Moi...
Mikähän mättää mun koneessa.
Välillä kone ilmoittaa että levytila lopussa, eikä onnistu päivitykset.
Sitten kun revin johdot irti koneesta ja laitan paikoilleen jonkun ajan kuluttua, niin koneessa muistia ihan paljon.
Käyttis wind. 10
Välillä tilaa levyllä ja välillä ei
14
188
Vastaukset
Muisti ja levytila eri asioita. Huonosti käyttäytyvä ohjelma voi täyttää muistin ja viedä paljon levytilaa. Tilaa saat poistamalla jonkun palautuspisteen ja tyhjentämälle selaimen välimuistin näin aluksi. Selaimen asetuksilla voi vaikuttaa paljonko se kirjoittaa levylle. Spotify ja moni muu ohjelma voi täyttää levyä..
- neitokainenx
"Tilaa saat poistamalla jonkun palautuspisteen ja tyhjentämälle selaimen välimuistin näin aluksi. Selaimen asetuksilla voi vaikuttaa paljonko se kirjoittaa levylle. "
Eli mites tämä tehdään käytännössä, eli väännä mulle rautalangasta.- win-toitottaja
-Asetukset
-Tallennustila
Siitä voi katsoa ja sitten ohjeiden mukaan poistaa tarpeetonta tauhkaa.
- tarkista-nyt-nuo
Onko koneessa joku nykymittapuilla pieni SSD, kuten halvemmissa uusissa läppäreissä tapaa olla?
Oletko asentanut koneellesi kovasti tilaa vieviä ohjelmia?
Ladannut elokuvia/valokuvia?
Turhat ohjelmat kannataa poistaa, ja elokuvat/valokuvat siirtää muualle. - hiiteen_mokoma
Poista koko vindows.
Puhutaanko nyt muistista vai levytilasta?
Tietysti tiedän ja siksi yritänkin neuvoa kysyjää.
Sinä taas et havaintojen perusteella tiedä mistään mitään koska et kykene neuvomaan kysyjää.- tyhmyydelle-ei-ole-rajaa
M-Kar kirjoitti:
Tietysti tiedän ja siksi yritänkin neuvoa kysyjää.
Sinä taas et havaintojen perusteella tiedä mistään mitään koska et kykene neuvomaan kysyjää.Minä yritän varjella kysyjää tyhmältä trollilta,.
''''''''''Puhutaanko nyt muistista vai levytilasta?''''''''
Torvelo voisi lukea avauksen ihan itse, vai pitääkö se tavata sinulle. En usko että kukaan kaipaa sinun neuvojasi. - ihmeväkyttäjä
tyhmyydelle-ei-ole-rajaa kirjoitti:
Minä yritän varjella kysyjää tyhmältä trollilta,.
''''''''''Puhutaanko nyt muistista vai levytilasta?''''''''
Torvelo voisi lukea avauksen ihan itse, vai pitääkö se tavata sinulle. En usko että kukaan kaipaa sinun neuvojasi.Jos virtajohdon nykiminen auttaa, niin hyvinkin voi olla, että keskusmuistiloppuu kesken.
Miksi sinulla pitää tulla räksyttämään muille, kun et osaa edes yrittää auttaa aloittajaa. - tyhmyydelle-ei-ole-rajaa
ihmeväkyttäjä kirjoitti:
Jos virtajohdon nykiminen auttaa, niin hyvinkin voi olla, että keskusmuistiloppuu kesken.
Miksi sinulla pitää tulla räksyttämään muille, kun et osaa edes yrittää auttaa aloittajaa.''''''''Jos virtajohdon nykiminen auttaa, niin hyvinkin voi olla, että keskusmuistiloppuu kesken.'''''''
Muisti loppuu kesken ja järjestelmä valittaa kiintolevytilan vähyyttä. Nyt sitten salanimellä viisastellaan.
- neitokainenx
Mutta mistä se johtuu kun otan johdot irti ja laitan jonkun ajan päästä paikoilleen niin tilaa vaikka miten?
- zsefgset
Muisti ja tallennustila ovat eri asioita. Muisti tyhjenee kun virrat katkaistaan.
- asdrtguiip
Taitaa taas olla linux-hihhulin keksimiä w10 ongelmia?
- Ei-ikinä-windowsia
Ei välttämättä, nykyset 250€ kannettavat on 32gt kiintolevyllä varustettu, josta Windows home vie jo puolet. Koneelle ladattu päivitys vie jäljelle jäävästä tilasta vielä puolet. Nyt sitten windows yrittää purkaan päivityspaketit asentaakseen ne, mutta tila menee vähiin ja päivitys perutaan, ja taas on tilaa, ja taas windows lataa uudet paketit ja yrittää purkaa ne asentaakseen, ja tila menee vähiin, ja päivitys perutaan, ja taas on tilaaa ja niin edelleen.
Sellanen on windows
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511