Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: 90-luvun musiikki
Suosikkileffat: Komedia, draama, romanttinen, seikkailu
Lempikirjat: Katajamäki - sarja (Anneli Kivelä)
Vapaa-aikanani: Laulan kuorossa, opiskelen, luen, kirjoitan blogia sekä karavaanailen
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Chat, työpaikat, terveys, suhteet...
Katson tv:stä mieluiten: Dokumentit, elokuvat, musiikkiohjelmat, Sohvaperunat
En pidä: Ukkonen, hyönteiset, uskottomuus, yksinäisuus, masennus, ahdistus, työttömyys, rahattomuus
Parhaat matkakohteet: Norja, Saimaa, Lappi,
Parhaat juomat : Kaakao, lonkero, siideri, viinit.
Ruoista parhaat: Pizza, pulled pork ja poronkäristys
Koulutus: Viittomakielen ohjaaja
Ammatti: Opiskelija
Yhdistykset/kerhot: Cassiopeia, Uuden Oulun reumayhdistys, SF-karavaanarit
Siviilisääty: Naimisissa
Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

16

Kommenttia

30

  1. Mikä aiheuttaa paniikkihäiriön?

    Uskokaa tai älkää, mulla se on ukkonen. Menen suoraan sanottuna ihan paniikkiin. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, hikoilen
    Paniikkihäiriö
    6
    112
  2. Kuntoutuspaikan vaihto

    Mulla on tulossa kaksi jaksoa Oulun Edenissä (toinen syyskuussa 2021 ja toinen marraskuussa 2021). Sain tietää, että kok
    Kysy terveydestä
    0
    40
  3. Miten otan asian puheeksi?

    Työskentelen varhaiserityisavustajana päiväkodissa. Lapsen avustamisen lisäksi tehtäviini kuuluvat mm. muiden lasten av
    Työpaikkakiusaaminen
    0
    48
  4. Reuma vai ei?

    Nyt sitten sain lähetteen verikokeisiin, jossa tutkitaan onko mulla reumaa (suvussa HLA-B27 -antigeeni äidin puolella).
    10
    133
  5. Selkäkipu vie hermot

    No niin, taas vaihteeksi levossa kovan selkäkivun takia. Tähän on kokeiltu kohta kaikki vesikävelyt, fyssarin liikkeet j
    Terveys
    1
    38
  6. Selkävaivat työn seurauksena

    Olen tehnyt henkilökohtainen avustajan töitä nyt neljä vuotta. Nyt olen jo toisen kerran pitkällä sairaslomalla selkäkiv
    Kysy terveydestä
    1
    41
  7. Kaikki alkaa alusta

    No niin... Tässä pari (tai kolme) viikkoa sitten tuli viesti esimieheltä, että työni eivät jatku heidän yrityksessään 6.
    Työelämä
    3
    65
  8. Lyhyestä virsi kaunis...

    Dodii - nyt tuli oltua yhdessä firmassa töissä hurjat kaksi päivää (ne tosin oli vasta perehdytyspäiviä eli itse varsina
    Työpaikkakiusaaminen
    0
    54
  9. Onko vammaisella lainkaan oikeuksia?

    Hei! Ensinnäkin kirjoitan tätä viestiä CP - vammaisen avustajana, en vammaisena ja toivon, etten loukkaa ketään - mutta
    Ihmisoikeudet
    2
    493
  10. Mikä minua vaivaa?

    Minun pitäisi olla tyytyväinen elämääni, koska minulla on rakastava aviomies ja alan työpaikka (työskentelen henkilökoht
    Kysy terveydestä
    1
    92
  11. ADHD vai Asperger?

    Olen huolissani mieheni terveydestä. Hänen täytyy koko ajan tehdä jotain eli hän ei osaa olla tai rentoutua lainkaan. Ku
    Miesten terveys
    0
    58
  12. Ravitsemusterapia

    Hei! Olen menossa nyt torstaina terveydenhoitajan vastaanotolle ja toiveena on saada lähete ravitsemusterapeutille. Onk
    Laihdutus
    0
    33
  13. Ongelmia ruoan kanssa

    Hei! Mulla on ollut ongelmia ruoan kanssa, joka tuli esiin taas tänään. Söin siis perunalaatikkoa ja kalapuikkoja ja jo
    Kysy terveydestä
    4
    62
  14. Tunteiden purkua

    Nyt on pakko purkaa kaikki paha olo tänne. Olen pian 34-vuotta täyttävä nuori nainen Oulusta. Tällä hetkellä olen työtön
    0
    27
  15. Pakkomielle purkkaan / kurkkupastilleihin

    Heippa! Mulla on aikamoinen ongelma, eli mulla pitää olla aina ruokailun jälkeen suussa joko purkka tai kurkkupastilli.
    Kysy terveydestä
    3
    49
  16. Ei astmaa - mutta mitä?

    Hei! Jouduin lopettamaan edellisessä työpaikassa sisäilmaoireiden takia (tästä olen jo kertonutkin). Olen ollut 2 viikk
    Terveys
    0
    33