Siis todella huono myyntipaikka olen kahteen kertaan lyhyen ajan sisällä jotunut olemaan yhteydessä "asiakaspalveluun" koska myynti ilmoitusta ei ole julkaistu ja syy tähän oli että muutin vain hintaa alemmas muutamalla kympillä ja tämä oli muka este asialle,sieltä vastaa joku EESTILÄINEN että väärin käsitys???? siis mitä ihmetta ilmoitus ollut noin 1kk esillä ja vain hinta on muuttunut..En käytä enää koko paikkaa siirtyä nettimarkkina.com:iin.
En ole näköjään ainut
https://www.adressit.com/keskustelu/48860/start/25#37
Tori.fi huono myynti paikka
5
844
Vastaukset
- Anonyymi
Tori myyntipaikkana on todella huono siksi,että sielä valvojat toimivat mielivaltaisesti. Sivuille hyväksytään vain määrätynlaiset ilmoitukset .Sitten osaston kärkeen nosto on turhan kallis, näkyvyyteen verraten. torilla myyvät vain varkaat vrastettua tavaraa .huutonet.kin on parempi myyntipaikkana. Tosi sielläkin on näitä,mutta sivut ovat reilummat eikä 'kireäpipoisten valvoma'. Torilla ei muuten kauppa käy kuin ilmoituksen olessa keulalla, ja se maksaa. Poistan lähipäivinä ilmoitukset torista.
- Anonyymi
Tori menee kohta konkurssiin, uudistus vie sekä myyjät että ostajat.
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Tori menee kohta konkurssiin, uudistus vie sekä myyjät että ostajat.
Tori on julkisen tiedon mukaan konkurssin partaalla. 27.2 miljoonan liike vaihdolla omistava yritys tekee 27.1 miljoonaa tappiota eli yritys tuottaa 100% - tappiota.
kauppa paikan perustaneet yritykset konkurssissa menettää rahansa ja toridiilinä myyvät voi menettää rahansa jos tori menee konkurssiin.ilmeisesti norja lainen miljardööri rahottaa yritystä tai sit pesee rahaa yrityksen kautta.. en tiedä mikä on totuus.viran omaiset pitäisi tutkia tausta yhtiön toimia.et miten voi toimia yritys joka tuottaa 100% tappiota.lisäksi saamani tiedon mukaan tori kiristää yksityisiä myyjiä perustamaan yrityksen ja ostamaan torilta kalliin kauppa paikan jos näin tekee ja tori kaatuu niin kaikki myyjät voi menettää
rahansa jos toridiili siirto on kesken. ja myynti paikan ostaneet häviää rahansa jos tori kaatuu tuo vaara on suuri kun on liike vaihto yhtä iso kun tappio.ei kukaan pankki rahota tappio yritystä jolla näin iso tappio prosentti....
- Anonyymi
Mennyt ihan vituksi koko tori.fi. Kuka nopean toiminnon ihminen jaksaa kyttäillä jotain viestejä? Kaupat heti, tai ei ollenkaan. Toinen seikka, ihmiset ei osaa tehdä ilmoituksiaan. Esim. Myydään sänky. Jep jep. Minkä kokoinen? Missä mitat? Viddu teidän kanssanne.
- Anonyymi
näkyy enää saavan yhteyden myyjään rekisteröitymisen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268