Sain sähköpostiini ilmoituksen lottovoitosta

ISOMAKE

Tosiaankinj reilu kuukausi sitten tuli Nigeriasta ilmoitus, että minulla oli käynyt satumainen tuuri ja olin satojen miljoonien ehdokkaiden joukosta valikoitunut voittamaan miljoonien lottovoiton. Laitoin nimellisen 500 dollaria heidän ilmoittamalle tilille. Veikkauksella on kolmen viikon karenssi, milloinkohan saan voittoni tilille. P.s. Olen huomannut, että tililtäni on pari kertaa veloitettu tämän jälkeen muutamia satasia, mutta ne kuuluvat varmaan asiaan. Kyllä jännittää, mitä kaikkea kivaa kesällä teen (:

5

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyöstiKakkonen

      Minullepa tuli viime keväänä Nigeriasta kuninkaan tyttären kirje, jossa tytär kertoo kuninkaan kidnappauksesta ja haluavansa lähettää 100 miljoonaa dollaria minun pankkitilille ja rahan välitys/siirtokuluihin tytär pyysi 500$.
      Myös kuninkaan tytär sanoi tulevansa suomeen ja haluavansa avioitua kanssani.
      Muuten kidnappaajat vievät koko potin ja kidnappaavat vielä tyttärenkin, kunhan löytävät tämän piilopaikasta Nieriasta, eikä siihen kauaa aikaa mene.

      Rahat lähetettiin ja kesäkuussa heräsin yöllä klo 01.22 ovikellon soittoon.
      Avasin oven ja en aluksi erottanut mitään, koska oli melko piemeää öisen ukkoskuuron aikaan.
      Hetken päästä huomasin 20 pimeässä kesäyössä loistavaa valkoista hammaskalustoa ja hörisevää naurua, josta erotin sanoja "Here is our new home"
      Nigeriasta oli juuri saapunut 20 suklaanruskeaa afrikan kundia kotiini.

      • Seksirobotti

        Odota ihan rauhassa. Käsittelymaksut ihan ok. Ja pienet nykäsyt tililtäsi kuuluu asiaan. Ison rahan saapuminen vaatii aikaa ja ns. isot röörit. Älä vaan lähde noutamaan rahojasi saattavat viedä sen ainokaisesi eli henkesi.


    • TaivunEdelleenPaskalle

      Malta odottaa vielä pari viikkoa. Nigerialaiset noudattavat Veikkauksen sääntöjä. Ainakin minulle tuli 250 miljoonaa tilille 3 viikon odottelun jälkeen.

    • piipoo44

      Voi hitto. Mulle luvattiin vain 14.2 miljoonaa dollaria.

    • jt---

      No,ei varmaan tullut euroakaan kenenkään tilille,mutta siirtokäsittelyn maksut meni huijareille. Olen viisi vuotta saanut samoja viestejä, tuli Nigeriasta, Irakista, Gaddafin jälkeläisiltäkin,Englannista kuoleva nainen halusi jättää 300 milj. ei ole vieläkään näkynyt,vaikka lähetin jokaiselle tilinumeroni,osoitteeni ym. Kaikkien pankinjohtajat ja lakimiehet ei koskaan lähettäneet edes Visa-korttia, vaikka laitoin, että sillä voin nostaa missä vain rahaa ja verottaja ei pääse käsiksi miljooniin. Joku lupasi 30-40% sadoista miljoonistaan, jos käytän loput hyväntekeväisyyteen, lupasin, mutta ei näkynyt niitäkään rahoja. Bill Gatesilta piti tulla satoja miljoonia, ei ole vuoteen näkynyt tililläni, muuta kuin oman tilin käyttömaksu, joka on veloitettu tililtäni? Joskus näin oikean miljonäärin, asui nokialla omakotitalossa ja kävi nokian tehtaalla töissä, omisti tilipäivänä hankittuja osakkeita 12-13 milj. edestä, sitten johtajat ottivat satoja miljoonia voittoja ja lähtivät nokian johdosta muualle. Tiesivät hyvin, että kohta saa papereilla pyyhkiä persettä? Niinpä koko ikänsä osakesalkkua kasvattanut työmies hävisi yhdessä hujauksessa 12,5 miljoonaa ,kun meinasi jäädä eläkkeelle ja lähteä kierteleen maailmaa ja uuden talon teettää, ostaa uuden auton, kesämökin ym. Näin kävi monelle työläiselle, näitä tilipäivän sijoittajia oli kymmeniä, mutta rahat oli olemassa. Nigerialaisilla ja muilla ulkolaisilla ei ole, kuin nettiosoite ja oma tili jossain huijaripankissa afrikassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe