Puolustakaa suomalaisuutta!

HerääSuomi

Jokaisen kunnon suomalaisen tulee puolustaa suomalaisuutta pakkomamutusta ja pakkoruotsitusta vastaan!

20

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaisteleSuomi

      Suomalaisia on yritetty pakkoruotsittaa jo TUHAT vuotta, mutta ei se ole onnistunut.

      Koska se ei ole onnistunut, niin suomalaisuus pyritään tuhoamaan suurmamutuksella.

      Mutta ei sekään tule onnistumaan!

    • Gunnar-pässi

      Ruotsinkieli Suomessa ennen minua myös jälkeheni jää ! Syss vittan fennoraukat :-*

      • HerääSuomi

        Kyllä se ruotsinkielisyys vain häviää Suomesta. Ruotsinkielisten alhaisen syntyvyyden, suomenkielistymisen ja Ruotsiin muuton takia.

        Mikä on ihan hyvä ja luonnollinen asia. Emme todellakaan tarvitse ikuisesti muiden kustannuksella kielen avulla etuilevaa rälssivähemmistöä. Kaiken lisäksi uusien geenitutkimuksien mukaan ruotsinkieliset ovat etnisesti suomalaisia eikä ruotsalaisia.

        Suomen ja Ruotsin kielipolitiikat toistemmekieliä vähemmistöjä kohtaan tulee tietysti olla samat. Miksi suomalaisten pitäisi aina hyysätä ruotsin kieltä, kun ruotsalaiset ovat aina ja yhä sortaneet suomen kieltä???


      • ruotsinothard
        HerääSuomi kirjoitti:

        Kyllä se ruotsinkielisyys vain häviää Suomesta. Ruotsinkielisten alhaisen syntyvyyden, suomenkielistymisen ja Ruotsiin muuton takia.

        Mikä on ihan hyvä ja luonnollinen asia. Emme todellakaan tarvitse ikuisesti muiden kustannuksella kielen avulla etuilevaa rälssivähemmistöä. Kaiken lisäksi uusien geenitutkimuksien mukaan ruotsinkieliset ovat etnisesti suomalaisia eikä ruotsalaisia.

        Suomen ja Ruotsin kielipolitiikat toistemmekieliä vähemmistöjä kohtaan tulee tietysti olla samat. Miksi suomalaisten pitäisi aina hyysätä ruotsin kieltä, kun ruotsalaiset ovat aina ja yhä sortaneet suomen kieltä???

        no voi kun on toisella niin hankala elää D:


    • Bror-Erik1974odin

      Ja höpön lopön taas! Kansainvälistyvä Suomi tarvitsee maahanmuuttavia tulevia suomalaisia ihan jo yhteiskunnan toimivuuden tautta.On mukavaa kun meitä suomalaisia on kohta lähes kuusi miljoonaa rakkaassa isänmaassamme. :)

      • RakasRuotsiko

        Hehheh!? Hurrisuvakki on nyt olevinaan niin suomalaista, että tule oikein tippa silmään! ;-)

        Muutenhan heikäläiset aina korostavat ruotsalaisuuttaan. Ovat keksineet jopa suomenmaalainen-nimityksen itselleen, jotta eivät joutuisi käyttämään suomalainen-nimitystä. Vaikka uusimman geenitutkimuksen mukaan ruotsinkieliset ovat etnisesti suomalaisia eikä ruotsalaisia!

        "Suomalainen" on etninen eikä kansalaisuutta koskeva nimitys. Mamut eivät koskaan tule suomalaisiksi, vaikka syntyisivätkin maassamme. Vain suomen- ja ruotsikieliset etniset suomalaiset ovat suomalaisia. Muut ovat Suomen kansalaisia tai vaikkapa niitä suomenmaalaisia.

        Mamuttajasuvakit taas kerran yrittävät nimityksillään hämärtää ja halventaa suomalaisuutta.


    • Miten niin "tulee". Ei minun tarvitse, jos ei kiinnosta kumpikaan asia vähääkään. Saa puolustaa, jos haluaa, mutta ei se mikään velvollisuus ole. Vai mistä aloittaja katsoo saaneensa oikeuden määritellä tuollaisia velvollisuuksia?

      • IhanVapaastiVaan

        Saat sinä muuttaa vapaasti poiskin Suomesta, jos kerta inhoat niin kovasti suomalaisuutta!

        Mutta et taida kielitaidottomana ja toistaistoisena tukielättinä pärjätä muulla kuin suomalaisten holhottavana?


      • IhanVapaastiVaan kirjoitti:

        Saat sinä muuttaa vapaasti poiskin Suomesta, jos kerta inhoat niin kovasti suomalaisuutta!

        Mutta et taida kielitaidottomana ja toistaistoisena tukielättinä pärjätä muulla kuin suomalaisten holhottavana?

        Ei tuo nyt ihan osunut. Tämä kielitaidoton ja toistaistoinen (sic) tukielätti puhuu oikeasti neljää kieltä sujuvasti plus paria auttavasti, on suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja ollut samassa työpaikassa toistakymmentä vuotta. Missään en ole sanonut inhoavani suomalaisuutta. Minua ei vain satu kiinnostamaan sen enempää pakkoruotsi kuin pakkomamutuskaan, joten minulla ei ole mitään velvollisuutta niiden vastustamiseen. Kun on ihan omakin elämä, toisin kuin ilmeisesti sinulla. En minä niitä kannata, mutta en myöskään vastusta.


      • IhanVapaastiVaan
        diletantti.dissitentti kirjoitti:

        Ei tuo nyt ihan osunut. Tämä kielitaidoton ja toistaistoinen (sic) tukielätti puhuu oikeasti neljää kieltä sujuvasti plus paria auttavasti, on suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja ollut samassa työpaikassa toistakymmentä vuotta. Missään en ole sanonut inhoavani suomalaisuutta. Minua ei vain satu kiinnostamaan sen enempää pakkoruotsi kuin pakkomamutuskaan, joten minulla ei ole mitään velvollisuutta niiden vastustamiseen. Kun on ihan omakin elämä, toisin kuin ilmeisesti sinulla. En minä niitä kannata, mutta en myöskään vastusta.

        Jos sinua ei kiinnosta suomalaisuutta eniten uhkaavat ja sortavat poliittiset asiat, niin miksi sinä sitten yleensä täällä keskustelet!?

        Työnnä vaan pääsi pensaaseen ja keskity harrastuksiisi. Jätä tärkeät asiat heille, jotka niistä ovat kiinnostuneet ja niitä ymmärtävät.


    • Bror-Erik1974odin

      Suomalainen olen ja suomalaisena iloitsen suuresti paluumuuttaneiden inkerinsuomalaisten oivallisesta kotoutumisesta uuteen kotimaahansa jonka he totisesti ansaitsevat.

      • annan_tunnustusta

        Nyt nostan hattua kommentillesi!


    • wefhulbukl

      Miksi petossuomalaiset sitten toi maahan 36 000 mamua

      • ironiavaroitus

        Mutta onneksi kaikki muut puolueet urheasti torjuivat mamutulvan?

        Eli sinulla on monta isänmaallista vaihtoehtoa äänestää ensi vaaleissa... ;-)


    • Bror-Erik1974odin

      Suomalainen on suomalainen riippumatta etnisistä taustoista. Tälle pohjalle on hienoa rakentaa hyvää uutta suomalaista yhteiskuntaa severaaleine kulttuureineen ja en näe mi-
      tään estettä etteivätkö mamutetut ja ruotsinkieliset suomalaiset olisi `oikeita kunnon kansa-
      laisia` Vika on nyt siellä siun päässäis. Eiks niin?

      • käsitteet_kuntoon

        Viimeisin geenitutkimus osoitti, että "suomenruotsalaiset" ovat etnisesti suomalaisia eivätkä ruotsalaisia. Mutta tunnetuista syistä ruotsinkieliset eivät muuta nimitystään.

        Suomalaisuus on etninen käsite. Joten mamut eivät koskaan voi olla suomalaisia! He ovat suomenmaalaisia tai Suomen kansalaisia, kuten suomalaisetkin. Ihan hyvä sekin heille.

        Ei pidä mennä kiihkosuvakkien propagandan halpaan ja muuttaa käsitteitä kuin Orwellin kirjoissa. Samoin rasismi-käsite on muutettu ja vesitetty poliittisista syistä.

        Vika on sinun ymmärryksessäsi ja asenteessasi. Eiks nin?


      • Bror-Erik1974odin

        Eikä myöskään pidä mennä rasistien halpaan retoriikkaan joka haaveksii jostain olemattomasta homogeenisesta kansasta. -Monikulttuurinen Suomi on faktaa!
        Eiks jeh?


      • KollaaKestää
        Bror-Erik1974odin kirjoitti:

        Eikä myöskään pidä mennä rasistien halpaan retoriikkaan joka haaveksii jostain olemattomasta homogeenisesta kansasta. -Monikulttuurinen Suomi on faktaa!
        Eiks jeh?

        Olet kyllä oikeassa siinä, että suvakki- ja svekoeliitti PYRKII kovasti "monikulttuuristamaan " Suomen. Sehän on ilmiselvä kaunistelukäsite, jonka avulla pyritään tuhota suomalaisuus Suomesta.

        MUTTA älä vielä iloitse! Kyllä teidän suomalaisuuden halveksijoiden juonet tiedetään ja ne tullaan tekemään tyhjäksi. Suomalisuus on kestänyt tuhansia vuosia kaiken maailman nilkkien ja tahojen tuhoamisyrityksistä huolimatta ja tulee myös kestämään!


    • VelkaSuomi

      Ostelkaa vaan kuplahintaisia asuntoja ja pian huomaatte että olette pankin kahleissa hautaan saakka....Leikkikää siinä samalla suurta suomalaista kun saattohoito lähenee kusisissa vaipoissa....Suomi on pahassa kusessa vaikka sitä ei uskalla kukaan politiikko ääneen sanoa....

    • suomipojat.liikkeellä

      Suomalainen näyttää olevan tänään uutissivuilla näkyvä tankkiauto, joka ajaa törkeästi vaarantaen muiden tiellä liikkujien hengen.
      Ei ole paljon tässä suomalaisuudessa puolustettavaa!

      Tähän suomalaisuuteen törmää kuitenkin liki joka päivä, pommien räjähtämiseen harvemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe