Ubuntu 16.04 : problem detected

Krooninen_vaiva

Jokaisessa käynnistyksessä tulee useita varoituksia, "system problem detected".

/var/crash/_usr_lib_colord_colord-sane.113.crash -tiedosto generoituu joka kerta.

Mistähän tässä voisi olla kyse? Olen yrittänyt guuglailla tässä jo kuukausia, mutta löytyy vain joitain kehittäjien keskusteluja joista en ymmärrä mitään.

12

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottenpotatoes

>>>> colord-sane crash can be fixed by installing gnome-color-manager<<<<
      Google käännös:
      Colord-sanallinen kaatuminen voidaan korjata asentamalla gnome-color-manager

Mahtaisiko tuollainen auttaa, löytynee Synaptic:sta.

• Vaihtokannattaa

Vaihda parempaan käyttöjärjestelmään.

• saned_frontend

Ai sellaiseen, joka ei testaa käynnistyksen yhteydessä, että ohjelmat toimii vai? Toki on järkevää käyttää yleensä LTS-versioita, koska niissä on enemmän vakautta, kuin kehitysversioissa. Yleensä ottaen kehitysversion ja LTS-version ero on siinä, että kehitysversiossa tuollainen virheilmoitus voi tarkoittaa kaiken datan menetystä, kun LTS-versiossa kyse on todennäköisesti jonkin ohjelman kohdalla tapahtuneesta konfigurointivirheestä. Eli jos skanneri ei ole enää kytketty koneeseen niin poista sen ajurit hidastamasta käynnistystä.

• lataaja

Jos lataustiedosto on kunnossa niin uusi puhdas asennus tilalle. Sillä se lähtee.

• Lähdetään.tästä

Olisko väärä käyttiksen versio?

• valitettavasti.ei.auta

Hei, kaikki vastaukset ovat vääriä. Ei lähde edes puhtaalla asennuksella jonka tein testikoneelle. Asensin gnome-color-managerin ja poistin crash-tiedoston, mutta se tulee jälleen uudelleen seuraavassa buutissa. Käyttiksen versio on oikea.

• Siinäpäseon

Siispä vaihda parempaan käyttöjärjestelmään.

• ykkösiäjanollia
      • alkup.kyselijä

Joo, tota lueskelin ja näköjään selvittelevät asiaa edelleen. Pitää odotella kunnes korjaus joskus tulee. Mutta kiitos.

• alkup.kyselijä kirjoitti:

Joo, tota lueskelin ja näköjään selvittelevät asiaa edelleen. Pitää odotella kunnes korjaus joskus tulee. Mutta kiitos.

Näkyy olevan korjattu vika mutta ei ole vielä tullut päivityksistä.

• Itsellä vaivasi sama ongelma. On kyllä hävinnyt. Johtuisiko siitä, että otin värinhallinnan käyttöön ja nyt on väriprofiili käytössä. On minulla Spyder3, mutta käytössä kuitenkin netistä ladattu profiili yhdestä näytön testistä. DarkTable tekee hieman tummia kuvia joten vielä olisi jotain säätämistä.

• alkuperäinen.kirjoittaja

Mikä muuten olisi se "parempi" käyttöjärjestelmä? Mulla on seuraavat ehdot:

- pitää olla linux, jossa deb- tai rpm -paketointi
      - raid1:n rakennus jo asennusohjelman yhteydessä
      - stabiili
      - turvallinen
      - valmis kokonaisuus, jota ei tarvitse virittää vaan voi heti aloittaa työt

ubuntusta olen tykännyt, joskin mikään multimediavehje se ei ole. Mutta mä käytänkin tätä työhön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3970
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2983
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2243
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1930
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1770
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1762
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      57
      1699
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1537
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1497
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1491
    Aihe