Onko tämä normaalia ku nyt jonotan ensimmäistä aikaa neurologialle ja 3kk mennyt umpeen aikaa sitte eli hoitotakuu siis ei toimi oys:issa?
Onko täälä muita jotka on jonottanut oysin neurologialle ensimmäistä aikaa yli 3kk?
OYS,,Neurologian poliklinikan jonotusajat?
35
8152
Vastaukset
- fghjhgj
Soita hemmetissä sinne tai muuten saat kyllä ootella vaikka maailman tappiin. Tosin, en minäkään ole postissa sieltä saanut ajanvarauskirjeitä, en tiedä mihin ne on joutuneet. Näin verkkopankin kautta ne ajanvarauskirjeet sähkösessä muodossa. Muuten ois ajat menneet sivu suun ja minä olisin saanut sakkolaskut.
- jonottaja
Omassakannassa näkyy se että lähete on käsitelty ja päätynyt jonoon mutta mitään aikaa ei oo näkyny eikä mitään kirjeitä ole tullut ja eikä myöskään mitään sakkoakaan oo tullut.
Olen yrittänyt soittaa mutta eihän sieltä kukaan vastaa. - IrwinTiesiEttä
kohta varmaan täytyy sovitella köyttäkin kaulaan...
- Julkinensote
Vaikkakin ihan tosi turhauttavaa, niin näyttää olevan ihan normipäivää Oulussa.
Eipä ole neurologia tullut nähtyä melkeen vuoteen kun aina kummasti ajat peruuntuu ties minkä syyn takia.
Puhelinajat kyllä toimii (toistaiseksi), mutta olisi välillä kiva puhua ihan face-to-face sille hoitavalle lääkärille, eikä jauhaa välikäsien kautta puhelimitse. - Emmie-m
Täällä ihan sama tilanne, reilu 3kk jo odotellut aikaa. Kuukausi sitten soittelin ajanvaraukseen ja hoito jonossa olen, mutta ei osattu sanoa koska aika tulee. Tosi turhauttavaa!
- Emmie-m
Onko aikaa vielä tullut? Minulle ei.Pääseeköhän tuonne edes 6 kk sisään?
- Anonyymi
Ei
- jonottaja
No ei oo tullut vielä aikaa ja luin kalevasta että neuropoli ois kesäkuun 15päivästä lähtien heinäkuunloppuun puoliteholla.
- Fidelitas
Mikseivät palkkaa lisä-neurologia? Tärkeä-KEÄ-KEÄ työ kuitenkin-KIN-KIN!
- Emmie-m
No niimpä tietenkin, argh! Todella hidasta toimintaa, olen aikaa odotellut jo kohta 5 kk. Olisi tarvetta kyllä lisälääkäreille...
- jonottaja
No nyt näkyy omastakannasta että mulle ois aika heinäkuun puolessa välissä...Eli kerkiän siis lähes puolivuotta odottaa omaa aikaa.
- jonottaja
No niin ja neurologialle pääsin ja odotin aikaa lähes puolivuotta ja ei ainaskaan eka käynti kyllä kovin vakuuttavalta toiminnalta tuntunut,Seuraava käynti elokuun loppupuolella ja jos toiminta on sama ni se on kyllä viimonen kerta.
- Kritisoinjaaiheesta
Olen alle 40 vee nainen ja sairastunut vakavaan neurologiseen sairauteen vuosi sitten. Minulla on vain huonoja kokemuksia Oys neuropolista. Heitteillä olen ollut, lääkäriä ei näe koskaan tai jos näkee se on joku kandi, joka ei tiedä mitään. Muutama hoitaja on kullanarvoinen mutta yksi hoitaja neuvoi mm. lääkitykseni väärin. Asiat hoidetaan väärässä järjestyksessä, esimerkiksi hoitajan kertoi perusasiat sairaudestani siinä vaiheessa, kun jokainen lukutaitoinen on asioita jo selvitellyt. Tässä vain muutama esimerkki. On se kumma, että hommat eivät suju siellä! Siitä seuraa paljon inhimillistä kärsimystä.
