Onneksi tuli uusi pizzeeria päihittää Ates pizzeerian RASVA PIZZAT JA KEBABIT mennen tullen!!!
Liedon kebab pizzeria
25
4864
Vastaukset
- upppp
Jo.
- Kikkelipoika
Ates on jo konkassa
- Petriponko329
Siltä vaikuttaa kun oikein piti kyltti erikseen laittaa...
- Pillunsyöjäg
No olihan se Ates muutenki ala-arvoinen. Ruokamyrkytyksen siltä saa ja pöydät ovat aina likaiset. Pitsa pohja usein raakaa ja liha mätää
- Puuroanekruille
Henkilökunta käyttäytyy aggressiivisesti
- Nääpö
Voitko kertoa esimerkin väitteillesi?
- Anonyymi
Löi kerra nyrkillä terskan päähän
- Muumuumuu
Reko syä siel joskus
- Petriponko329
Niin myös Taina
- yksilaitilassa
Ateseita on 2 Liedossa.
- Petriponko329
Molemmat ovat surkeita täyttä saastaa koko ates!! viimeksi minulle tuli sieltä ripuli mahtaako hykieenia olla kunnossa!?
- Menkäätöihin
MITÄ HELVETTIÄ ATES ON LIEDON, VARSINAIS-SUOMEN, SUOMEN, EUROOPAN, PLANEETAN, AURINKOKUNNAN, GALAKSIN, MAAILMANKAIKKEUDEN PARAS PIZZERIA!!! (Ates ei maksanut minulle tämän kirjoittamisesta)
- Petriponko329
Juu ei varmaan maksanut sulle ton kirjottamisesta
- hyväämuualla
Käy edes kokeeksi kerran jossain toisessakin paikassa. Sijoitus voi vaihtua kakkoseksi.
- Kebab_asiantuntija
Kyllä Ates on ykkönen
- Anonyymi
Tämän kirjoittaja ei tiedä hyvästä ruuasta mitään. Ates ansaitsee 2/5 . Thx. Minulta. En siis tiedä muiden makutottumuksista.
- kovaakilpailua
Aika erikoista että niin pienessä paikassa kuin Lieto on peräti 3 kebab-pizzeriaa kaikki saman kilometrin säteellä.
- ilmarisissayksi
Grilli puuttuu.
- mimmeli
missä se kolmas pizzeria?
- Anonyymi
ranvintola lundon vieressä
- Anonyymi
Ates on kyllä paras😋👍
- Anonyymi
Atesista tulee vain ripuli.Henkilökunta edelleen törkeää. En suositele kenellekkään sinne menemistä. Onneksi liedon kebab pitseria pelastaa. Heillä hyvät ruuar ja loisto palvelu :)
- Anonyymi
Nam nam ja Aurajoen siliätä pintaa!🤩🤩
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Kannattaa nyt mennä kokeilemaan liedon kebab housia. Uudet omistajat 2024 vuodelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108