varattomana eläkeläisenä minulta ei sakkorahoja saa. Vankeustuomio on hyvin epätodennäköinen mutta lähden Sörkkaan enemmän kuin mielelläni pariksi kuukaudeksi. Siellä riittäisi selkääntaputtelijoita ja kahvin tarjoajia.

6

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hufufi

      uugi buugi minä musta uggo minä 10 ao!

    • osa-rasisti-vai

      Rasisti on se joka vikaa kaikkia muun rotuisia kuin omaa rotua olevia ihmisiä. Minä en siis ole sillä vaimo on aasiasta ja tuttuja työn puolesta Japanista ja Intiasta mutta en siedä nekruja enkä Lähi.Idasta tulevia ollenkaan. Ei voi kukaan siis sanoa että olen rasisti.

    • Rasismi on luonnollista. Ei sen tarvitse välttämättä olla vihaa, mutta jonkin asteinen ennakkoluuloisuus on meissä kaikissa. Huomatkaa, että se ei ole myöskään valkoihoisten yksinoikeus. Myös afrikkalaiset ovat rasisteja valkoisia kohtaan, ja suoraan sanottuna pahimmat rasistit, joita olen koskaan tavannut, ovat olleet arabeja. Rasismilla on kuitenkin haittavaikutuksia yhteiskunnassa, ja niitä on syytä yrittää torjua. Se ei kuitenkaan onnistu kieltämällä tai kiistämällä rasisti. Ensin pitää hyväksyä tosiasiat: kun tunnustamme olevamme rasisteja kaikki, on helpompi tietoisesti yrittää eliminoida niitä haittavaikutuksia.

      • rasismi-kortti

        Paljon suurempi haittavaikutus on se, kun oman maan, kansan ja kulttuurin puolustaminen tulkitaan rasismiksi!


    • Bror-Erik1974-ussr

      En usko että aloittajan kaltainen rasistitonttu ketään kiinnostaa.Olet harmiton höpöttäjä,et
      enempää.

      • kuvasitko_itseäsi

        Taisi tulla freudilainen lipsahdus? ;-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4658
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      133
      4166
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      35
      2735
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      205
      1765
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1327
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1319
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1213
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1182
    Aihe