- Anonyymi
Minä näen 3kk välein kylläkin mehiläisessä asiat hoituu
- terete
oys neuron polo hanurista varsinkin karttunen ja rusanen,luulevat olevansa jumalia.
- Anonyymi
Varsinkin Rusanen on tietävinään kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän paras ainakin minua hoitaa hyvin käyn myös hänellä yksityisellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minun asian hoiti erittäin hyvin ja asiantunteva.
- NeuroositontaHoitoa
Pitkät jonot puretaan hietahoidolla....
- Anonyymi
Huonointa hoitoa ikinä Oysin neuron polilla. Ketään ei oikeasti kiinnosta. Perusterveydenhoito hoitaa paremmin, turha mennä hankkimaan pahaa mieltä neurolle.
- Anonyymi
Onkohan kellään tietoa jonotilanteesta? Ensimmäistä aikaa odottelen ja 3kk mennyt jo umpeen kuun alussa.
- Anonyymi
Viivettä on.
Voit jättää soittopyynnön koska tahansa, automaatti kertoo viitteellisen takaisinsoittoajan
- Anonyymi
Onko Rusanen hyvä neurologi? Muita suositteletteko?
- Anonyymi
Minusta hyvä OIKEA neurologi ehdottomasti yksi parhaista! Rusanen siis.
- Anonyymi
Minulla meni 7 kuukautta, että pääsin tutkimuksiin.
- Anonyymi
7 kuukautta meni odotellessa.
- Anonyymi
Nykyään ei pääse edes puhelimella soittamaan eikä takaisinsoittopyyntö onnistu. Palvelu on ruuhkautunut hokee koko ajan. Pitänee mennä paikan päälle. Ihan mahdotonta.
- Anonyymi
Normaalia on tällä hetkellä valitettavasti, siellä on ihan jäätävät jonot. Itse jonotin viime kesäkuusta asti sinne ja nyt huhtikuussa pääsin vasta vastaanotolle.
- Anonyymi
Jonottajilla ei ole mitään ongelmaa.
EU:n jäsenenä suomalaisella on oikeus takuu ajassa päästä kiireettömään hoitoon.
Jos Suomessa ei pääse hoitoon , on oikeus päästä hoitoon muualla EU-maissa, Sveitsissä tai Norjassa. Hoito ei saa maksaa potilaalle enempää kuin omassa julkisessa sairaalassa ja hyvinvointipiirin kuuluu järjestää hoito.
Vastuu on hyvinvointipiirin hallinnolla, joka hoitoa järjestää alueella.
Toinen vaihtoehto on mennä itse näihin maihin hoitoon ja yrittää saada jälkikäteen korvausta. Suosittelen kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa, koska sen hoidon epääminen on virkarikos.- Anonyymi
Kuka lähtee minnekin. Olisi hyvä kuulla kokemuksia?
Ei takuu mitään merkitse 10kk odottanut. Hoitoa tarvii mutta aikoja ei ole.
Varmaan monilla sairaus pahenee, tai jää löytämättä hyvissä ajoin. Jos olet töissä niin hoitoon pääsee nopeammin.
Jos mahdollista niin yksityiselle käymään.
Bisnestä on tullut terveydenhoidon hommista.
- Anonyymi
Ei se takuu toimi missään. Soita sinne.
- Anonyymi
Leikkaukseen pääsin, mutta 7kk meni. Olin sitten lisätyö, näin käytävällä hoitajalta kuulin. Jännä nähdä, jääkö pysyviä vammoja.
- Anonyymi
Ei hoitajan tommoisia tarvitse sinulle sanoa!-Kyllä hän palkan siitä saa.
- Anonyymi
Mitä vammoja siis? Leikkaus miten se meni?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648